Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby og barnetråden - 2015


Raksha
 Share

Recommended Posts

Han fikk lete etter viking-graver i Guds hus og fikk en gullmynt i premie...

Hadde det vært en fisk involvert der hadde pappaen måttet begynne med livredning !

Han var/er euforisk !

Gud, viking-graver og gullmynt på en gang!

Jeg må være med en gang visst, da har jeg noe glede meg til fikk jeg beskjed om :aww:

Hahahaha, ser det for meg :lol: Vikinggraver og gullmynt må jo være toppen av moro :D

I fjor sommer var det en utstilling på naturhistorisk museum (tror jeg) om livet i trondheim i middelalderen, den hadde vært perfekt for A :ahappy: Kunne gå inn i små hus og se livet til folk, veldig bra utstilling. Jeg hadde det i allefall kjempegøy :D

Takk :hug:

@raksha, jeg er 20 uker i dag. Så om 3 uker kan han overleve om han må ut. Regner med at han holder seg inne enda lengre altså. Det MÅ han bare.

Krysser fingre og tær, selvsagt holder han seg inne i mange uker til :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Daaa hopper jeg inn i gravidklubben  Lille reka bosatte seg nesten med en gang, så er 12 uker i dag, nettopp vært hos legen og hørt hjertelyd  Var også på ultralyd for halvannen uke siden og da var og

I dag ble vi foreldre til verdens nydeligeste Kaisa Etter 38 timer med rier kom endelig frøkna på 50 cm og 3120 g til verden

I dag har vi vært på ultralyd, og det kommer en liten jente hit i mars/april (termin 2/4).  Såå koselig!

Posted Images

Vi skal snart søke barnehageplass. Hva bør jeg se etter? Nyttige ting å tenke på? Hva slags barnehage er best? Stor, liten, gårdsbarnehage etc

Jeg synes det er greit med en liten barnehage når de er små.

Hvis du kjenner noen med barn i området, ville jeg forhørt meg litt rundt. Hvilken barnehage de har, og om de er fornøyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal snart søke barnehageplass. Hva bør jeg se etter? Nyttige ting å tenke på? Hva slags barnehage er best? Stor, liten, gårdsbarnehage etc
Personalet og hva de jobber med. Er det bra personale spiller det ingen rolle om bhg er liten eller stor. :) Jeg har jobbet i både små (20 barn) og store bhg (120 barn)og ville ikke nølt med å ha barnet mitt i noen av dem. Har dere forresten sett instagramkontoen ab_bel? Småbarns og hundelivet i tegneform. :wub:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke så mye å velge i når det kom til barnehage vi, måtte ta det vi fikk. Men jeg er veldig glad i at de er mye ute i nærområdet, ikke bare inne.

Lillemor hadde en av sine svært sjeldne netter der hun sov "hele" natta i egen seng. Det er så godt det! Riktignok sovnet hun ikke før kl 23. Men hele resten av natta i egen seng, sutra litt i tretiden men innen jeg fant ut hva som var opp og ned og fikk kommet meg opp for å se hva problemet var så hadde hun sovna igjen. Blid som en sol da jeg vekket henne halv ni. Så hun har tydeligvis sovet veldig godt. :ahappy:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

E er i bhg igjen i dag. For første gang på nesten to uker. Stakkars, de ansatte var så stresset pga armen hennes, fordi hun skjulte smertene så godt etter at det skjedde. En vikar hadde misforstått, så da han skulle kle på henne hadde han vært forsiktig med feil arm. Hun begynte å gråte, og han som var der da hun falt ringte meg med en gang. Jeg sa vi kunne hente henne, men at han kunne prøve å få henne til å leke litt for å se om hun brukte hånden. Noen minutter etter ringte han tilbake og sa at "nå sitter hun på fanget mitt og smiler, ler og leker, så jeg tror det gikk bra!" :lol: Stakkars, de var så lei seg for at de ikke hadde merket at hun hadde skadet seg såpass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært og sett mageboeren i dag. Den hadde normal hjerne, fire hjertekamre normal flow og hjerteslag. Alle organer er på plass og det så ut til å være en aktiv liten krabat der inne. Nå kan jeg senke skuldrene og slippe og grue meg så veldig til den ordinære ultralyden :) Jeg gleder meg til jeg begynner å kjenne liv, så jeg vet at det er noen der inne :P

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært og sett mageboeren i dag. Den hadde normal hjerne, fire hjertekamre normal flow og hjerteslag. Alle organer er på plass og det så ut til å være en aktiv liten krabat der inne. Nå kan jeg senke skuldrene og slippe og grue meg så veldig til den ordinære ultralyden :) Jeg gleder meg til jeg begynner å kjenne liv, så jeg vet at det er noen der inne :P

:)

Når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha, ser det for meg :lol: Vikinggraver og gullmynt må jo være toppen av moro :D

I fjor sommer var det en utstilling på naturhistorisk museum (tror jeg) om livet i trondheim i middelalderen, den hadde vært perfekt for A :ahappy: Kunne gå inn i små hus og se livet til folk, veldig bra utstilling. Jeg hadde det i allefall kjempegøy :D

Krysser fingre og tær, selvsagt holder han seg inne i mange uker til :hug:

Den utstillingen er permanent. De har rekonstruert en gate med hus og folk. Man kan gå inn i verksteder, bolighus og i en liten middelalderkirke. Det er til og med en liten gutt som heter Ivar der, som de vet levde, de har nemlig funnet et lekesverd som han hadde skrevet navnet sitt på. Ask skulle jo absolutt sett den utstillingen. Middelalderen er nesten vikingtid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den utstillingen er permanent. De har rekonstruert en gate med hus og folk. Man kan gå inn i verksteder, bolighus og i en liten middelalderkirke. Det er til og med en liten gutt som heter Ivar der, som de vet levde, de har nemlig funnet et lekesverd som han hadde skrevet navnet sitt på. Ask skulle jo absolutt sett den utstillingen. Middelalderen er nesten vikingtid!

Så bra :D Det var en veldig bra utstilling :ahappy: Jeg storkoste meg i allefall, og den hadde vært midt i blinken for en viking-gutt som A :ahappy:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tada! Jeg gir dere, Prinsesse Jaran den første :lol:

10959887_10153006890770256_2994752328567

Jeg bestilte på ebay en elsakjloe, med kappe, krone, handsker og hele greia. Oppi pakken var det en mye enklere ekstra kjole, og ekstra krone. Bra er det, for Jaran ble så lei seg når han ikke fikk kjole først, og det gjorde søsteren! Han har tatt mange piruetter før han la seg :aww:

  • Like 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tada! Jeg gir dere, Prinsesse Jaran den første :lol:

10959887_10153006890770256_2994752328567

Jeg bestilte på ebay en elsakjloe, med kappe, krone, handsker og hele greia. Oppi pakken var det en mye enklere ekstra kjole, og ekstra krone. Bra er det, for Jaran ble så lei seg når han ikke fikk kjole først, og det gjorde søsteren! Han har tatt mange piruetter før han la seg :aww:

Så søt han er! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den utstillingen er permanent. De har rekonstruert en gate med hus og folk. Man kan gå inn i verksteder, bolighus og i en liten middelalderkirke. Det er til og med en liten gutt som heter Ivar der, som de vet levde, de har nemlig funnet et lekesverd som han hadde skrevet navnet sitt på. Ask skulle jo absolutt sett den utstillingen. Middelalderen er nesten vikingtid!

A hadde definitivt elsket det ja :D Onkelen hans bor i Trondheim, så det blir neppe siste tur, jeg kan tipse pappaen :D

Det er også middelalderfestival i Tønsberg på sommeren og - hold dere fast - det er kommet vikingkirke eller noe i Reykjavik.

Glem julaften liksom :aww:

Han går så innmari opp i ting! Og blir mer og mer kunnskapstørst. Han vil ha fakta fra alle kanaler.

Barnehagen er flinke da, de har sånne faktabøker de går igjennom i samlingsstund.

A fikk ha med haitanna si og vise frem i går. Det og kikkerten.

Neste uke skal han ha med en sten.

De andre har visst med leker, det skjønner han ingenting av :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A hadde definitivt elsket det ja :D Onkelen hans bor i Trondheim, så det blir neppe siste tur, jeg kan tipse pappaen :D

Det er også middelalderfestival i Tønsberg på sommeren og - hold dere fast - det er kommet vikingkirke eller noe i Reykjavik.

Glem julaften liksom :aww:

Han går så innmari opp i ting! Og blir mer og mer kunnskapstørst. Han vil ha fakta fra alle kanaler.

Barnehagen er flinke da, de har sånne faktabøker de går igjennom i samlingsstund.

A fikk ha med haitanna si og vise frem i går. Det og kikkerten.

Neste uke skal han ha med en sten.

De andre har visst med leker, det skjønner han ingenting av :lol:

De får ta en tur til Steinkjer i sommer, på Vikingfestival :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tada! Jeg gir dere, Prinsesse Jaran den første :lol:

10959887_10153006890770256_2994752328567

Jeg bestilte på ebay en elsakjloe, med kappe, krone, handsker og hele greia. Oppi pakken var det en mye enklere ekstra kjole, og ekstra krone. Bra er det, for Jaran ble så lei seg når han ikke fikk kjole først, og det gjorde søsteren! Han har tatt mange piruetter før han la seg :aww:

Kunne du lagt ut link til hvor du har kjøpt? :innocent: Lillesøster er frelst :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er nyydelig!

Vi skal også ha karneval på fredag!
Forslag til hva en liten småtting kan være? Kan like godt vente med prinsesse for det er sikkert noe hun får lyst til å være selv senere! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...