Renate A Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 Å så ufattelig koselig nå ble jeg kjempeglad! Håper vi kan komme og kosemose masse! Viktig med et korthåret forbilde for valpen også! Ja, det hadde vært kjempe hyggelig og alltid gøy å møte en fra sin egen rase og som er snill å sosialiseres med 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 Så gøy å lese RenateA. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 11. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 Herlighet så nydelige de er! Enig med resten av sonen, nå fikk jeg faktisk lyst på collienurk. Det hadde jeg ikke trodd Hundene dine virker fantastiske Lill, og du er god på å selge rasen din! Hehe! Altså, de er langt ifra perfekte liksom. Men de er perfekte for meg og vår familie, så er sikkert derfor det blir "fremstilt" sånn. Men jeg pleier å si til folk som vurderer at det beste er jo å møte rasen, folk beskriver den jo ut ifra sine egne ønsker og hvordan hunden innfrir til den, så det kan jo aldri bli objektivt. En av disse blir mitt lille vidunder, gleder meg så utrolig mye Du aner ikke hvor glad jeg blir av tanken på at en av disse små skal få vokse opp bo hos DEG! 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 Hehe! Altså, de er langt ifra perfekte liksom. Men de er perfekte for meg og vår familie, så er sikkert derfor det blir "fremstilt" sånn. Men jeg pleier å si til folk som vurderer at det beste er jo å møte rasen, folk beskriver den jo ut ifra sine egne ønsker og hvordan hunden innfrir til den, så det kan jo aldri bli objektivt. Du aner ikke hvor glad jeg blir av tanken på at en av disse små skal få vokse opp bo hos DEG! Det var kjempe hyggelig sagt av deg, skal gjøre alt for at den får det så godt som mulig her hos meg 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 Hehe! Altså, de er langt ifra perfekte liksom. Men de er perfekte for meg og vår familie, så er sikkert derfor det blir "fremstilt" sånn. Men jeg pleier å si til folk som vurderer at det beste er jo å møte rasen, folk beskriver den jo ut ifra sine egne ønsker og hvordan hunden innfrir til den, så det kan jo aldri bli objektivt. Blir fort sånn! Men har virkelig fått mye mer positivt inntrykk av begge collierasene etter soniser skriver og forteller. Virker veldig fine, selv om de ikke passer til mitt bruk nå Blir noen heldige familier som får WTF-valper! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 Åå så koselig RenateA da får vi følge minst en videre på "nært" hold da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 11. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 Jeg og S har gått igjennom navna, og hun tror Ashtonish heter Bæsjing Hører ikke forskjell,.. 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 Jeg og S har gått igjennom navna, og hun tror Ashtonish heter Bæsjing Hører ikke forskjell,.. Ha ha...Bæsjing, faktisk, hun der er noe for seg selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 En av disse blir mitt lille vidunder, gleder meg så utrolig mye Dette var veldig gøy å høre:) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 Guri for en herlig gjeng! Og så utrolig gøy at det blir sonenhund av minst en av dem! Neeeeesten så jeg får lyst på jeg og. "Bra" det overhodet ikke passer Håper du finner gode hjem til alle 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 Holy cow, for en frontaloffensiv fra dere da. Dette er såååå vanskelig! Bare kom med motargumentene du Mari, så skal vi nok plukke dem fra hverandre! :lol: Perfekt Jeg sier som madam mim - VANSKELIG???? Er så lett som en plett, det der... vent 8 uker, reise ned til Østlandet, hente valp . Og går ikke det, så har Christine tilbudt seg å ta den med. Alt er igrunnen klappet og klart Mari! En av disse blir mitt lille vidunder, gleder meg så utrolig mye Det var veldig gøy å høre. Da vet vi jo at vi får følge minst to av dem videre. Medregnet Mari sin. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 En av disse blir mitt lille vidunder, gleder meg så utrolig mye Åååååh nå ble jeg glad på dine vegne! Du må oppdatere masse med bilder og historier, så kan jeg leve litt gjennom deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 Bare for å skryte litt av Lyra så er hun en av de fineste jeg vet om Lyra og Amiga (min tidligere cardigan) var bestevenner og lekte så fint sammen og over alt på jord så var de uatskillige. Jeg hadde ikke sett Lyra igjen på lenge og besøkte Lill nå i høst og Lyra satte i et vræl og overfalt meg av lykke Og jeg må holde meg langt unna... holdt på å stjele Jayce/oreo når jeg var innom sist liksom 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 En av disse blir mitt lille vidunder, gleder meg så utrolig mye Gratulerer! Årets julegave Håper du finner like god hjem til de andre valpene også, Lill! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 Gratulerer med valp @RenateA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 Gratulerer med valp RenateA! Så fint vi får fulgt en her inne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Titovn Skrevet 12. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2014 Jeg er heller ingen collie-menneske - men jeg slenger på meg fanklubben av den blå! O.M. G. Er egentlig så jeg får lyst på vettu Og gratulerer til RenateA! Spennende! Ikke minst spennende også å følge med på hvordan disse valpene utvikler seg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 12. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2014 Kjære vene.. At det går an å bli så kørka. Jeg har aldri, aldri vurdert collie. Men til og med jeg blir helt forelsket i den lille blå! Haha. Hva skjer a? Superfine kjærlighetsvalper er de! Stå på, Lill Jeg synes du er flink, og dette takler du imponerende godt. Masse lykke til med de fine små, og ikke minst til Renate, som endelig får seg valp! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 12. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2014 Lille blå , sonens mest ettertraktede hund Det er noe spesielt med den valpen altså 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 12. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2014 Haha, Lars vil ha han hjemme. Han er forøvrig ikke min favoritt i kullet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 12. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2014 Dette kullet er faktisk så fristende, selv for meg som ikke har planer om flere collier, at jeg er glad jeg ikke har rom for flere hunder akkurat nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 12. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2014 Så fine små valpiser! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 12. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2014 Haha, Lars vil ha han hjemme. Han er forøvrig ikke min favoritt i kullet Vet ikke Lars at @Mari skal ha han ? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 12. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2014 Han får overhodet ikke beholde, så han kan godt få flytte til Mari 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 12. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2014 Dette må være den mest underholdene valpekulltråden jeg har lest på lenge! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts