Maria Skrevet 18. September 2015 Rapporter Skrevet 18. September 2015 Vil bare gi skryt til ny admin jeg. Flott at sonen blir oppgradert og at det følges opp så godt som dette. Jeg måtte legge inn helt på nytt i tapatalk, men så funket det gitt. Knall! Bra jobbet, @RahSent from my iPhone using Tapatalk Siter
Maria Skrevet 18. September 2015 Rapporter Skrevet 18. September 2015 Vil bare gi skryt til ny admin jeg. Flott at sonen blir oppgradert og at det følges opp så godt som dette. Jeg måtte legge inn helt på nytt i tapatalk, men så funket det gitt. Knall! Bra jobbet, @RahSent from my iPhone using Tapatalk Siter
Maria Skrevet 18. September 2015 Rapporter Skrevet 18. September 2015 Og åpenbart var ikke alt helt som det skulle. Fikk feilmelding og ser jeg har postet 4 ganger (!!). Hjelp!Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Maria Skrevet 18. September 2015 Rapporter Skrevet 18. September 2015 Og åpenbart var ikke alt helt som det skulle. Fikk feilmelding og ser jeg har postet 4 ganger (!!). Hjelp!Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Guest Jonna Skrevet 18. September 2015 Rapporter Skrevet 18. September 2015 (endret) *fniser* Jeg får Notification på at @2ne skriver. Hun trenger ikke tagge meg en gang, eller være i en tråd jeg er aktiv i. For eksempel fra milionærhunden fikk jeg notis fra 2ne. (Er det noe jeg burde vite om at jeg gjør? Kanskje jeg er schitzio? Hemmelig beundrer av 2ne? Eller er det hemmelig? ) Og der ser jeg at det går ikke å tagge @2ne Endret 18. September 2015 av Jonna Siter
RAH Skrevet 18. September 2015 Rapporter Skrevet 18. September 2015 @TrasselTrollet jeg forstod det, men er dessverre ikke noe jeg får sett på nå eller kommer til å prioritere med det første. Beklager.@Maria Takk for det! Jeg er i dialog med folkene på Tapatalk for å få flyttet gamle Tapatalk på nytt forumsoftware, da det ikke er noen som vet hvem som har installert dette. Det ser ut som det går i orden så det kan hende du må bytte tilbake igjen om noen dager 1 Siter
Guest 2ne Skrevet 18. September 2015 Rapporter Skrevet 18. September 2015 *fniser* Jeg får Notification på at @2ne skriver. Hun trenger ikke tagge meg en gang, eller være i en tråd jeg er aktiv i. For eksempel fra milionærhunden fikk jeg notis fra 2ne. (Er det noe jeg burde vite om at jeg gjør? Kanskje jeg er schitzio? Hemmelig beundrer av 2ne? Eller er det hemmelig? )Du er selvsagt en hemmelig beundrer Siter
Fjollebolle Skrevet 18. September 2015 Rapporter Skrevet 18. September 2015 Syns det ser veldig bra ut Veldig kjekt også med "det er kommet x antall nye melding, vil du oppdatere" funksjonen. Jeg har bare ett spørsmål og en kommentar, og det er 1) hvordan bytter jeg navn? Skulle gjerne hatt tilbake mitt gamle. Og 2), er det mulig å få tilbake forhåndsvisning av svar funksjonen? Ellers, two thumbs up Siter
Lola Pagola Skrevet 18. September 2015 Rapporter Skrevet 18. September 2015 (endret) *fniser* Jeg får Notification på at @2ne skriver. Hun trenger ikke tagge meg en gang, eller være i en tråd jeg er aktiv i. For eksempel fra milionærhunden fikk jeg notis fra 2ne. (Er det noe jeg burde vite om at jeg gjør? Kanskje jeg er schitzio? Hemmelig beundrer av 2ne? Eller er det hemmelig? ) Og der ser jeg at det går ikke å tagge @2neDet er sikkert fordi det er huket av for at du skal få varsel når folk du følger skriver innlegg. Tror folk du følger er folk du har på vennelisten din? Husker ikke helt, var iallefall inne og endret på innstillingene mine tidligere i dag, under notifications. Endret 18. September 2015 av Lola Pagola Siter
Lola Pagola Skrevet 18. September 2015 Rapporter Skrevet 18. September 2015 *fniser* Jeg får Notification på at @2ne skriver. Hun trenger ikke tagge meg en gang, eller være i en tråd jeg er aktiv i. For eksempel fra milionærhunden fikk jeg notis fra 2ne. (Er det noe jeg burde vite om at jeg gjør? Kanskje jeg er schitzio? Hemmelig beundrer av 2ne? Eller er det hemmelig? ) Og der ser jeg at det går ikke å tagge @2neDet er sikkert fordi det er huket av for at du skal få varsel når folk du følger skriver innlegg. Tror folk du følger er folk du har på vennelisten din? Husker ikke helt, var iallefall inne og endret på innstillingene mine tidligere i dag, under notifications.Dette gjorde skikkelig vondt i vanen :S Siter
xxx12345 Skrevet 18. September 2015 Rapporter Skrevet 18. September 2015 Jeg har fått varsel selv om jeg hverken følger tråden, har skrevet i tråden eller følger brukerne 1 Siter
Krilo Skrevet 18. September 2015 Rapporter Skrevet 18. September 2015 Digger hvordan sonen nå er på mobilen! jeg bruker så og si aldri pc så.. men jeg sliter med å bytte profilbildet.. Gjorde jeg på forrige versjoner også, kan man gjøre der via mobil eller må jeg bruke pc? Siter
soelvd Skrevet 18. September 2015 Rapporter Skrevet 18. September 2015 Først leita jeg desperat etter å få vekk mobilversjonen siden den var udugelig før. Men nå ser jeg at den fungerer jo helt glimrende. Helt supert! Siter
Guest Jonna Skrevet 18. September 2015 Rapporter Skrevet 18. September 2015 Det er sikkert fordi det er huket av for at du skal få varsel når folk du følger skriver innlegg. Tror folk du følger er folk du har på vennelisten din? Husker ikke helt, var iallefall inne og endret på innstillingene mine tidligere i dag, under notifications.Dette gjorde skikkelig vondt i vanen :SVar inne og tittet, men klarte ikke finne noe: "når venner skriver noe fornutig/ufornuftig i en tråd du ikke bryr deg om" varsel knapp å skru av Siter
Teserere Skrevet 18. September 2015 Rapporter Skrevet 18. September 2015 Jeg har fått varsel selv om jeg hverken følger tråden, har skrevet i tråden eller følger brukerne [emoji14]Jeg og! Sent fra min SM-G850F via Tapatalk Siter
Malinka Skrevet 18. September 2015 Rapporter Skrevet 18. September 2015 Og jeg får bare varsel som normalt.... Dette blir greit for admin å feilsøke Siter
Lola Pagola Skrevet 18. September 2015 Rapporter Skrevet 18. September 2015 (endret) Jeg og får varsel som normalt. Men når jeg skal skrive nye innlegg henger forrige innlegg jeg har skrevet igjen, kommer opp i svarboksen automatisk... så må slette masse tekst hver gang. Får og beskjed om at jeg prøver å skrive innlegg for fort etter hverandre, men trykket bare en gang på send-knappen. Endret 18. September 2015 av Lola Pagola Siter
KristinR Skrevet 18. September 2015 Rapporter Skrevet 18. September 2015 @Djervekvinnen kommer ikke inn på hundesonen. Hun har forsøkte ulike nettlesere, ulike adresser og vet ikke hva hun kan prøve nå. Tips? Siter
Khela Skrevet 18. September 2015 Rapporter Skrevet 18. September 2015 Får ikke søkt opp trådene mine.. Har ikke testa på pc men funker ikke på mobil iaff. Får bare søkt opp ting som er skrevet siden oppdateringen. Siter
ElisabethHH Skrevet 18. September 2015 Rapporter Skrevet 18. September 2015 Har samme problem som Khela. Forsiden virker ikke og jeg ser bare tråder som er skrevet i etter oppdateringen på nytt innhold. Siter
Eplefe Skrevet 18. September 2015 Rapporter Skrevet 18. September 2015 Å rense cache/nettleserdata og en restart, i verste fall flush DNS for pc-en sin del. Google forteller dere hvordan! Når det er sagt er forsiden fortsatt borte for meg på pc. Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 18. September 2015 Rapporter Skrevet 18. September 2015 (endret) @RAH, er bildene tapt for alltid? Har ikke sjekket nå, men i går kom det bare opp linker der jeg har lagt inn bilder (fra feks flickr). Er tungvint å gå inn på hvert enkelt innlegg (det er maaange) og gjøre om så bildene eventuelt blir synlige igjen Endret 18. September 2015 av Frida og fuglehundene Siter
Margrete Skrevet 18. September 2015 Rapporter Skrevet 18. September 2015 Veldig glad for at ting funker som det skal her hos meg Tatt bort venner som følger meg, fått av mailvarslingen og er strålende fornøyd med det meste 1 Siter
RAH Skrevet 18. September 2015 Rapporter Skrevet 18. September 2015 @Frida og fuglehundene kan du gi meg link til der bildet skulle vært, så skal jeg undersøke? @Margrete så hyggelig å høre 1 Siter
Recommended Posts