Gå til innhold
Hundesonen.no

Oppgraderte hundesonen


Recommended Posts

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ingen som klarer å være takknemlig for at noen faktisk ønsker at sonen skal bli bedre og klare å yte maksimalt?  Greit nok at det har oppstått problemer. Men det er slikt som skjer når man tar 5-6 å

Jeg vet du synes vi har litt tungt for det altså 2ne, men du trenger ikke å gjenta det FIRE ganger altså - det hadde kanskje holdt med to...  

Har det vært noe problem tidligere med slettede bilder? Ja, gamle tråder kan ha mange ødelagte bildelinker, men er det egentlig så farlig? Er det ikke viktigst at forumet er levende her og nå (og at t

Posted Images

Enkelte brukere er delvis usynlige, jeg ser at de har svart i en tråd, men så synes det ikke når jeg går inn på rett emne. Dog synes posten om jeg går inn på tråden. 

Eks SoppenCamilla og Maria har jeg merket meg. Er nok flere og, men ikke som jeg har fått med meg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har også merka at jeg poster noe, også kommer det liksom ikke fram. Det står i den "nyeste innlegg"-greia der oppe, men det er ikke noe svar når man går inn i tråden. Det kommer leeeeenge etterpå, og da kommer heller ikke tråden opp på nytt innhold. Det er derfor jeg spamma valpetråden så innmari den gangen. :whistle:  

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skjedde nå i denne tråden og. På forsida syns det, så går jeg inn på kategorien og da er det jeg som har siste posten, men trykker jeg på tråden er du der.

 

bruker du tapatalk ellernoe?

Nei, sitter på pc, bruker Chrome. Jeg vil ikke være usynlig! Men nå kom i det minste innlegget opp med en gang, selv om det ikke kom i hverken nytt innhold eller nyeste innlegg. Noen ganger tar det tid før innlegget i det hele tatt kommer. 

Noe som minner meg på noe annet som irriterer meg litt; at når jeg har posta noe, så havner jeg på toppen av tråden. Så må jeg scrolle helt ned igjen for å se om innlegget mitt er der, eller hva som skjer. Vil være nederst i tråden etter at jeg har trykt på send inn svar. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, sitter på pc, bruker Chrome. Jeg vil ikke være usynlig! Men nå kom i det minste innlegget opp med en gang, selv om det ikke kom i hverken nytt innhold eller nyeste innlegg. Noen ganger tar det tid før innlegget i det hele tatt kommer. 

Noe som minner meg på noe annet som irriterer meg litt; at når jeg har posta noe, så havner jeg på toppen av tråden. Så må jeg scrolle helt ned igjen for å se om innlegget mitt er der, eller hva som skjer. Vil være nederst i tråden etter at jeg har trykt på send inn svar. :P 

*må teste om jeg blir værende eller hopper opp*

 

Jeg ble værende nederst ihvertfall. Har safari på mac.

Endret av Aslan
testin' testin'
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går an det, trykk på + ved siden av Siter.

 

Alt henger fortsatt igjen her. Må slette diverse quoter og innlegg i svarboksen hver eneste gang. Når jeg siterer noen kommer det ekstra sitater med, så jeg må slette alt og sitere på nytt, da fungerer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt henger her enda . 

Det begynner å bli så slitsomt at jeg merker jeg ikke orker å være her så mye. 

Quotene er et evig problem,  det hender jeg blir kvitt en, men så er det i gang igjen.  

Ofte blir skriften borte i mens jeg skriver Så jeg må skrive samme ord 5 ganger. Enkelte ganger får jeg ikke delt opp ord.  

Jeg blir også "usynlig " når jeg poster til tider.  

Jeg får bare åpnet sonen i IE,  fungerer fortsatt ikke i Chrome,  taptalk eller opera. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker chrome på PC og her ser det ut til at alt har virket som det skal, noen dager etter oppdateringen :) Når jeg bare fikk lagt inn de innstillingene jeg ville ha, ble det riktig så bra :)

Edit: Er det mulig å legge inn en "til toppen"-knapp på bunnen av trådene? Så slipper late meg å scrolle meg til topp for å trykke på nytt innhold :P

Endret av Sprettballen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chrome er det jeg bruker, og her er det tull og tøys. Jeg er usynlig for meg selv og iblant :P

Men jeg "nekter" faktisk å bytte nettleser, sonen bør virke i de mest brukte. 

Rart at det er så mye rot så lenge etterpå, slik har det ikke vært før? Men det er kanskje fordi denne oppdateringen er enda større? Mener ikke å syte og klage (bare litt), synes det meste ser fint ut og jeg har vendt meg til det, det er tross alt supert at forumet blir oppgradert til nyeste versjon, men likevel så begynner disse småtingene å bli innmari irriterende. 

Men det rare er jo at folk har forskellige problemer, selv om de bruker samme nettleser? Soppen har f.eks problemer med at hun havner til toppen av tråden etter hun poster innlegg, det problemet har ikke jeg.

Endret av Lola Pagola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er veldig rart. Bruker chrome på jobb - problemfritt siden samme dag som oppdateringa. Hjemme safari på iPhone eller Mac, begge også stort problemfrie etter oppdateringa. Har en gang iblant fått feilmelding på iPhone, men det har fungert med en gang igjen. En stund siden sist nå. Rart det skal være så ulikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå leser jeg hovedsaklig, er ikke så aktiv på skrivefronten, men det virker å være problemfritt hos meg også. Bruker Chrome, nyeste versjon. Windows 7. 

EDIT: Jeg har ikke slettet cookies/cacher heller, eller reinnstallert noe. 

Endret av Rocket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg skjønner. Jeg synes på en måte ikke at 3/6 med C (uten forkalkninger) er så ille, men jeg har sett på fryktelig mye hunder i det siste. Mulig jeg har sett meg blind og at jeg må stikke fingeren i jorda
    • Jeg tenker at hvis du må velge mellom de ulempene, og heller få en mindre risiko for de senere, så ville jeg ventet. Ja, tidsmessig er det optimalt, men det er snakk om litt tilrettelegging bare. Jeg vet ihvertfall at om jeg hadde stått der med en 4 år gammel hund enten skuddredd eller med HD, og hadde hatt disse valgene, så ville jeg angret på å ikke bare ha ventet noen måneder. Noen garanti er det såklart aldri. Om du kan leve med en skuddredd hund som ikke kan brukes til det den er tenkt til, så ville jeg gått for det. HD går utover helsa og hverdagen til hunden i mye større grad.
    • For å være ærlig: Jeg ville stått over begge kullene. Det er ganske kjipt å sitte med hund om to/tre år som viser tegn på sjukdom som du kunne vært uten om du ikke hadde hatt dårlig tid.  Både skuddreddhet og leddsjukdom kan korte ned/stoppe både konkurranse og redningsplaner. Vent til det kommer et kull hvor du heller blir misfornøyd med noe som ikke kan være fysisk/psykisk begrensende. For eksempel farge og kjønn. 
    • Du kan sikkert litt om massasje og sånt allerede? Vi hadde regelmessig fysioterapeut på våre, en gang i mnd. Lakseolje, og etterhvert Cartrophen (lite effekt) og Librela (heller ikke mye effekt, men startet antageligvis for sent). Greia med disse smertebehandlingene for artroser er visst at man skal begynne å bruke dem før det har fått utviklet seg noe særlig. Pass på at hunden er varm såklart, back on track kan hjelpe (tantes gamle hunder har hatt det over natten, med opptrening). 6 tenner! Au!
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...