Frida og fuglehundene Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 I går var Lill og jeg på besøk hos kennel Biscotti og så på noen nydelige salukivalper Flaks neste hund skal være av brukshundrase og ikke "bare" en turvenn, ellers hadde jeg nok tatt med meg noen hjem Jeg fikk ikke tatt så mange bilder, for plutselig åpnet himmelen seg og vi måtte løpe inn :/ Flaks de ikke er søte da 16 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 Ja flaks de ikke var søtere Fyttirakkern for noen pene valper 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 Helledussann så nydelige da! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 *smelter totalt* ..og fine bilder også 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 De var nuddelige. Er det både kort og langhåret? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 Søte var hele gjngen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 Frida da, de er ikke "bare" en turvenn, kan brukes til mye de. Fx teste kvaliteten på alle sofaer og senger, både ved å ligge i og smake på, prøvesmake maten din slik at de er sikre på at det ikke er noe galt med den før du selv skal spise, leke interiørarkitekt i huset ditt, teste utholdenheten din *klarer du ta oss igjen* + mye, mye mer. Men det var kanskje ikke slike bruksområder du mente Debbie, jepp, det er både kort og langhår Veldig flotte bilder, det skal du ha Gleder meg til å dra og kosemose dem selv jeg. 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 De er brutalt søte De ser ut som englevalper! Noe som MÅ bety at de egentlig er små terrorister vil jeg tro. Man er ikke SÅ søt uten grunn 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 12. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 Frida da, de er ikke "bare" en turvenn, kan brukes til mye de. Fx teste kvaliteten på alle sofaer og senger, både ved å ligge i og smake på, prøvesmake maten din slik at de er sikre på at det ikke er noe galt med den før du selv skal spise, leke interiørarkitekt i huset ditt, teste utholdenheten din *klarer du ta oss igjen* + mye, mye mer. Men det var kanskje ikke slike bruksområder du mente Debbie, jepp, det er både kort og langhår Veldig flotte bilder, det skal du ha Gleder meg til å dra og kosemose dem selv jeg. Haha, nei jeg tenkte på litt andre bruksområder, selv om de er viktige de du nevnte også da Men jeg har to engelsk settere som ligger her i sofaen her som også er gode på de tingene, haha Men en gang! Da skal jeg ha en slik en altså, drømt om sånne hunder i mange år Pappaen var så søt da, skikkelig sosial og kosete, han smeltet hjertet mitt selv om jeg egentlig ikke er så glad i de korthårede, hihi Men jeg har sagt til Evy at om hun trenger litt avlastning feks under løpetida så er det bare å sende en hund til meg Lill og jeg skal prøve å få tatt en tur til om ikke så lenge, for å ta oppstillingsbilder. Det ble bare noen få i går, og valpene var ikke så samarbeidsvillige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 Næææh de var da ikke søte i det heeeeletatt Herlige bilder. Jeg og vil! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 Skikkelig stygge valper ! :wub: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 I går var Lill og jeg på besøk hos kennel Biscotti og så på noen nydelige salukivalper Flaks neste hund skal være av brukshundrase og ikke "bare" en turvenn, ellers hadde jeg nok tatt med meg noen hjem Jeg fikk ikke tatt så mange bilder, for plutselig åpnet himmelen seg og vi måtte løpe inn :/ *bilder* OH GOSH! Dette tror jeg er noe av det søteste jeg har sett i mitt liv! Herregud Jeg har lyst på den hvite! Det minner meg om en film jeg så da jeg var liten, med noen myndeaktige hunder (minner meg mer om italienere) som bor i en hule, 2 valper og en mamma, så er det menneskestemmer på de. Plutselig kommer det vann inn i hulen også må de løpe ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trillian Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 Åh, rett i hjertet! <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 omg!!!! :-) søte!!! når jeg var lita brukte jeg å bla i hundebøkene... hver gang stoppet jeg på siden med bildet av en lys kremfarget langhåret saluki <3 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 Lys kremfarget/hvit langhåret saluki... jeg var SÅ nær og overta en slik hanne for mange år siden. De er så ufattelig nydelige. *sukk* 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 Er det egentlig mulig å være så søt? Smelter jo helt her jeg sitter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 Neeeeeeeeei, fæl tråd. Grusomt De var kjempesøte! Jeg vil ha! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 12. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 Frida da, de er ikke "bare" en turvenn, kan brukes til mye de. Fx teste kvaliteten på alle sofaer og senger, både ved å ligge i og smake på, prøvesmake maten din slik at de er sikre på at det ikke er noe galt med den før du selv skal spise, leke interiørarkitekt i huset ditt, teste utholdenheten din *klarer du ta oss igjen* + mye, mye mer. Men det var kanskje ikke slike bruksområder du mente Debbie, jepp, det er både kort og langhår Veldig flotte bilder, det skal du ha Gleder meg til å dra og kosemose dem selv jeg. Du har forresten veldig lov til å si i fra når du skal dit, for jeg blir gjerne med en gang til Lys kremfarget/hvit langhåret saluki... jeg var SÅ nær og overta en slik hanne for mange år siden. De er så ufattelig nydelige. *sukk* Akkurat en slik en la seg i fanget mitt i går, han er dødslekker 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 Nei, det der var jo noe av det grusomste jeg har sett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 12. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 HIhi Og flere av de er ledige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 Oi da... Jeg gleder meg til jeg blir stor, og har fast jobb og bil og lappen og permanent sted å bo... Kanskje jeg kan ha en sånn da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 De er brutalt søte De ser ut som englevalper! Noe som MÅ bety at de egentlig er små terrorister vil jeg tro. Man er ikke SÅ søt uten grunn Laffen var like søt, faktisk enda søtere, da han kom til meg og han har *bank i bordet* ikke ødelagt en eneste ting her. Mer eller mindre husren da han kom, bare snill hele dagen lang, fantastisk i møte med nye hunder, kan være med overalt eller være hjemme alene sammen med Mocca Så nei, ingen terrorister fra den oppdretteren Men jeg har sagt til Evy at om hun trenger litt avlastning feks under løpetida så er det bare å sende en hund til meg Ååå, det ble hun sikkert glad for, kjekt med litt avlastning innimellom OH GOSH! Dette tror jeg er noe av det søteste jeg har sett i mitt liv! Herregud Jeg har lyst på den hvite! Og du som kler saluki sååå godt, løp og kjøp Neeeeeeeeei, fæl tråd. Grusomt De var kjempesøte! Jeg vil ha! Du skal jo ha, om ikke akkurat nå så en gang Du har forresten veldig lov til å si i fra når du skal dit, for jeg blir gjerne med en gang til Kommer til martn 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 12. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 Laffen var like søt, faktisk enda søtere, da han kom til meg og han har *bank i bordet* ikke ødelagt en eneste ting her. Mer eller mindre husren da han kom, bare snill hele dagen lang, fantastisk i møte med nye hunder, kan være med overalt eller være hjemme alene sammen med Mocca Så nei, ingen terrorister fra den oppdretteren Ååå, det ble hun sikkert glad for, kjekt med litt avlastning innimellom Og du som kler saluki sååå godt, løp og kjøp Du skal jo ha, om ikke akkurat nå så en gang Kommer til martn Kuuult!! Da kjører du mest sannsynlig forbi meg, om ikke, så ikke så langt unna. Skal du tilfeldigvis ta deg en tur ut på martn på kvelden/natta også da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 Skal du tilfeldigvis ta deg en tur ut på martn på kvelden/natta også da? Iflg Evy skal vi visst det ja Hvis ikke får du ta deg en tur opp og hilse på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 12. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2014 Lys kremfarget/hvit langhåret saluki... jeg var SÅ nær og overta en slik hanne for mange år siden. De er så ufattelig nydelige. *sukk* Tell me about it! Det må være noe av det vakreste som finnes! HIhi Og flere av de er ledige Hysj! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts