Tine Kristine Lindbeck Skrevet 14. Mai 2015 Rapporter Skrevet 14. Mai 2015 Ja! Draw Fire har utrolig kule tegninger i ansiktet sitt. Litt mer av henne Hun er super kull hihihi Siter
Perfect Image Skrevet 15. Mai 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mai 2015 Live! http://ustre.am/1eGKw 3 Siter
Perfect Image Skrevet 17. Mai 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Mai 2015 Litt oppdateringer: Alle tispene har nå passert 600 gram, mens hannhunden har slitt med å ta igjen sin egen fødselsvekt på 260 gram, noe han klarte idag! Han fikk på mandag/tirsdagen en væskesprøyte inn under huden da han var uttørket men har spist veldig bra på egen hånd, jobber og jobber og ligger konstant til patten men fortsatt så sleit han med å gå opp i vekt. Jeg bestemte meg for å hjelpe han, da det virket som om det var vanskelig for han å utdrive melken til Arya, noe de eldste søskene ikke hadde noe problem med. Valpe-flaskene var den største skiten noen gang, så til slutt prøvde jeg med vanlig tåteflaske for unger med nyfødt smokk, og det fungerte så innmari bra! Jeg hadde litt betenkeligheter en stund om å hjelpe han eller ikke, men han er veldig oppegående valp, finner patten selv konstant men klarer nok ikke å få ut nok i forhold til sine søstre. Så da hjelper vi han iganga til han er kommet litt opp i vekt Han får tre flasker om dagen, med ca 15ml i hver flaske, resten spiser han av Arya. Første gangen jeg tok han opp i sengen og ut av valpekassen tror jeg Arya nærmest fløy ut av kassen og lurte på hvor jeg skulle med bebisen hennes. Tror ikke hun likte når vi tok han med til veterinæren nemlig 7 Siter
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 17. Mai 2015 Rapporter Skrevet 17. Mai 2015 Nei hun var ikke så veldig happy når han forsvant første gangen Håper alt går bra med de Savner de skikkelig hihihihi, gleder meg til masse bilder <3 Kos deg masse med bebisene <3 Siter
MegaMarie Skrevet 20. Mai 2015 Rapporter Skrevet 20. Mai 2015 Å, man får plutselig en smule lyst til å bli oppdretter av slike bilder Men den jobben overlater jeg til slike som er så flinke som deg Siter
Perfect Image Skrevet 1. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juni 2015 3 uker og første ståbilder! PI Drops Of Silver PI Dressed To The Nines PI Dark Before Dawn PI Dancing In The Dark PI Devil May Care PI Draw Fire PI Dame To Kill For hannene PI Diamond In The Rough PI Don't Think Twice Såå hvem er deres favoritt ? 4 Siter
Tekopp Skrevet 1. Juni 2015 Rapporter Skrevet 1. Juni 2015 Draw fire og Drops of silver. Men hadde nok blitt glad for hvem som helst av de jeg 1 Siter
tmp Skrevet 1. Juni 2015 Rapporter Skrevet 1. Juni 2015 Dressed To The Nines & Don't Think Twice ..men alle er bare Siter
mokken Skrevet 1. Juni 2015 Rapporter Skrevet 1. Juni 2015 Devil May Care Edit: svak for tric ja Siter
Guest Michellus Skrevet 1. Juni 2015 Rapporter Skrevet 1. Juni 2015 Drops of silver og Devil may care Siter
Malinka Skrevet 1. Juni 2015 Rapporter Skrevet 1. Juni 2015 Dancing in the dark, Devil may care og Dame to kill for, men de er nydelige alle sammen Siter
Emmy Skrevet 1. Juni 2015 Rapporter Skrevet 1. Juni 2015 Altfor tidlig til å velge en favoritt, vel Siter
maysofie Skrevet 1. Juni 2015 Rapporter Skrevet 1. Juni 2015 Hvordan er det på utstilling med de blå colliene med mye sort? Trekker de like mye for det hos dere som på sheltie og BC? Likte veldig godt Dame To Kill For Siter
Perfect Image Skrevet 1. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juni 2015 Hipp som happ. Dommere med litt tyngde og erfaring pleier som regel å se at farge er bare farge og icing of the cake, mens litt mer uerfarne (som gjerne ikke har den slags tegninger i sine raser.) henger seg gjerne litt opp i det. Mange ch med overtegnet sort. 1 Siter
Perfect Image Skrevet 1. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juni 2015 Jeg personlig synes selve fargen er viktigere enn tegningene, da man ser hvor tilfeldig det er. Draw Fire feks er en av de i kullet med finest klarest blå farge, og det sorte på henne ser ut til å bli sort. Gøy å høre hva andre liker forresten, og takk for fine ord! Jeg har en klar favoritt på fargen (ikke vanskelig å gjette hvem hehe.) men ellers så er det en som jeg synes er litt anonym eksteriørmessig, men til nå så er jeg fornøyd med kullet. De er bedre enn foreldrene sine og jeg gleder meg til å se detaljer nå som de vokser opp 3 Siter
Malamuten Skrevet 2. Juni 2015 Rapporter Skrevet 2. Juni 2015 Drops of silver og devil may care Siter
Recommended Posts