Poter Skrevet 11. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2015 Følte bare at denne passet inn her Men er dette norske forhold? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 11. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2015 Men er dette norske forhold? Dette er trolig ikke filmet i Norge, nei. Jeg velger også og tro at vi ikke har tilsvarende tilstander. Litt av poenget var humoristisk, samt at det er slett ikke alt av skitt vi ser. Da kan man jo også tenke seg at hundene våre levner en god del skitt vi ikke fanger opp selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eloise Skrevet 11. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2015 Hvem melder seg frivillig til å ta med teppebankeren på neste busstur? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 11. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2015 Dette er trolig ikke filmet i Norge, nei. Jeg velger også og tro at vi ikke har tilsvarende tilstander. Nåja http://www.ifinnmark.no/hammerfest/nyheter/nar-jeg-puster-kjenner-jeg-at-det-er-noe-som-blokkerer/s/5-81-65891 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 11. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2015 Nåja http://www.ifinnmark.no/hammerfest/nyheter/nar-jeg-puster-kjenner-jeg-at-det-er-noe-som-blokkerer/s/5-81-65891 Dog ikke det minste overrasket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 11. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2015 Årlige rengjøringer ja... tror vi har større problem enn at nordmenn er dårlige til å vaske føttene sine mens de tar sin daglige dusj. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 11. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2015 Årlige rengjøringer ja... tror vi har større problem enn at nordmenn er dårlige til å vaske føttene sine mens de tar sin daglige dusj. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 11. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2015 Hvorfor ikke skinnseter?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2015 Hvorfor ikke skinnseter?? koster mer å vedlikeholde enn de billige plastikkfrottegreiene som er i busser flest Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2015 Noen flere bilder fra bussen...3 forskjellige dager. Skittent, skittent og mer skittent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 28. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2015 Noen flere bilder fra bussen...3 forskjellige dager. Skittent, skittent og mer skittent. Norsk kollektiv var rent iforhold til Italia jeg brukte tørrshampoo og vasket lani etter vi hadde tatt turen der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 29. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2015 I går sto vi og venta på bussen. Idet den kom og vi fikk satt oss ned, merka jeg en infernalsk pesing i nakken. Det var heldigvis bare en liten hund som eier syntes det var helt naturlig at fikk hoppe opp i setet, men hallo. Jeg synes det er helt merkelig å ikke engang tenke på å legge noe mellom hund og underlaget når så mange andre skal sitte der også. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 29. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2015 Etter å ha lest denne tråden skjønner jeg godt at vi som hundeiere blir uglesett i samfunnet...... 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 29. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2015 Etter å ha lest denne tråden skjønner jeg godt at vi som hundeiere blir uglesett i samfunnet... Hvorfor? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts