Meg Skrevet 10. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2015 https://www.facebook.com/Toadline/photos/a.508218339240739.1073741825.508218122574094/896122810450288/?type=1&theater (eller padde...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 10. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2015 Oi. Kommentarfeltet ! Bladde litt videre i bildene, trist Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2015 Faith in humanity...decreasing. Å se videoene på facebooksiden er helt... drøyt. https://www.facebook.com/Toadline Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 10. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2015 Oppdretters hjemmeside Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arcticaa Skrevet 10. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2015 hva i alle dager . .. . . . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 10. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2015 Og alle kommentarene... Han sier selv at alle som kritiserer han er "uneducated". Og mange som støtter han mener jo at folk bare er sjalu fordi de ikke har kjæledyr som er utenfor normalen. Fy søren.. Har dessverre sett denne oppdretteren før, og alle bildene er bare grusomme. Jeg får vondt langt inn til hjerterota av å se på kombinasjonen av bilder og kommentarer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arcticaa Skrevet 10. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2015 prøvde å finne noe de skriver om sitt eget oppdrett, så finner jeg dette: http://www.toadline.com/POLICY.html hva ER det her. virker som det bare er en "pengemaskin" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snickers Skrevet 10. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2015 Å, fy **** Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 10. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2015 prøvde å finne noe de skriver om sitt eget oppdrett, så finner jeg dette: http://www.toadline.com/POLICY.html hva ER det her. virker som det bare er en "pengemaskin" Jepp, du får en liten deformert frosk for 5000$,altså nesten 40.000 norske kroner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 10. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2015 Jeg skjønner ikke at ikke dette fører til at noen blir buret inne og fratatt retten til å holde/avle dyr. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orca Skrevet 10. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2015 Hvorfor er dette LOV?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 10. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2015 Helt grusomt! Jeg kan ikke fatte at dette ikke går innunder en eller annen dyrevelferdslov Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 10. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2015 Uff, det er så tragisk med de "exotic bullyene" Er en oppdretter på Instagram som driver å liker bildene mine hele tiden, selvom jeg prøver å blokkere brukeren.. Orker ikke se de stakkars hundene som omtrent ikke kan gå eller røre seg :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 10. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2015 ekstra ekstrem bulldog.... tja hva skal jeg si. Dette er jo bare trist for dyrene og jeg kan ikke fatte og begripe at ikke disse oppdretterne se at dette er både tvilsomt, uetisk og uforsvarlig avl. Håper disse aldri kommer til Norge og aldri får noen stor tilhengerskare andre steder heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 11. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2015 At folk faktisk kan "like" og kommentere positive ting på disse bildene er langt, LANGT utenfor min fatte-evne. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 11. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2015 At folk faktisk kan "like" og kommentere positive ting på disse bildene er langt, LANGT utenfor min fatte-evne. Det er liksom ikke håp... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 11. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2015 Har ikke ord Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 11. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2015 Det er liksom ikke håp... Rapporterte siden som "graphic violence" siden det ikke fantes et alternativ for "avl på dyr med alvorlige og arvelige misdannelser". Fører garantert ingen vei, men jeg følte at jeg i det minste fikk sagt hva jeg mener. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 11. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2015 Får vondt langt inni hjerterota Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 11. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2015 Det ser jo ut som en blanding mellom bulldog og menneske, har i allefall albueavstanden til et menneske i push-ups. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 11. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2015 Uff stakkars hunder... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 11. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2015 Klarte ikke å la være å kommentere på en av kommentarene på den første videoen nedover der, med den hvite hunden... jeg blir helt matt. Har sett denne typen hunder på instagram tidligere og jeg blir bare sint og veldig trist. Skremmende at så mange mennesker syns dette er helt ok og veldig stilig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 11. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2015 Har lyst til å slå alle disse som kommenterer " bad ass" på alle bildene med noe hardt i hodet altså! !Sent fra min SM-G870F via Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 11. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2015 Ikke akkurat overrasket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 11. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2015 Jeg kommer aldri til å fatte hva det er som får mennesker til å avle og elske slike ekstreme trekk. Ser jo smertefullt for dem å stå bare... Nei fy fader. Jeg syns sånne "vanlige kjedelige alle kan eie" hunder (og andre dyr) er pene jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts