Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilke fem filmer kan du se mange ganger?


ida
 Share

Recommended Posts

Ååå herregud, det betyr jo at jeg må luke ut favorittfilmer, det kommer sånn an på humøret :P Men noe sånn ca sånn;

Harry Potter og dødstalismanene del 1

Lotr 2, elsker slossingen :D

Narnia, reisen til det ytterste hav

The Avengers

An american crime. Helt rå film som alle må se men som ikke passer om man er veldig sår. Den er helt drøy og vond, men utrolig bra og viktig. Har dere ikke sett den så må dere gjøre det snart!

Ja, og star wars 1-2 og 3 :P de gamle blir liiitt for gamle selv om de og er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

V for Vendetta Watchmen Inception Van Helsing Liar Liar

Sex and The City (har alle sesongene i en boks, så det gjelder for alle) og det er forsåvidt den eneste av filmene/seriene mine som jeg kan se hver eneste søndag. Ingen søndag uten SATC!

Alle LOTR og Hobbit filmene. Trenger ikke mer. Seriøst. Ser de lett hver dag i perioder.

Lord of the Rings (det er én bok, da må det vel regnes som én film ... én laaaang en :P)

Star Wars (de henger jo så tett sammen, såeh ... det er lov)

Pride and Prejudice med Colin Firth og Jennifer Ehle (OK, det er strengt tatt en miniserie og ikke en film, men når man først har begynt å bryte reglene ...)

The Sound of Music

og

(det er flaut å innrømme det, men ...)

Twilight :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener 1-2-3 som er de som kom ut sist da, er det de du også mener? :P

Ja de jeg mener, formulerte meg jo feil, de er jo de tre siste egentlig xD. Jeg får så pepper fra dem som er Star Wars fans fordi jeg foretrekker 1-2-3 at det er jo ikke gøy en gang. Så klart er 4-5-6 også bra filmer, men litt for gamle for min smak dessverre.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de jeg mener, formulerte meg jo feil, de er jo de tre siste egentlig xD. Jeg får så pepper fra dem som er Star Wars fans fordi jeg foretrekker 1-2-3 at det er jo ikke gøy en gang. Så klart er 4-5-6 også bra filmer, men litt for gamle for min smak dessverre.

Hihi, enig! Anakin går Luke en høy gang altså :D Samma med Padme og Leia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lord of the Rings (det er én bok, da må det vel regnes som én film ... én laaaang en :P)

Star Wars (de henger jo så tett sammen, såeh ... det er lov)

Pride and Prejudice med Colin Firth og Jennifer Ehle (OK, det er strengt tatt en miniserie og ikke en film, men når man først har begynt å bryte reglene ...)

The Sound of Music

og

(det er flaut å innrømme det, men ...)

Twilight :P

Lord of the Rings er en triologi, men hvem teller :)

Jeg tror Kill Bill filmene

Ocean 11 og 12

og den siste Twilightfilmen, eller kanskje vann til elefantene, eller Big Fish ...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS I love you! (det er sikkert den filmen jeg har sett flest ganger av alle :wub: Fineste filmen! Setter den alltid på når jeg ønsker å gråte!)

Love Actually (men den må jeg se på lille julaften, det er julefilmen sin det)

Tre nøtter til Askepott (den må sees på selve julaften!)

The Perks of Being a Wallflower (herregud, nydelig film, nydelig bok!)

Inception

---------------------------------

Og bare for å bryte regler! Noen filmer som egentlig er flere enn 1!

Harry Potter

Before Sunrise, Before Sunset, Before Midnight triologien

Pirates of the Carribean

Hunger Games

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Notting hill

*Olsenbanden :P alle filmene, vi hadde de kjemme på videokassetter da jeg var yngre, "olsen banden og dynamitt Harry går amok" var den mest populære, såpass at noen steder ble båndet så slitt at det begynte å skurre og vi ble livredde for at den skulle gå istykker :D

*You got mail :wub:

*Pretty Woman :wub:

*Hjemme alene filmene MÅ sees i julen :D

*Proud and predicious (lurer på hvor mange ganger jeg har sett denne) :wub:

*Tre nøtter til askepott :wub:

*Bridget Jones :D

*Crazy, stupid, love :wub:

Dette ble litt flere enn 5 filmer, men det er disse som går igjen hele tiden her hjemme, og det rare med meg er at dette er nesten det eneste jeg ser av filmer når jeg er alene, hvis det ikke går på tv.

Jeg kjøper ikke nye filmer nå lenger, har j så mange favoritter å se på :D

Edit; glemte sex and the city boksen min med alle sesongene + begge filmene, de har blitt sett MYYE på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lord of the Rings er en triologi, men hvem teller :)

Jeg tror Kill Bill filmene

Ocean 11 og 12

og den siste Twilightfilmen, eller kanskje vann til elefantene, eller Big Fish ...

Tolkien skrev den opprinnelig som én bok, men papir var dyrt på den tiden, så de delte den i tre fordi hele greia i én bok hadde blitt for dyr for folk flest ;)

(dagens geeky fun fact)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tolkien skrev den opprinnelig som én bok, men papir var dyrt på den tiden, så de delte den i tre fordi hele greia i én bok hadde blitt for dyr for folk flest ;)

(dagens geeky fun fact)

Er det sant? Guri, de er jo tjukke som tredjedeler, også :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Terkel i knipe - for en kongefilm!
  • Pirates of the Caribbean (den første filmen)
  • Mrs Doubtfire (har sikkert sett den hundre ganger, og kan se den hundre ganger til)
  • Matilda
  • LOTR - alle filmene
  • Harry Potter - alle filmene

Okay, juksa litt, det ble mer enn fem! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...