Katharina Skrevet 2. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2016 Hundene mine har lekt ute sammen og de er bestevenner alle fire og de leker så bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 2. Februar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2016 10 min morgenlufting,8 km tur etter jobb, ca halvparten gikk de løse i litt dyp, tung snø. Felix gikk som en elg og Blaze hoppa sikksakk mellom fotsporene mine der det var dypest. Etterpå hadde Blaze lekestund med samboern. Han blir litt forvirra av hans mørke og treige sitt-kommando, min er veldig lys og kjapp Nå skal de snart ut på siste lufting før natta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 2. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2016 En drøy time i skogen i formiddag, møtte ikke på noen så de fikk løpe løs nesten hele runden. I ettermiddag var vi på agilitytrening med en venninne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 2. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2016 5-10 minutter luftetur på morgenen, 1,5 time løse i skogen på ettermiddagen etterfulgt av 1 time med bad og blås av lånehunden, og 25 minutter kveldstur nå rett før vi la oss. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 3. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2016 I går ble det 1 time ute i gården på begge på morgenen. Så en times tid rusletur i sentrum som ble avsluttet med valpelek, med Deli. På kvelden ble det lydighetstrening på begge. Så ble det en natt(?) tur på en halvtime i skogen, kom inn halv tolv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 3. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2016 To timers tur i formiddag, litt trekk og bakketrening som oppvarming også en runde løs i skogen før retur hjem. Halvannen time tur i bånd i kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 3. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2016 En tur i hallen i formiddag mens E var til tannlegen, Vims og Tai fikk trent litt og Varga fikk være med på kaffepausen Liten lufting etter vi kom hjem, 20 min på tidligkvelden og 10 km på ski i kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 4. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2016 10 minutter morgenlufting, 1 time og 15 minutter løse i skogen etterfulgt av 40 minutter med bad og blås av Nora. Så ble det mye pakking, kloklipp og pelsstell så de ser presentable ut til vi reiser til oppdretteren i morgen! Avsluttet med en halvtime kveldstur før vi la oss. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 4. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2016 Tusletur inkl nesten halvtimes lydighetstrening for oss selv på dagen. Agilitytrening på klubben på kvelden, pluss litt løp og lek med et par andre hunder i ridehuset etterpå. Han har vært rimelig flat i sofaen resten av kvelden. [emoji1] 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 4. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2016 1 times skitur Det var herlig! Drømt om å stå på her siden første gang jeg gikk på tur der i snø, og heldigvis fikk jeg realisert det i dag. Snøen skal visst forsvinne i morgen, så det var godt jeg utnyttet det. Tidi fikk endelig ut sine trekkhunddrømmer på ekte og var flink og stod på hele turen. Blondie var hjemme og skal få seg en runde i nabolaget senere En liten video, her er vi i oppoverbakke, så det går såder. Jeg kan ikke stå på ski heller (bør sees uten lyd så slipper dere å høre på min tunge pust) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 4. Februar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2016 56 minutter siden, MegaMarie skrev: 1 times skitur Det var herlig! Drømt om å stå på her siden første gang jeg gikk på tur der i snø, og heldigvis fikk jeg realisert det i dag. Snøen skal visst forsvinne i morgen, så det var godt jeg utnyttet det. Tidi fikk endelig ut sine trekkhunddrømmer på ekte og var flink og stod på hele turen. Blondie var hjemme og skal få seg en runde i nabolaget senere En liten video, her er vi i oppoverbakke, så det går såder. Jeg kan ikke stå på ski heller (bør sees uten lyd så slipper dere å høre på min tunge pust) Så flink hun er! Jeg skulle virkelig hatt en sånn for å gire opp Felixen litt så jeg hadde fått mer drahjelp. En vakker dag... Vi har også vært på skitur i dag. 8 km på 1,5 time, jeg bomma stygt med smøringa kan man si Tidligere i dag var Blaze ute sammen med samboern en times tid da han fresa gårdsplass og sti ned fra huset. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 4. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2016 1 time siden, Tonje skrev: Så flink hun er! Jeg skulle virkelig hatt en sånn for å gire opp Felixen litt så jeg hadde fått mer drahjelp. En vakker dag... Vi har også vært på skitur i dag. 8 km på 1,5 time, jeg bomma stygt med smøringa kan man si Tidligere i dag var Blaze ute sammen med samboern en times tid da han fresa gårdsplass og sti ned fra huset. Hihi, så moro du sier det Aner jo ingenting om slikt, men hun trekker til vanlig som en gal på tur. Veldig greit at hun passerte hunder veldig fint og. Vi kjørte ingen smøring i dag, hadde noe gammel på, men det fikk bare være. Sklei jo i oppover bakker, men med trekkhund går det fint heldigvis Sklei greit nedover også. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 4. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2016 Fisket frisbee Eieren kan ikke kaste 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 4. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2016 Hundene har vært i en del aktivitet denne uken, og med tung skitur og slitne hunder i går så ble det hviledag i dag Bare korte turer, litt pelsstell og fjasing innendørs. I morgen får de en god tur før flere timer i bil, også blir det stevnehelg med flere løp i helga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 4. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2016 20 min morgenlufting i nabolaget, Lykke feiret snøen og tok ut så mye energi som overhode mulig i 2 m kobbel.... Tur på ca 1 1/2 t midt på dagen. Hjemme igjen var vi ute en liten time og ordnet med snømåking. Hundene surret rundt løs og fikk et par godbitsøk. Med på valpekurs som statister i kveld. Veldig slitsomt visstnok, begge to er helt slått ut her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 4. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2016 Halvtime luftings på morgenen, 3t bålkos-tur hvor de har fått trekt og løpt løse, så avsluttet vi dagen med litt agilitytrening i ridehallen for oss selv. Keo fikk trene tunneldiskriminering (Gud, så slitsomt for hodet, si!) og lengdehopp, Lyn fikk innlæring av rett tunnel, litt ut og masse leking, samt det vanskeligste av alt, ikke gjete på Keo og slappe av i pausene 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 4. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2016 Ikke en dritt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 4. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2016 I dag har det ikke blitt en eneste tur. De lå ute i en time eller to mens jeg pakket bilen og gikk en liten lufterunde før vi kjørte til Trondheim, ca 6,5 times kjøring. Men slitne er de nok likevel, tar på å komme til et 4-etasjes hus med 8 andre hunder Lånehunden min eies jo av de jeg er hos nå, men de flyttet til nytt hus etter at jeg midlertidig overtok henne, så mye nytt for henne her også, selv om menneskene og flokken var kjent 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 4. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2016 3 minutter siden, Monab88 skrev: I dag har det ikke blitt en eneste tur. De lå ute i en time eller to mens jeg pakket bilen og gikk en liten lufterunde før vi kjørte til Trondheim, ca 6,5 times kjøring. Men slitne er de nok likevel, tar på å komme til et 4-etasjes hus med 8 andre hunder Lånehunden min eies jo av de jeg er hos nå, men de flyttet til nytt hus etter at jeg midlertidig overtok henne, så mye nytt for henne her også, selv om menneskene og flokken var kjent Lånehund? Overtatt? Bildeeee? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 4. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2016 Akkurat nå, mokken skrev: Lånehund? Overtatt? Bildeeee? Lånehund som i lånehund Hun er bare på utlån, blir ikke værende. Jeg vil ikke at Nora skal være alenehund, så Sushi kom til oss i oktober og blir boende til det kommer ny valp i hus Selv om det blir fryktelig hardt å sende henne tilbake, hun er en herlig hund. Men det går geit når jeg vet hun skal tilbake til flokken sin hvor hun er født og oppvokst Dette er Sushi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 4. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2016 Akkurat nå, Monab88 skrev: Lånehund som i lånehund Hun er bare på utlån, blir ikke værende. Jeg vil ikke at Nora skal være alenehund, så Sushi kom til oss i oktober og blir boende til det kommer ny valp i hus Selv om det blir fryktelig hardt å sende henne tilbake, hun er en herlig hund. Men det går geit når jeg vet hun skal tilbake til flokken sin hvor hun er født og oppvokst Dette er Sushi Så bra for Nora med selskap. Jeg liker Sushi! I dobbel betydning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 5. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2016 7 timer siden, maysofie skrev: Halvtime luftings på morgenen, 3t bålkos-tur hvor de har fått trekt og løpt løse, så avsluttet vi dagen med litt agilitytrening i ridehallen for oss selv. Keo fikk trene tunneldiskriminering (Gud, så slitsomt for hodet, si!) og lengdehopp, Lyn fikk innlæring av rett tunnel, litt ut og masse leking, samt det vanskeligste av alt, ikke gjete på Keo og slappe av i pausene Bålkos på tur på vinteren er sååå kos Forresten, jeg følger ikke med her inne så veldig mye. Hvem er Lyng? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 5. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2016 3 timer siden, MegaMarie skrev: Bålkos på tur på vinteren er sååå kos Forresten, jeg følger ikke med her inne så veldig mye. Hvem er Lyng? Det er det! Eneste bakdelen er at bikkjene og alt hjemme lukter bål gudsommelig lenge Lyn er det siste tilskuddet her i hus, hun er en 3 år gammel border collie-tispe. Snerten gjeterhund, litt smådum innimellom og verdens søteste smisketryne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 5. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2016 Startet dagen med en deilig tur i skogen, hvor hundene løp løse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 5. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2016 Ingenting. Leverte Marko til søstera mi i går, for intensiv kos og turing. Skal hente ham etter jobb i dag. Da blir det litt triksetrening og en liten tissetur, men ellers har han fått alt han trenger. Jeg regner med at hunden har fått søstera mi tidlig ut av senga og opp i skogen, for han er mye mer utspekulert hos henne enn hos meg Jeg tror søsters har et mykere hjerte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts