Tekopp Skrevet 31. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2014 Så utrolig fint (begynner nesten å grine så fine var de med mammaen sin :wub: ) Siter
Perfect Image Skrevet 23. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 23. November 2014 Ja Ikke flink på å oppdatere. Men de er så fornøyde av seg! Skal oppdatere mer senere idag, skal ta ståbilder av dem idag også.. Det kan bli spennende 3 Siter
Rocket Skrevet 23. November 2014 Rapporter Skrevet 23. November 2014 Aaaah bilder av disse blir bare livsfarlig altså! Fine colliebebiser! Siter
Tekopp Skrevet 23. November 2014 Rapporter Skrevet 23. November 2014 Ja Ikke flink på å oppdatere. Men de er så fornøyde av seg! Skal oppdatere mer senere idag, skal ta ståbilder av dem idag også.. Det kan bli spennende trenger ikke være fancy bilder altså, bare sett opp overvåkningskamera i valpekassa, så man har noe å se på 3 Siter
Perfect Image Skrevet 23. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 23. November 2014 Hehehehe! De har fått masse kos og er en utrolig avslappa gjeng når det kommer til håndtering! Havanna Odessa Sierra Aspen Iona Rio Her var de forrige uke engang, begynnelsen av uken siden de ser så små ut 6 Siter
Vanja Skrevet 23. November 2014 Rapporter Skrevet 23. November 2014 Så nydelige! Kan ikke få blitt for mange bilder av den gjengen der 1 Siter
Rocket Skrevet 23. November 2014 Rapporter Skrevet 23. November 2014 Og my Iona, Odessa og Sierra likte jeg spesielt godt! Tror du Iona blir like mørk som pappaen? 1 Siter
Artemis Skrevet 23. November 2014 Rapporter Skrevet 23. November 2014 Så fine de er! Blir det mer mat på labbene enn i munnen? Siter
Caroline Skrevet 23. November 2014 Rapporter Skrevet 23. November 2014 Halllooo, hodebilder da? 1 Siter
Perfect Image Skrevet 23. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 23. November 2014 Kommer kommer! Imorgen kanskje? Har en halvdel som ikke deler min interesse for å ta bilder av dem, derav dårlige ståbilder også Blir så dårlig med blitzbilder av hode, så skal prøve imorgen i dagslys! (også sovnet de bare på bordet ) Siter
Shlush Skrevet 23. November 2014 Rapporter Skrevet 23. November 2014 Sierra og Odessa er mine favoritter etter ståbildene :-D :-D 1 Siter
mokken Skrevet 23. November 2014 Rapporter Skrevet 23. November 2014 Gosh så fine! Tror disse colliesakene gror på meg, sonen har helt klart utvidet listen over raser å bli kjent med 3 Siter
Rocket Skrevet 23. November 2014 Rapporter Skrevet 23. November 2014 Jeg må stadig inn og kikke! Ååååh heldige de som får kose på disse småtassene! jeg blir nesten grønn av misunnelse. 1 Siter
Martine Skrevet 24. November 2014 Rapporter Skrevet 24. November 2014 Neineinei! Dette går ikke an. Nå blir jeg tvunget til å ta en tur til deg, og da kommer noen av de til å bli borte. Helt sporløst... Og da er det IKKE jeg som har tatt de. Lover! 3 Siter
Perfect Image Skrevet 27. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 27. November 2014 Hodebilder av de små. Rio Odessa Sierra Iona Aspen Havanna 5 Siter
Artemis Skrevet 27. November 2014 Rapporter Skrevet 27. November 2014 Nåmmin! De har jo blitt store jo! Siter
Toril Skrevet 27. November 2014 Rapporter Skrevet 27. November 2014 Rio,Iona og Sierra kan flytte hit .Eller alle sammen egentlig Siter
Perfect Image Skrevet 8. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Desember 2014 Nå er valpene fordelt: Havanna flytter til Lillestrøm og heter P I Calling The Shots Iona flytter til femundsmarka og heter P I Causing A Fever Ziir Rio flytter til Oslo og heter P I Chasing Shadows Aspen flytter til Kirkenær og heter P I Crème de la Crème Odessa, nå Vienna, ser seg etter forvert og blir her inntill da og heter P I Catching Fire Her er 6 ukers filmen av dem.http://www.youtube.com/attribution_link?a=h3X3TqxdK4U&u=%2Fwatch%3Fv%3DwDR5rgzR1xQ%26feature%3Dshare Og litt bilder tatt på jordet: Og ikveld hadde vi litt besøk Og idag når jeg dro og handlet og satt dem i gangen og satt opp trappegrinden så var det definitivt ikke fordi jeg ønsket dette synet når jeg kom hjem Og her fra første bilturen deres : 13 Siter
mokken Skrevet 8. Desember 2014 Rapporter Skrevet 8. Desember 2014 6 uker allerede! Synes de ble født forrige uke jo Nydelige små pelsballer Siter
Rocket Skrevet 9. Desember 2014 Rapporter Skrevet 9. Desember 2014 *sukk* Nydelige fleecedotter du har der Og så sånn fordi jeg har lyst å lære litt, om du ønsker å dele. Hva er det med Vienna som gjør at hun er den du beholder? Hva er det du ser etter i valpene i utvelgelsesfasen? Siter
Mackenzie Skrevet 9. Desember 2014 Rapporter Skrevet 9. Desember 2014 *sukk* Nydelige fleecedotter du har der Og så sånn fordi jeg har lyst å lære litt, om du ønsker å dele. Hva er det med Vienna som gjør at hun er den du beholder? Hva er det du ser etter i valpene i utvelgelsesfasen? Jeg er også en sånn nysgjerrigper med alt for lite kunnskap som er interessert i å vite hvorfor! Jeg elsker uttrykket til Sierra 1 Siter
Recommended Posts