Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor mye bør jeg ta for å passe 2-3 valper?


ceccy
 Share

Recommended Posts

Fikk en telefon i går med spørsmålet om jeg kunne passe 2 eller 3 valper fra en torsdag til en lørdag. Jeg skulle selvfølgelig få betalt for det, men jeg måtte bestemme hva jeg ville ha for det ... Men hva tar man for sånt noe da? Hva hadde dere tatt for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en telefon i går med spørsmålet om jeg kunne passe 2 eller 3 valper fra en torsdag til en lørdag. Jeg skulle selvfølgelig få betalt for det, men jeg måtte bestemme hva jeg ville ha for det ... Men hva tar man for sånt noe da? Hva hadde dere tatt for det?

Jeg tar aldri betalt for hundepass , jeg regner det som lån av hund :P

Også små valper da :wub:

Nå glemte jeg visst helt bort at jeg ikke liker valper :|

Litt usikker på om dette innlegget var til hjelp ? :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del spørs det litt hvem jeg passer for og hvor stor ulempe det medfører for meg med akkurat de/den hunden/e. Hadde det ikke medført veldig stor ulempe så hadde jeg sikkert tatt maks 500 kanskje for ei langhelg med 3 valper.

Edit: For å snu på det da så hadde jeg gladelig betalt opptil kennelpris for privat pass som sannsynligvis er bedre for hundene :) Hadde betalt så mye det hadde kostet for å få hundene der jeg vil ha dem selvsagt, men mer enn kennelpris begynner å bli dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer litt an på hvem det er, syns jeg. Er det folk du kjenner godt og som du kan spørre om vennetjenester senere, hadde jeg sannsynligvis ikke tatt noe. (Evt bedt dem ta med en flaske vin fra tax free e.l.) Om det derimot er snakk om noen som du knapt vet hvem er, syns jeg det er greit å ta en liten sum. Jeg er litt beskjeden og hadde ikke turt å spørre om å få for mye for sånt, så jeg hadde kanskje sagt "500-1000 kroner? Gi det dere syns er passelig å gi, dere."

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes ikke 1000kr er helt urimelig for tre valper i to dager. Men da tenker jeg at det innebærer valper som må tisse til alle mulige tider og som man må passe nøye på i forhold til "hærverk" og slikt.

En voksen hund holder seg jo gjerne og man kan dra på jobben osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000 kroner for valpepass fra torsdag til lørdag, altså i to dager, @ida? Forretningsdama si det tenker jeg. :punk::lol:

Haha, trodde det var en uke. Skikkelig dårlig forarbeid, kjenner jeg :P 300, da. Vi kan jo være realistiske :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, trodde det var en uke. Skikkelig dårlig forarbeid, kjenner jeg :P 300, da. Vi kan jo være realistiske :D

Pr valp håper jeg du tenker :P Synes ikke 1000,- for tre var ett så ille forslag jeg. Det er nå meg, jeg synes ikke det er sååå stas med fremmede valper som tisser ned og spiser opp huset mitt.

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...