Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå August


Tricolor
 Share

Recommended Posts

Passer valp. Thorvald og jeg har søkt tilflukt i sofaen mens vi venter på at lille piraja skal gi opp og huske at han er trøtt etter en time i skogen, en god lekeløkt i hagen og en liten tissetur :P

11907143_10155981401375341_4875540793306

Det er så iiiinnmari behagelig med voksen hund :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Måå bare dele! Se, pappa smiler!! Har ikke sett han smile siden før hjerneslaget for 5-6år siden!

Woho, jeg fikk drømmejobben!!!! :D :banana:

Ups, jeg skal gifte meg neste år jeg

Posted Images

Pigg fikk tolvukersvaksina idag. Han var flink og sjarmerte alle :)

Kontrollen av Turbo gikk ikke så bra derimot. Fant en kul på halsen hans og betennelse i huden mellom tærne, begynnende hyperkeratose og fremdeles smerter i hasen. Ny time på tirsdag til biopsi og dyrking av bakterier fra såret som aldri gror...
Verden er litt ond synes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Jeg og Timmy er trøtte, det ble myye frisk luft på oss i dag. Han gikk som bare det, var blid og fornøyd, og koste seg stort. Sov litt på armen min innimellom, og satt å fulgte med på det som skjedde rundt han.

Han satte bestemt lapphundhannen på plass hvis han ble litt for pågående,og ble respektert for det.

Hannlappen liker vanligvis ikke andre hanner, så eieren var litt skeptisk, men lille Timmy var visst helt ok. Det har sikkert med at han er kastrert, og størrelsen å gjøre.

Han fikk mye skryt for å være så grei og snill, rolig og avslappet, og det er han virkelig, han er faktisk en drøm å ha med seg ut blandt folk, så lenge ingen absolutt skal klappe han.

Det dukka opp noen barn som spurte om de kunne klappe hundene, og jeg sa bare at han er litt redd og kan bite, så slapp jeg flere spørsmål om det. Ungen passa på at alle andre i nærheten fikk høre med store bokstaver at "Han lille der kan bite, så ikke ta på han!"

Fin-fin dag!

Neste gang blir Bizi også med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kryss fingre for frysern min, værsåsnill? Den ville ikke kjøle etter at langørene klippet ledningen (etter at ledningen var fikset). Så spurte min bror om han hadde noen glupe råd, som har jobbet med ymse sånt. Trekk ut ledning og la den stå minst 20 min, og prøv å sette den inn igjen. Bonden tok strømmen før han dro, og nå fikk jeg rota meg til å sette den på igjen, iiingen røde lys! Satte nedi en liten bolle med vann, så får vi se hvordan det ser ut i morgen. Men jeg håååååper. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ut til vi kommer hjem ikveld likevel... typen er sjåfør, og han klarer tydeligvis ikke si nei. Så da må jeg sitte her til hvertfall klokka 3, og er vel hjemme i 4-5tiden i morgen tidlig. Jeg er ikke lagd for sitte oppe så lenge... Burde vel visst at det endte slik.

Edit: hva skal jeg finne på de neste timene da? Har heklet noen timer, men lagt det vekk nå siden jeg ble så gåen i skuldrene. Ikke flere liv på candycrush, lest alt som er på face og sonen.. da var jeg tom for ting å gjøre :P Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ut til vi kommer hjem ikveld likevel... typen er sjåfør, og han klarer tydeligvis ikke si nei. Så da må jeg sitte her til hvertfall klokka 3, og er vel hjemme i 4-5tiden i morgen tidlig. Jeg er ikke lagd for sitte oppe så lenge... Burde vel visst at det endte slik.

Edit: hva skal jeg finne på de neste timene da? Har heklet noen timer, men lagt det vekk nå siden jeg ble så gåen i skuldrene. Ikke flere liv på candycrush, lest alt som er på face og sonen.. da var jeg tom for ting å gjøre :P Haha

Først; du må lære deg knepet en gang for alle hvordan man får mannen sin hjem: få han til tro at han vil bli heldig i senga når dere kommer hjem ;)

Ellers kan jeg tipse om wordbrain. Vanedannende og nesten irriterende spill..

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først; du må lære deg knepet en gang for alle hvordan man får mannen sin hjem: få han til tro at han vil bli heldig i senga når dere kommer hjem ;)

Ellers kan jeg tipse om wordbrain. Vanedannende og nesten irriterende spill..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hjelper nok ikke her,dessverre.

Han skulle bare hente noen istad, sånn ti min borte herfra. Det er 1,5time siden, og jeg aner ikke hvor han er. Veldig kjekt å sitte i noen andre sitt hus å vente. Menmen, er ikke første gangen det skjer...

Og takk for tips, skal sjekke ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper nok ikke her,dessverre.

Han skulle bare hente noen istad, sånn ti min borte herfra. Det er 1,5time siden, og jeg aner ikke hvor han er. Veldig kjekt å sitte i noen andre sitt hus å vente. Menmen, er ikke første gangen det skjer...

Og takk for tips, skal sjekke ut

Ja, nei, da blir det værre..

Nå vil ikke jeg kommentere direkte deres forhold, men generelt så er det lov for jenter å kreve at man blir prioritert en gang i blant uten at man skal oppleves kravstor :) ha det bakhodet, for mitt inntrykk er at mange glemmer litt den for de vil ikke være slik amerikansk berte man ser på film :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nei, da blir det værre..

Nå vil ikke jeg kommentere direkte deres forhold, men generelt så er det lov for jenter å kreve at man blir prioritert en gang i blant uten at man skal oppleves kravstor :) ha det bakhodet, for mitt inntrykk er at mange glemmer litt den for de vil ikke være slik amerikansk berte man ser på film :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Snill og snill.. nettopp ringt han og kjeftet. Jeg er trøtt og vil hjem å sove. Han har ikke engang giddet å.stoppe i 10sek for å sende en sms og si fra at han ble lenge borte eller noe. Og regner ikke med han sier nei til søstra om å hente heller. Så da er jeg stuck her, og får ikke gjort så mye. Han blir jo bare sur på meg.når jeg klager uansett.

Mest lyst å ut å gå en runde. Men crogs og mangel på regnklær, og voldsomt regnvær setter en stopper for det også...

Sorry klaging, er bare trøtt og lei nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snill og snill.. nettopp ringt han og kjeftet. Jeg er trøtt og vil hjem å sove. Han har ikke engang giddet å.stoppe i 10sek for å sende en sms og si fra at han ble lenge borte eller noe. Og regner ikke med han sier nei til søstra om å hente heller. Så da er jeg stuck her, og får ikke gjort så mye. Han blir jo bare sur på meg.når jeg klager uansett.

Mest lyst å ut å gå en runde. Men crogs og mangel på regnklær, og voldsomt regnvær setter en stopper for det også...

Sorry klaging, er bare trøtt og lei nå...

:hug:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snill og snill.. nettopp ringt han og kjeftet. Jeg er trøtt og vil hjem å sove. Han har ikke engang giddet å.stoppe i 10sek for å sende en sms og si fra at han ble lenge borte eller noe. Og regner ikke med han sier nei til søstra om å hente heller. Så da er jeg stuck her, og får ikke gjort så mye. Han blir jo bare sur på meg.når jeg klager uansett.

Mest lyst å ut å gå en runde. Men crogs og mangel på regnklær, og voldsomt regnvær setter en stopper for det også...

Sorry klaging, er bare trøtt og lei nå...

Jeg skjønner deg veldig godt! Litt annet scenario men. Samboeren min var sjåfør en gang, og han skulle hente oss på byen. Problemet var at han hadde klart å avtale med kusinen sin først når hun skulle hentes.. Tror han fikk klart med seg hva som er riktig prioritering - man avtaler først med kjæresten SÅ familie? kan nevnes at jeg er ikke typen som er vandt til å vente, og da passer det dårlig å vente 1 times tid når man helst ville ha dratt for 10 min. siden.

Har ikke vært noe problem siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde klikket i vinkel om C hadde behandlet meg sånn!

Hjemme igjen fra en velykket 80talls fest :) Digg å være edru å sjåfør kjenner jeg, spes når jeg så søstern spurte rundt hushjørnet for å vanne åkeren litt :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Trenger ikke macro linse. Får aldri brukt for den. Bortkastete penger"

Hadde hatt lyst til å ha den i dag når jeg oppdaget en ny beboer i hagen.. :nesevis:

11895209_10155924935625072_1400565733173

Søt :-) Er det en fredet salamander? De er veldig sårbare.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug:

Takk for klem, trengte den igår :)

@Elita2005 veldig frustrerende. Var ikke ute igår selv da. Skulle bare passe barna til søsteren hans noen timer.

Ble ikke så gale til slutt, da. Fikk han til å gi beksjed at han ikke hentet søsteren og de. Så da var vi hjemme her i 2-3tiden en gang. Mye senere enn forventet, men det gikk jo greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...