Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilder av halsbåndet og leiebåndet ditt til hunden(e) din?


Recommended Posts

Bruker mye forskjellig, og det jeg bruker er jeg såklart fornøyd med :) Går stort sett i sele fra rogz eller diverse halsbånd fra collarmania. Favoritt leiebåndet er faktisk kjøpt på coop, med feste i begge ender, og akkurat passe lengde.




Nala-og-Casper-arstad-august-2014-08-15-
Favoritthalsbåndet tror jeg er dette, et bredt halvstrup.

Lofoten-2014-2014-07-07-274.jpg

Sele fra rogz.

Han har sinnsykt mange halsbånd, seler og bånd, så det ville blitt å kuppe tråden totalt å legge bilder ut av alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å legge ut alle gidder jeg ikke, han har jo to knagger bare med lærhalsbånd. :P

Men er veldig glad i retriverkobbelet fra ruffwear, det bruker jeg daglig. Ellers foretrekker jeg halvstrup fra ruffwear og et kort kobbel fra Trines hundeartikler.

post-10791-0-29488900-1434102345_thumb.j

post-10791-0-82789900-1434102354_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine går aldri med halsbånd utenom når de har på leiebånd. Har ikke noe fancy bånd til noen, bare enkle flate, litt brede uten strup. Sånne som de fra CM-design står på ønskelisten til de tre store, men vanskelig å finne uten strup. Whippetene har vanlige myndebånd i polstret lær, sånne som er bredere på midten.

Bruker lenke når vi trener/starter, men bare fordi det er påbudt på prøver.

Har bare fettlær eller gummierte liner, med og uten hank, alt etter hva vi gjør. Hater å ha tjukke leiebånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Bruker rødt,nylon halvstrup eller sort lærhalsbånd med steiner på,og en enkel nylonsele fra Trixie til lappen. Kobbel er tre meter med refleks,farge lilla og sort fra Arivo.no. Mr chihuahua bruker ikke halsbånd,han bruker en lærsele,eller selevest fra Puppia,og tre meter flexibånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nonstop camo halsbånd og brunt lærkobbel som er kjempemykt er det det går i for det meste. Ellers er det Hurtta sele fra limited serien med rosa foring og turkis tekst sammen med enten sitt turkise strikkobbel eller flexibånd fra refleksserien med langt gult bånd :) Edit: æsj bildene kom ikke med, skal se om jeg får ordnet noen mindre bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en hau forskjellige greier, men det vi bruker mest er standard gummiert plastline, sort flexibånd eller helt vanlig lærbånd på enten 1,5m eller 2m.

Han har alltid på seg et halvstrup halsbånd med tag hengende på, i tilfelle han kommer seg løs. For øyeblikket et sort nylon trixie halvstrup med kjetting.

Storfan av Zero DC Short selen, den blir ofte brukt. :)
10801945_10152715800060423_4096988495991

Har også en Hurrta sele, men den er dessverre litt for kort. Derfor har jeg tatt på polstring, men den gnager uansett ved mye bruk.
10534094_10152487056605423_6953860698204

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en hau forskjellige greier, men det vi bruker mest er standard gummiert plastline, sort flexibånd eller helt vanlig lærbånd på enten 1,5m eller 2m. 

Han har alltid på seg et halvstrup halsbånd med tag hengende på, i tilfelle han kommer seg løs.  For øyeblikket et sort nylon trixie halvstrup med kjetting.

Storfan av Zero DC Short selen, den blir ofte brukt. :)

Postet bilde

Har også en Hurrta sele, men den er dessverre litt for kort. Derfor har jeg tatt på polstring, men den gnager uansett ved mye bruk.

Postet bilde

Det er Hurtta selen jeg har, og de har som kjent ikke en passform som passer alle men på min raring passer den veldig fint.
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Hurtta selen jeg har, og de har som kjent ikke en passform som passer alle men på min raring passer den veldig fint.

Ja det er noe dritt xD Min er jo et evig prosjekt å finne ting som passer til, ikke en gang Zero DC selen passer optimalt, men bedre enn alt annet jeg har prøvd på ham.

Hurrta selen passer flott på svigermor sin hund da i det minste. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...