Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå August


Tricolor
 Share

Recommended Posts

Du skulle ha lånt Linni.. Hun er helt eksepsjonell god på å snakke "ku" :lol:

Det er nesten sånn at du ser kyra himler med øynene når hun bare girer seg mer og mer opp :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

:lol: ! Holdt at jeg hadde med meg en møkkskrape, den snakker ku - var veldig lett å få henne tilbake over bekken, men burde satt igjen møkkskrapa skjønner jeg. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Måå bare dele! Se, pappa smiler!! Har ikke sett han smile siden før hjerneslaget for 5-6år siden!

Woho, jeg fikk drømmejobben!!!! :D :banana:

Ups, jeg skal gifte meg neste år jeg

Posted Images

:lol: ! Holdt at jeg hadde med meg en møkkskrape, den snakker ku - var veldig lett å få henne tilbake over bekken, men burde satt igjen møkkskrapa skjønner jeg. :lol: 

Møkkskraper pleier å være litt mer effektiv da enn Linni, er jeg redd :P

Men kyr som har funnet ut hvor gøy det er på andre siden av gjerdet er lite kul :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom til Drammen i morgen, jeg skal ha med eplemuffins for å feire en bursdag - i hvert fall om jeg får låne sukker av @JeanetteH...

JeanetteH har vært i dusjen og så det ikke før etter filmen var satt på, Men nå er en pose sukker klar til deg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, der ser du hva jeg husker - jaja, men fint folk feirer flere dager!

Kom til Drammen i morgen, jeg skal ha med eplemuffins for å feire en bursdag - i hvert fall om jeg får låne sukker av @JeanetteH...

Må bake selv så jeg holder meg selv opptatt mens man venter på valper vel :aww: Så da blir det eplemuffins med smuldretopp, bringebærmuffins, karamellmuffins og vaniljemuffins med sjokoladebiter :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bake selv så jeg holder meg selv opptatt mens man venter på valper vel :aww: Så da blir det eplemuffins med smuldretopp, bringebærmuffins, karamellmuffins og vaniljemuffins med sjokoladebiter :aww:

Og jeg som var så stolt av meg sjøl som hadde laget hele 10 stk blåbærmuffins :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Jeg og Timmy har vært på tur i 8 timer i dag, i fantastisk vær, og i hyggelig selskap.

Med på turen var en helt nydelig finsk lapphund, en voksen hann på 8 år.

Herlig fyr, som går godt overens med Timmy, og som Bizi skal få leke med bare hun blir ferdig med løpetiden sin.

Og i morgen reiser pus. Den fine, snille og gode pusen.

Hvis alt går slik det ser ut, har han fått seg ny familie, fem stk som er klare til å gi han gode utemuligheter og all den oppmerksomhet han kan ønske seg. Han fortjener det, å være kongen sine siste år.

Jeg gruer meg litt, men jeg vet at han vil få det bedre der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bake selv så jeg holder meg selv opptatt mens man venter på valper vel :aww: Så da blir det eplemuffins med smuldretopp, bringebærmuffins, karamellmuffins og vaniljemuffins med sjokoladebiter :aww:

Ja takk!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bake selv så jeg holder meg selv opptatt mens man venter på valper vel :aww: Så da blir det eplemuffins med smuldretopp, bringebærmuffins, karamellmuffins og vaniljemuffins med sjokoladebiter :aww:

Når kan jeg komme på besøk sa du? :P

Har så innmari lyst på kake! :drool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Må bake selv så jeg holder meg selv opptatt mens man venter på valper vel :aww:  Så da blir det eplemuffins med smuldretopp, bringebærmuffins, karamellmuffins og vaniljemuffins med sjokoladebiter :aww:

Hvor og når serveres dette, så jeg kan sørge for å være tilstede?!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn "tidligere nick" bør stå for all fremtid. Da jeg så hvilke raser @Mirai har så skjønte jeg plutselig hvem det var. Og før en gang skjønte jeg også plutselig hvem Mirai var, men det hadde jeg jo glemt nå.

:lol: ja, jeg tror jeg kommer til å la det stå en god stund til! Blir helt forvirret hver gang noen andre bytter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en skikkelig treg arbeidsdag, trodde aldri jeg skulle komme meg hjem. Var urolig for at det ble ubehagelig varmt for Ziva inne, vi har jo ingen kjølemulighet og når sola steiker blir det varmt. Var heldigvis ikke så ille :)

Ikke en eneste arbeidsdag neste uke, det passer meg fryktelig dårlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Okey! Jeg skal visst både pusse ned og lakkere felgene på bilen min selv, og pusse ned og lakkere rusten på den også.

Papsen har maskin til å pusse med, verksted å stå i, jeg kjøper lakk, og med litt veiledning fra mekanikeren og oppretteren i familien, så tenker jeg at det blir en fin bil, så kan jeg tenke på alle pengene jeg sparer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...