Perfect Image Skrevet 26. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Oktober 2014 Endte opp med 5 tisper og en hannhund Alle soble i forskjellige nyanser, ser bedre når de er tørre. 4 tisper med hel krage, en med halv liten på den ene siden og en hannhund med diamant form i nakken Store og fine, mellom 250 g 370 gram. (Nå har jeg sagt hun ikke må få flere ) 21 Siter
Red Merle Skrevet 26. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2014 Gratulerer Awwww Blir vel valpesyk på langhårsfronten også nå jeg Siter
Perfect Image Skrevet 26. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Oktober 2014 Takk Jeg pleier ikke å synes nyfødte valper er sååå spennende, men jeg klarer av en eller annen grunn ikke å se meg mett på disse, og måå se litt ekstra på dem hele tiden 5 Siter
Mud Skrevet 26. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2014 Gratulerer med to flotte kull på rappen! Sååååå fortjent! ! Siter
SandyEyeCandy Skrevet 26. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2014 Dette var veldig gøy, gratulerer så masse! Siter
H P Skrevet 26. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2014 Gratulerer med fint kull! Gleder meg masse til flere bilder Siter
Kiyomi Skrevet 26. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2014 Gratulerer så mye! Et meget etterlengtet kull, tenker det er godt å endelig ha dem i valpekassa! 1 Siter
Perfect Image Skrevet 26. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Oktober 2014 Tusen tusen takk alle sammen, jeg kan enda ikke helt tro at dette kullet ER her endelig!! Sikkert derfor jeg bare MÅ se og ta litt på dem Lykkerus! 11 Siter
ida Skrevet 26. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2014 Åååå, gratulerer så inderlig mye Siter
Artemis Skrevet 26. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2014 Gratulerer så mye med seks flotte valper! Siter
Perfect Image Skrevet 26. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Oktober 2014 Tusen takk alle sammen Navna deres blir Perfect Image Catching Fire Perfect Image Chasing ShadowsPerfect Image Causing A FeverPerfect Image Calling The ShotsPerfect Image Calm Before The Storm Perfect Image Cut To The Chase 7 Siter
Caroline Skrevet 26. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2014 Gratulerer så mye! Har selvsagt fått live update via Jeanette idag Det blir spennende å se hvordan fargene ser ut når de tørker opp! 1 Siter
Guest Jonna Skrevet 26. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2014 Tusen takk alle sammen Navna deres blir Perfect Image Catching Fire Perfect Image Chasing ShadowsPerfect Image Causing A FeverPerfect Image Calling The ShotsPerfect Image Calm Before The Storm Perfect Image Cut To The Chase Mine favviser Gleder meg til å se de etterhvert som de gror. Siter
Rocket Skrevet 26. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2014 Oh my Tenkte på dette kullet i går, snakket faktisk om det med en venninne. *jeg er ikke valpesyk, jeg lover * Har samme favoritter som Jeanette, Catching Fire og Chasing Shadows var kule navn! Denne tråden kommer til å være meget farlig for en spirende collieinteressert. Og gratulerer så mye med flotte kull! Siter
Recommended Posts