SandyEyeCandy Skrevet 18. September 2014 Rapporter Skrevet 18. September 2014 Nei, det hjelper ikke å si at livet går videre, men det sies nok fordi det ellers er vanskelig å vite hva en skal si. Det er søren ikke bare bare å være oppdretter. 1 Siter
Emmy Skrevet 18. September 2014 Rapporter Skrevet 18. September 2014 Nei, så trist Håper Arya tar det greit, og at de andre gjør opp for det ved å være superfriske og vakre! Siter
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 18. September 2014 Rapporter Skrevet 18. September 2014 Jeg skal ha Blå tispe etter den tispa som eventuelt beholder Siter
Perfect Image Skrevet 18. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 18. September 2014 Hehe! Beholder tric jente selv, og TVILER på at jeg avler blått på henne Blå er utrolig vanskelig, og det er bare et par stykker her med klar blåfarge som jeg synes er akseptabel. Så får prøve igjen med senere Arya kull og se hva hun får da Kunne tenkte meg noe sobelt fremover i neste generasjon kanskje? Hm, vi får se Siter
Carina Skrevet 18. September 2014 Rapporter Skrevet 18. September 2014 Så leit at du mistet en til. Det er rart hvor fort man blir knyttet til de små livene. *klem* 1 Siter
Gjest Skrevet 19. September 2014 Rapporter Skrevet 19. September 2014 Så trist å lese på de siste sidene. Føler veldig med deg og valpekjøperen som har gledet seg. Hun skulle jo leve i 10 - 15 år, oppleve mye og glede mange hjerter. Det er klart det er kjempetrist. Siter
Perfect Image Skrevet 19. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 19. September 2014 Det var veldig hardt å velge hvem jeg skulle si ifra mest sannsynlig ikke fikk Har videresendt dem, så håper jeg de får en bra valp et annet sted. Bildene ble litt ødelagte av blitzen på kamera, da jeg tok bildene på kvelden... Prøve å ta nye bilder snart igjen på dagen Gruppebilde Jace Jem Bane Will Maya Ceccy Clary 3 Siter
Gjest Skrevet 19. September 2014 Rapporter Skrevet 19. September 2014 gad har litt secret crush på maya med svart over ene øyet Siter
Shlush Skrevet 19. September 2014 Rapporter Skrevet 19. September 2014 Send en blue merle hit <3 Lekre valper! :-D Siter
Perfect Image Skrevet 19. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 19. September 2014 De er så fine gad har litt secret crush på maya med svart over ene øyet Ja, hun er spesiel med den, også skjønnhetsflekken sin på siden av nesen Også er hun så søt, når jeg klør henne på nakken begynner hun å sparke med beinet og lage koselyder allerede hehe, og lager søte klagelyder når jeg slutter Send en blue merle hit <3 Lekre valper! :-D Takk! De er stillige, spesielt noen av gutta skiller seg ut så spent hvordan de blir. 2 Siter
Kiyomi Skrevet 19. September 2014 Rapporter Skrevet 19. September 2014 Jace ser jo helt perfekt ut? Siter
Mud Skrevet 20. September 2014 Rapporter Skrevet 20. September 2014 Liker faktisk ceccy best jeg, og jeg er en sucker for blue merle Synes hun har fine tegninger Siter
Perfect Image Skrevet 20. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 20. September 2014 Jace ser jo helt perfekt ut? Ja! Noen (som regel norske.) dommere kan nok hente seg litt opp ibluemerle stripen nederst i kragen, men ytterst sjelent og som regel bare norske dommere Liker faktisk ceccy best jeg, og jeg er en sucker for blue merle Synes hun har fine tegninger Ja, ikke noe å si på dem Siter
Kiyomi Skrevet 20. September 2014 Rapporter Skrevet 20. September 2014 Ja! Noen (som regel norske.) dommere kan nok hente seg litt opp ibluemerle stripen nederst i kragen, men ytterst sjelent og som regel bare norske dommere Men han ser jo ut til å ha en helt fantastisk blåfarge og veldig fin fordeling av sorte flekker - ingen store? Gleder meg til å se dem vokse seg til! Siter
Perfect Image Skrevet 20. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 20. September 2014 Men han ser jo ut til å ha en helt fantastisk blåfarge og veldig fin fordeling av sorte flekker - ingen store? Gleder meg til å se dem vokse seg til! Ja, alt annet stemmer veldig bra med han Også er han veldig kul! Han blir nok en av dem som jeg gruer meg til å sende avgårde 1 Siter
PrimaDonna Skrevet 20. September 2014 Rapporter Skrevet 20. September 2014 Nydelige valper du har og nydelig mamma Siter
Perfect Image Skrevet 20. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 20. September 2014 Takk Jeg tror jeg har bestemt navna! Gutta: Perfect Image Batteries Not Included Perfect Image Breaking Limits (Jeg vil egentlig ha Breaking Dawn, men siden andre delen i oppdrettet ville ha Breaking Bad, og jeg sa nei til det så la han veto mot Breaking Dawn. Men vi får nå se da !) Perfect Image Beginners Luck Perfect Image Bells and Whistles Tric jentene: Perfect Image Breaking Skies (Min.) Perfect Image Blame it On Dispiritos BM jente: Perfect Image Baptism of Fire. Eneste som kan byttes ut er om Baptism of Fire og Bells and Whistles. Klarer ikke å bestemme meg hvilken jeg liker best, begge er kule og gutten jeg skal deleie blir hetende det 2 Siter
mokken Skrevet 21. September 2014 Rapporter Skrevet 21. September 2014 Fine navn, Batteries Not Included og Beginners Luck er mine klare favoritter 1 Siter
Caroline Skrevet 21. September 2014 Rapporter Skrevet 21. September 2014 Takk Jeg tror jeg har bestemt navna! Gutta: Perfect Image Batteries Not Included Perfect Image Breaking Limits (Jeg vil egentlig ha Breaking Dawn, men siden andre delen i oppdrettet ville ha Breaking Bad, og jeg sa nei til det så la han veto mot Breaking Dawn. Men vi får nå se da !) Perfect Image Beginners Luck Perfect Image Bells and Whistles Tric jentene: Perfect Image Breaking Skies (Min.) Perfect Image Blame it On Dispiritos BM jente: Perfect Image Baptism of Fire. Eneste som kan byttes ut er om Baptism of Fire og Bells and Whistles. Klarer ikke å bestemme meg hvilken jeg liker best, begge er kule og gutten jeg skal deleie blir hetende det Jeg synes Bells And Whistles var veldig femi til en hannhund og motsatt med det andre navnet, så jeg ville i det minste byttet dem om til et annet kjønn Siter
Lola Pagola Skrevet 21. September 2014 Rapporter Skrevet 21. September 2014 Breaking Bad er jo stilig, holder med mannen din! Passer uansett bedre til en hannhund enn breaking dawn Siter
Malamuten Skrevet 21. September 2014 Rapporter Skrevet 21. September 2014 Gratulerer med fint kull Leit med de som har falt fra 1 Siter
Poter Skrevet 22. September 2014 Rapporter Skrevet 22. September 2014 Så fine de er! Hva er god blåfarge på kortiser, forresten? Siter
Recommended Posts