Stine Skrevet 16. September 2015 Rapporter Share Skrevet 16. September 2015 Burde egentlig vært i seng for lengst... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 16. September 2015 Rapporter Share Skrevet 16. September 2015 Må skryte litt! Var på agilitytrening i kveld med fluehuet, og det gikk altså så bra! Han var helt på nett fra jeg tok ham ut av bilen for å varme opp og vi fikk til masse! Så deilig! Flinkisvofsi 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 16. September 2015 Rapporter Share Skrevet 16. September 2015 Ååååh, jeg vil bo der jeg! Lave forventninger eller ikke, jeg blir oppriktig lei meg dersom jeg ikke får den, og det har jeg ikke helt tro på, var mange som hadde tatt kontakt. Søt, liten leilighet - akkurat passe til meg og ziva. De hadde mellompuddel selv, søt tispe som het pippi. Krysser fingre for deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 16. September 2015 Rapporter Share Skrevet 16. September 2015 Tenk at jeg faktisk får iset av frysedelen av kombiskapet da. Det har jeg nok utsatt et år, hvis jeg skal være brutalt ærlig mot meg selv. Håper det var det som feilte skapet nå da. Synes litt synd på hundene som har gått og hørt på den alarmen gud vet hvor lenge i dag. Et par vegger mellom kjøkkenet og spisestua der de er, men det hørtes ganske godt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 16. September 2015 Rapporter Share Skrevet 16. September 2015 @SFX Det må da finnes noe brukbart i Stange eller på Espa? Ådalsbruk? Jeg var på Stange i dag. Problemet er pæng - to inntekter gir bedre lån enn én... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Klematis Skrevet 16. September 2015 Rapporter Share Skrevet 16. September 2015 Innkallingen til Bizi fungerer så bra nå at hun fikk gå løs på stranda i Drammen i dag. Selv da hun oppdaget et par fugler hun kunne tenkt seg å løpe etter, var det bare å rope navnet hennes, så bråsnudde hun, og kom løpende tilbake til meg. Flinka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lica Skrevet 16. September 2015 Rapporter Share Skrevet 16. September 2015 Se så tydelig sikksakk-bliss Blaze har fått! Det har ikke vært så lyn-forma før, han burde jo skifte navn til Harry! Selv om jeg savner Trondheim, familie og venner så er jeg smått betatt av dette stedet altså. Det siste bildet der var "henge på veggen bilde" - steike så fint, både hunder og natur 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 16. September 2015 Rapporter Share Skrevet 16. September 2015 Det var veldig snilt av deg. Jeg ser aldri ned på dekkene på bilen min iallefall. @SFX Det må da finnes noe brukbart i Stange eller på Espa? Ådalsbruk? Nei det gjorde ikke jeg heller før, og har registrert at mange ikke legger merke til det når dekket nesten er helt flatt. Kan være ganske farlig å ha lite luft i dekket også ture ut på e18 i 120.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 16. September 2015 Rapporter Share Skrevet 16. September 2015 Sulten? Tenker vi sier at hun er preggis jeg..... Er det ikke da man får sånne rare lyster? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 16. September 2015 Rapporter Share Skrevet 16. September 2015 Vente på at kjøleskapet skal bli ferdig aviset. Humtidum dumdidum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 16. September 2015 Rapporter Share Skrevet 16. September 2015 Gudameg, tusen takk for alle gratulasjoner, dere! Jeg føler meg så bortskjemt! Jeg har fått såå mange flotte gaver, vært og spist med familien, så vært på kino med et vennepar, og bare vært borte fra Musikeren mens vi var på jobb. Åh, helt utrolig flott dag! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 16. September 2015 Rapporter Share Skrevet 16. September 2015 Gudameg, tusen takk for alle gratulasjoner, dere! Jeg føler meg så bortskjemt! Jeg har fått såå mange flotte gaver, vært og spist med familien, så vært på kino med et vennepar, og bare vært borte fra Musikeren mens vi var på jobb. Åh, helt utrolig flott dag! Gratulerer med dagen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lucy Skrevet 16. September 2015 Rapporter Share Skrevet 16. September 2015 Det er godt at noen forstår Jeg har akkurat spist kvelds, så egentlig ikke. Men så begynte jeg å kose på låra hennes Haha, så random fantastisk at jeg ikke er den eneste som har tenkt det når jeg ser muskuløse bulle-lår Innkallingen til Bizi fungerer så bra nå at hun fikk gå løs på stranda i Drammen i dag. Selv da hun oppdaget et par fugler hun kunne tenkt seg å løpe etter, var det bare å rope navnet hennes, så bråsnudde hun, og kom løpende tilbake til meg. Flinka! Det er så herlig når innkallingen sitter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 16. September 2015 Rapporter Share Skrevet 16. September 2015 Det der er så frustrerende! Cita er likedan. Er vel første gangen hun har væry dårlig nok i magen til å måtte ut om natten siden hun var liten tror jeg(over 2 år nå). Helt fint normalt sett at hun er stille, for setter seg fremfor døren. Men om natten når det er mørkt funker det dårlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Psyker seg opp til å stå opp og få unna "morgenstellet" på alle mann.. Å koordinere en unge og 3 bikkjer, samt ordne seg selv, er ikke bestandig bare bare Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Gått glipp av mye igjen, men gratulerer med dagen på etterskudd til de som har hatt bursdag! I dag skal jeg ha labøvelse, en skikkelig banal en. Ja,ja får glede meg over at studiet så langt er enkelt og det mest krevende er transporten... Gleder meg til å ha litt mer fri i nær fremtid kjenner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Gratulerer med dagen i går @Tinkie! Ikke imponert over at kroppen min mente det var unødvendig å faktisk sove de to siste timene jeg hadde mulighet. Dette blir en lang dag... Bonden kom inn 18 minutter på 7 og så stressa ut, han ser aldri stressa ut Mumlet noe om ut døra om 18 minutter. Det gikk det, fikk dyttet både han og barnet ut døra kl 07.00. Nå skal jeg bare helle innpå litt kaffe og se om frokost kan være lurt, før jeg lufter hunder og tusler til bussen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Gått glipp av mye igjen, men gratulerer med dagen på etterskudd til de som har hatt bursdag! I dag skal jeg ha labøvelse, en skikkelig banal en. Ja,ja får glede meg over at studiet så langt er enkelt og det mest krevende er transporten... Gleder meg til å ha litt mer fri i nær fremtid kjenner jeg. Hva går du? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Gudameg, tusen takk for alle gratulasjoner, dere! Jeg føler meg så bortskjemt! Jeg har fått såå mange flotte gaver, vært og spist med familien, så vært på kino med et vennepar, og bare vært borte fra Musikeren mens vi var på jobb. Åh, helt utrolig flott dag! Grattis med dagen i går!!! . Har hjemmekontor i dag, og sitter nå og hører på regnet som øser ned. Deilig faktisk . Ikke fullt så deilig å tenke på at jeg må børste to hunder i dag - to hunder som ikke tørker mellom hver gang de er ute for lufting. Å blåse dem tørre er ikke et alternativ, for det fungerer stort sett bare på beina. Blåser jeg kroppen slik pelsen er nå, blir den bare slitt og enda verre enn den er. Sukk.... Nei, får ta meg en kopp kaffe, tenker jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 God morgen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eplefe Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 I dag begynner Milva offisielt å halvfôres på vom. Det er så fint, det, at hun nå etter frokost ligger og stirrer på matskålen i håp om at det skal dukke opp mer der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Dette var rart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Dette var rart!Kjempefunky ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eplefe Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Håper ikke forumet er ferdig enda, for det er helt forferdelig på telefon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Håper ikke forumet er ferdig enda, for det er helt forferdelig på telefon. Er ikke mye bedre på pc heller 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts