Gå til innhold
Hundesonen.no

Soppe-valpen!


SoppenCamilla
 Share

Recommended Posts

HEI! 

Oi, så gira! Ok, så det har vært såååå mange snille, gode soniser som har sendt meg meldinger med finnannonser og tips og støtte. Det har jeg satt så stor pris på! Men det var Krutsi, som plutselig ble valpepusheren. Dvs, hun spurte om ikke jeg hadde tenkt på whippet? Og det hadde jeg jo egentlig ikke. Så jeg spurte Fredrik hva han syns, og jeg kunne omtrent se stjernene i øynene på'n. :lol: En hund som BÅDE kan ligge under dyna og være verdens beste kosehund, OG noe som er litt mer "brukandes" og som ikke knekker så lett som en italiener. Perfekt! :wub: 

Så nå henter vi, hvis alt går etter planen, en liten hannvalp hjem, i midten av oktober. Det er fra Oscarberg, samme kombinasjonen som Krutsi sin Linni. 

Vi gleder oss helt sykt! Og har ikke noe navn, enda. Krutsi har veldig mange navn, haha, men enn så lenge har hun ikke fått stemmerett akkurat der. Plizplizpliz finn noe bedre enn Noldus eller Jan Thomas, ellers blir det det. :lol: 

  • Like 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

HEI!  Oi, så gira! Ok, så det har vært såååå mange snille, gode soniser som har sendt meg meldinger med finnannonser og tips og støtte. Det har jeg satt så stor pris på! Men det var Krutsi, som plutse

Hils på Skip    

Kjære tid, gå fortere. Hilsen utålmodig.  TUSEN TAKK for alle navneforslag! Jeg har ledd og rynka på nesa, og alt det der! Nå har valpen fått navn, med mindre vi får ham, og han skikkelig ikke passer

Posted Images

Langbein, Tigergutt, Tiptoe, Sumo (litt ironisk), Speedo, Spider, Sprint, Sprudle, Sokkulf/Flekkulf, Svarte-Per, Gråmann, Flash, Lurifaks, Pogo (pogo stick - hoppestokk), Gepard, Whips, Blitzen (reinsdyr), Kraken. Noen jo etter farge/tegninger. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...