WelshenNemi Skrevet 28. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2016 1 time siden, MegaMarie skrev: Vi har lagt i sengen og vært på lufting i hagen. Syk eier igjen... God bedring! Ble nesten 1,5t tur løs i dag. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 28. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2016 Vi har vært på fri ved fot-kurs Artig å se fremgang fra forrige gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 28. Februar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2016 Skitur sammen med @Malamuten. Fikk prøve å låne både Varga og Vims og jeg MÅ jo bare ha en hund til jeg... Dårlig smøring, trynings og litt kaos, men vi kom oss 8 km på 1,5 time Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 28. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2016 26 minutter siden, Tonje skrev: Skitur sammen med @Malamuten. Fikk prøve å låne både Varga og Vims og jeg MÅ jo bare ha en hund til jeg... Dårlig smøring, trynings og litt kaos, men vi kom oss 8 km på 1,5 time Mens 20 kuldegrader, ingen smøring, sol og god glid gav meg 16 km på samme tida Hvis du bare slutter å kjøpe så små hunder, så trenger du ikke så mange vet du Tonje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 28. Februar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2016 Akkurat nå, Snusmumrikk skrev: Mens 20 kuldegrader, ingen smøring, sol og god glid gav meg 16 km på samme tida Hvis du bare slutter å kjøpe så små hunder, så trenger du ikke så mange vet du Tonje Det som er så synd med store hunder er jo at det er så upraktisk all den tida man ikke er i skiløypa En mellomstor en får vel duge etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 28. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2016 2 minutter siden, Snusmumrikk skrev: Mens 20 kuldegrader, ingen smøring, sol og god glid gav meg 16 km på samme tida Hvis du bare slutter å kjøpe så små hunder, så trenger du ikke så mange vet du Tonje Mens vi fikk 19 km på 2 t med småhunder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 28. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2016 4 minutter siden, Snusmumrikk skrev: Mens 20 kuldegrader, ingen smøring, sol og god glid gav meg 16 km på samme tida Hvis du bare slutter å kjøpe så små hunder, så trenger du ikke så mange vet du Tonje Uten smurning(evt med rett smurning) hadde nok vi også gått 16 km på samme tiden 36 minutter siden, Tonje skrev: Skitur sammen med @Malamuten. Fikk prøve å låne både Varga og Vims og jeg MÅ jo bare ha en hund til jeg... Dårlig smøring, trynings og litt kaos, men vi kom oss 8 km på 1,5 time Litt av en tur ja, kjøre fast begge bilene, helt feil smurning, nedsnødde løyper (selv om de var ganske nykjørte) og snøvær. Jaja, vi var nå ihvertfall ute og alle ble slitne og fornøyde så den gjorde nå nytten sin 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 28. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2016 11 minutter siden, Malamuten skrev: Uten smurning(evt med rett smurning) hadde nok vi også gått 16 km på samme tiden Litt av en tur ja, kjøre fast begge bilene, helt feil smurning, nedsnødde løyper (selv om de var ganske nykjørte) og snøvær. Jaja, vi var nå ihvertfall ute og alle ble slitne og fornøyde så den gjorde nå nytten sin Med skikkelige minusgrader skal du smøre veldig ille om du får til kladding da Men ingen smøring er aller greiest ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 28. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2016 I dag har vi ikke gjort en dritt. Bikkjene har vært en tur i hundeparken med sambo. Ryggen min virker ikke , så alle planer er avlyst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 28. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2016 I dag skjer det absolutt ingenting. Bare kose i sofaen. Syk eier og regner med det blir totalt kaos når alle skal tilbake til Bergen etter ferie. Allerede vært kollisjon ved Trengereid så... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 28. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2016 Skjer lite her og i dag, som så mange andre brygger jeg på noe. Har trent frysmarkering på et lokk med tanke på smellerkurset vi snart skal på. Greit å friske opp frysmarkeringen sånn at han husker den værtfall Han får seg en løpetur med mannen om ikke så lenge, så han lider ingen nød Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 28. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2016 I dag har vi gått en liten tur opp til foreldrene mine, der var vi ute noen timer og grillet frem til sola gikk ned så nå er vi slitne begge to faktisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 28. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2016 I dag har jeg og hunden vært med på gåtur og kjøretur med min far. Vært ute i 2 timer inkludert spisepause og fått gått 5 km. Gledelig overrasket over at vi ikke møtte en eneste bil da det er blitt sperret der heldigvis (for andre enn beboere etc), så hunden fikk gå løs hele runden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildlife Skrevet 28. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2016 I dag stod vi opp tidlig. Tok med hele familyen på tur i skauen å laget frokost der. Ute å kosa oss i 3 timer☺☺ 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 28. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2016 Morgenlufting på en halvtime, så gikk vi ut på båltur i finværet. Cirka en times gåing, men var ute i fire. Dyra fikk trekke og løpe løse, så vi har kost oss grusomt Liten kveldsrunde nå før vi tar kvelden. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 28. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2016 Bikkja har fått løst og lekt litt. Også har vi vært en liten kveldstur i parken og trimmet hjernekapasiteten Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 28. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2016 Bortimot ingenting Tusletur i bånd ca 40 min i nabolaget, sofakos og noen tisseturer. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 29. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2016 Prøver oss på ski i dag også, se om det er noe futt igjen i beina etter den tunge turen i går. Så skal vi på lp trening Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildlife Skrevet 29. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2016 Nå skal vi for første gang på nybegynner kurs. Grugleder meg. Sliter med å holde han i nærheten av andre hunder. Men akuratt derfor vi gjør dette☺ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 29. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2016 Frøkna fikk springe løs med andre hunder og vi fikk øvd på innkalling. Good times. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 29. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2016 Morgenlufting. Til lunsj dro vi en liten tur innom dyrebutikken før vi fant oss en strand å kose oss på, hundene fikk traske løse i en times tid og fikk lete opp hver sitt okseøre. Dro dem med i skogen for en liten Geocache-tur etterpå. Chillet på sofaen frem til i kveld. 1,5t agilitytrening med fokus på grunntrening og hoppteknikk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 29. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2016 Joggetur i skogen der hundene fikk løpe løs mesteparten av runden ettersom vi hadde skogen for oss selv i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 1. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2016 Blir nok rolig i dag, hviledag på mine to etter to dager med ski. Tuslet en 20 min tidligere også blir det vell en 45 min før vi skal bort også en liten tuslerunde i kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 1. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2016 Morgenlufting med frokostsøk, og i ettermiddag ble det tur på nesten 2 timer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 1. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2016 Times kjettingtrekk i går, og en times tur løs i snøstorm i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts