Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå Oktober


Tekopp
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kjapt innpå - huset er solgt! Helgegjesten kom akkurat inn døra, rett etter at jeg og megler avsluttet handelen, så mer info senere. Det ble til under takst, med bare en som bød, men vi fikk halt litt

Nå er jeg himla glad!  Minien min har ikke PL på den måten som ble mistenkt. Hun har vært hos vet. høgskolen i hele dag, og konklusjonen er; korsbåndsskade på venstre bakbein som gjør at kneskåla luks

Mel. Nøtteliten Her på Hundesonen har vi det så bra Vi kan være sure eller vi kan være glad Vi krangler litt og klemmer litt og synger på en trall Ser på bildene av hundene og sier dill og dall Men nå

Posted Images

I dag har vi vært hos @Belgerpia og klippet Leah og Ali, så nå er de så fine atte :ahappy: Vel, litt korte i barberinga si, men da er de fine neste helg, om ikke noe annet :lol:  Nå ligger de utslått og strødd rundt i stua her, det er visst slitsomt å måtte stå på et bord og se pen ut *flir* De fikk en liten lekerunde på jordet også, det kan jo også være en medvirkende årsak :) 

Jeg har hatt en veldig aktiv uke denne uka, så nå er jeg passe sliten. Godt jeg ikke skal gjøre noen ting før på fredag igjen :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte akkurat å få hunden til å svare meg når jeg ulte til ham. Godt fornøyd med meg selv, helt til jeg begynte å lure på om jeg kommuniserte at livet er fælt eller ropte på flokken eller noe sånt... Men søt når han svarer meg, det er han!

...naboene må tro at jeg er sprø...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte akkurat å få hunden til å svare meg når jeg ulte til ham. Godt fornøyd med meg selv, helt til jeg begynte å lure på om jeg kommuniserte at livet er fælt eller ropte på flokken eller noe sånt... Men søt når han svarer meg, det er han!

...naboene må tro at jeg er sprø...

Det der gjør vi hele tiden :P Toddy ulte ikke med oss før han hadde bodd her en stund, så jeg velger å tro at det er en måte å knytte bånd på :aww: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Det er så godt å falle langflat i trappa, skli på magen til bunnen av trappa og så bli møtt av glade hunder som syns det er kult at jeg roper mens jeg ligger på gulvet å kaver :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så godt å falle langflat i trappa, skli på magen til bunnen av trappa og så bli møtt av glade hunder som syns det er kult at jeg roper mens jeg ligger på gulvet å kaver :aww: 

Au! Hunder er fine altså :P

jeg ramlet på et eple på tur for noen dager siden, skulle droppe å ramle på engla... Epler ruller ganske godt på bakken ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"You're like Santa on Prozac. In Disneyland. Getting laid!"

Slappfis-søndag (under dyna :icon_redface: ) med friends :heart: har allerede vært ute med @Krutsi og vofser da, til mitt forsvar :teehe: 

Hehe Thorvald ble jo tross alt nesten sliten ved å se på resten av galskapen løpe, så det er jo innafor :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Au! Hunder er fine altså :P

jeg ramlet på et eple på tur for noen dager siden, skulle droppe å ramle på engla... Epler ruller ganske godt på bakken ja!

På et eple faktisk :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Pippin&Symra tenkte å gå opp til jobu, tror (håper :P ) det ikke jaktes i det området siden det er så mye turgåere der, og dermed lite vilt. Nå som de har hogd såpass mye av skogen der tror jeg elgen har flyttet også, syns det er mye mindre spor å se i alle fall. Hadde nok ikke tatt sjansen på langtur i områdene som er større, mer uberørt og mindre brukt av allmennheten nei, de er litt for triggerhappy en del av de jegerne, også er det jo unødvendig å ødelegge for dem da

Det er forresten en helt jaktfri skog ovenfor betania :D ingen jakt og ingen sau, og svært lite folk også. Jeg liker den skogen! :)

Takk for info!

Ja, veldig bra film. Har sett den før da :)

Sov lenge vi. Sikkert kjempelurt å snu døgnet siste feriedag.. Jaja, går seg vel til :P 

Jeg også. Da passer det bra at jeg først har full arbeidsdag i morgen, og så skal jeg direkte (!) til konstituerende møte i kommunestyret, det varer sannsynligvis til langt på kveld, det er tusen saker på dagsorden. Sara skal ta hundene når hun kommer fra jobb da, uten hennes hjelp hadde dette blitt umulig.

@Christine, kan det tilgis at jeg ler masse, etter å ha sagt "stakkar, du skadet deg vel ikke alvorlig"? Det hørtes veldig vondt ut altså, men :lol:

Edit: Herreminhatt så treg sonen er nå. Man gidder jo ikke sitte sånn og vente i flere sekunder for hver ting man gjør! (Insert sinnafjes, gidder ikke vente på at smultringen skal sirkulere mens sonen finner det fram).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad jeg ikke er kjendis, spesielt ikke på fylla og/eller sammen med andre fulle folk. Vi var ute i går, og plutselig kom Petter Solberg og satte seg hos oss. Og han fikk ikke være i fred for alle skulle ta selfies med han. Jeg hadde blitt så lei :lol: Og så var han veldig rar :P Han bare kom og satte seg, snakket i ett minutt og så gikk han igjen. Får håpe det bare var slik han er på fylla :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg stekt porsjonspizzaer til middag og en ekstra som jeg skal ta med til lunsj på jobb i morgen. Og noen ekstra bunner som jeg skal fryse ned. Det betyr også at jeg snart må reise meg og rydde etter meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen oida! Håper det ikke er kjempealvorlig - men da hadde du neppe sittet og ventet håper jeg..

Vaske trapp og så på rema en tur.... 

sitter på mottaket nå. De vurderer å legge meg inn. Litt FML stemning nå ja.

 

Snål sitering. Skylder på St Olav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter på mottaket nå. De vurderer å legge meg inn. Litt FML stemning nå ja.

 

Snål sitering. Skylder på St Olav.

Åånei :hug: God bedring, håper det ordner seg! Synd samboer sitter hjemme med hjemmeeksamen, ellers hadde han sikkert tatt godt vare på deg på mottaket :console: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...