Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby og barnetråden - 2015


Raksha
 Share

Recommended Posts

Jeg har også lyst på babynest. Kan den vaskes uten at den mister fasongen? Har dere laget selv eller hvor har dere kjøpt fra?

Vi har 2 stk, et som mamma har sydd og så har vi kjøpt sleepyhead. Den mamma sydde er veldig fin, men jeg synes kantene er for bløte. Ville ha noen litt mer stive kanter for soving på natta. Begge deler kan vaskes i maskin :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Daaa hopper jeg inn i gravidklubben  Lille reka bosatte seg nesten med en gang, så er 12 uker i dag, nettopp vært hos legen og hørt hjertelyd  Var også på ultralyd for halvannen uke siden og da var og

I dag ble vi foreldre til verdens nydeligeste Kaisa Etter 38 timer med rier kom endelig frøkna på 50 cm og 3120 g til verden

I dag har vi vært på ultralyd, og det kommer en liten jente hit i mars/april (termin 2/4).  Såå koselig!

Posted Images

Jeg har også lyst på babynest. Kan den vaskes uten at den mister fasongen? Har dere laget selv eller hvor har dere kjøpt fra?

Kjøpt av ei som syr

Har vasket min 3-4 ganger i maskinen og den er like fin

Kan sende deg navnet/annonsen hennes. Hun syr på bestilling, samt at hun har en del ferdige. Min elsker å snu seg på siden, armen opp og presse kanten inn mot ansiktet :P Mykt og godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var et vonde kynnere lenge før fødsel, magen var konstant stram hele dagen fra ganske tidlig, og hadde mye mensensmerter rundt uke 30. Men jeg skjønte ikke at det muligens var noe på gang før det var omtrent 5 min mellom riene. Treg i oppfattelsen jeg. :lol: Og grunnen til at jeg omsider skjønte det var at det ble verre når jeg reiste meg. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Irenen hun blir 3 mnd 1. Mai :)

Lyd skal de vist ha har jeg lært :P hun her er fryktelig bestemt og sier tydelig i fra når det er noe, utenom de gangene er hun blid og skravler masse :)

Hihi ja, M er også veldig bestemt. Morsomt å se hvordan personligheten kommer mer og mer frem også :D Hun har forresten lært seg en ny lyd idag; nemlig å gurgle. Og når hun lærer seg en ny lyd, da går den på repeat store deler om dagen.. :P Her om dagen var det å blåse luft og spytt med tunga ute som gjaldt.

Jeg har også lyst på babynest. Kan den vaskes uten at den mister fasongen? Har dere laget selv eller hvor har dere kjøpt fra?

Jeg bestilte fra "hjertenest". Du finner henne på facebook og instagram. Ble superfornøyd, synes det var enda finere enn forventet :D

Her var hun fem dager gammel, koser seg i redet sitt :wub:

16550412787_062e0ee44f_c.jpg

16550411637_68d1d5c1f8_c.jpg

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til hos legen Siri og så ses vi kanskje i morgen kveld? Tar med selen (og spedbarnsinnlegget). 

 

Her sover frøkna i babynestet enda. Hun er 9 mnd. 

Veldig praktisk, for da sover hun godt andre steder også (hytta, reiseseng etc) 

Babynest er trygt og godt.

Vi sees nok imorgen ja :)

Og godt å høre at babynestet fortsatt er så populært blant deres også :). Det ble Sleepyhead på meg ettersom jeg var for sent ute til å bestille fra en som lager dem (lilleverden). Og med litt rabattkupong fra Ellos ble det endel billigere også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine matbokser med mulighet navn anyone?

Skal i dåp neste helg, foreldrene kommer ikke på noen ting de ønsker seg egentlig (matboks med navn var eneste de kom på, men er jo ikke sikkert vi får tak i det), noen tips? Vi skal være faddere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sleepyheaden også @SiriEveline , og den er vi veldig fornøyd med. Hun her sover bedre i den enn den hjemmelagde :)

@Aslan , sjekk ut fotoknutswn, elitefoti osv. De pleier å ha en del andre foto produkter enn bare foto. Kanskje de har matboks også? Da kan dere isåfall sikkert designe den selv :)

Er de friluftsfolk? I såfall er en god barnetursekk knall!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine matbokser med mulighet navn anyone?

Skal i dåp neste helg, foreldrene kommer ikke på noen ting de ønsker seg egentlig (matboks med navn var eneste de kom på, men er jo ikke sikkert vi får tak i det), noen tips? Vi skal være faddere.

http://www.fotoknudsen.no/gaver/barn/matboks:)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, babyshop har vi ikke her i byen. Bare Babycare og Barnas hus. :)

Og facebook da! :P Men der blir det helst med tanken på at man skal kjøpe, folk byr jo over hverandre i vanvidd og tilslutt koster tingene nesten det samme som nytt!

Gratis frakt når man bestiller over 1000kr. Jeg bestilte hjem i posten ;)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så stolt over frøkna mi, i går var hun med på møte og hun er så snill og grei. Masse skryt for at hun er så blid og glad. Ikke noe problem å ha med henne når hun er sånn :wub:

Uvant å være på jobb igjen, men hun og pappaen koser seg hjemme. Og så gleder jeg meg til å ha fri i sommer og være masse sammen med henne. Ettermiddagene går jo altfor fort.

Og så har vi kjøpt en pent brukt vogn som vi skal bruke i barnehagen. Er lenge til enda, men greit med alt som er på plass. Og den nye bilstolen fungerer supert, går mye bedre å kjøre bil nå.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...