Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby og barnetråden - 2015


Raksha
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Daaa hopper jeg inn i gravidklubben  Lille reka bosatte seg nesten med en gang, så er 12 uker i dag, nettopp vært hos legen og hørt hjertelyd  Var også på ultralyd for halvannen uke siden og da var og

I dag ble vi foreldre til verdens nydeligeste Kaisa Etter 38 timer med rier kom endelig frøkna på 50 cm og 3120 g til verden

I dag har vi vært på ultralyd, og det kommer en liten jente hit i mars/april (termin 2/4).  Såå koselig!

Posted Images

Ikke vondt i stinga lengre! :D

Men derimot sa det *knepp* og jeg har fått et morsomt bekken... Krysser fingrene for at det går over snart :-/

Nå skal vi straks hjem, alt (utenom bekkenet) er bra hos meg, alt er bra hos Kaisa og hun har kun gått ned 180 g :ahappy:

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om Akita merker at jeg både er gravid, og at ikke alt er helt greit for tiden. Hun har alltid vært kosete, men nå sniker hun seg opp og legger hodet sitt ved fanget mitt, nesten på magen min. Innimellom skal hun vaske den litt også. Hun er ganske søt :wub:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johanne bader hver dag som endel av kveldsritualet, men håret er sjeldent. Det holder seg veldig fint og blir ikke fett, og hun kliner ikke mat i det (ingen regel uten unntak.)
Så derfor jeg var litt i tvil om hvor ofte det bør vaskes. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos ben... Hvordan klipper dere tåneglene til barna? Det er klin umulig her! :icon_confused: Får det absolutt ikke til, blir bare sprelling.

Lag en historie: Det var en gang en bitte liten tå som skulle til frisøren og klippe håret. Klipp! Da sa storebroren hans at han også osv. :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...