Gå til innhold
Hundesonen.no

Game of Thrones - for oss som ikke har lest bøkene (USA sendetid). Advarsel: spoiler av nyeste utgitte episode.


Mirai
 Share

Recommended Posts

Det var så inni **** så surt å se på! Ekkelt! GRØSS! Alt var jo slik det skulle være, han hadde den ekle genmodifiserte kjempen der han fortjente å være, karmaen skulle til å bite han i ræva akkurat som han fortjente...

Og Dany da, som forviser bort den eneste hun kanskje kan stole 100% på... Mannen hadde jo tårer i øynene når hun ba han om å gå. Han er jo helt på tuppa etter henne, det lyser jo laaaaaang vei... Sukk, er så irriterende. >_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Regner med det ikke bare er meg...  

Da første scene starta, trudde jeg det var et tilbakeblikk. Og så forsto jeg... Å sitte i storsalen på Colosseum og kjenne gåsehuden reise seg antakelig simultant med 900 andre og kjenne applause

Hurra! Vant billetter til premieren av første episode som vises på Colosseum!!! 

Posted Images

Guest Michellus

:o ?!?! DE KAN IKKE STOPPE EN EPISODE SÅNN!!!

Fra en mer sømmet side: De døde begge to, blir det ikke en ny fight da? Eller er det hvem som dør først som gjelder?

Edit: Og hvorfor i det svarteste ******* viser promoen for episode 9 det jeg bryr meg minst om for øyeblikket??!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o ?!?! DE KAN IKKE STOPPE EN EPISODE SÅNN!!

Edit: Og hvorfor i det svarteste ******* viser promoen for episode 9 det jeg bryr meg minst om for øyeblikket??!?

Velkommen til George R R Martins verden. Bare at der stopper BØKENE sånn og det eneste man får vite om neste bok er det minst interessante :lol: Har omsider lært meg å leve med det etter 5 bøker :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Velkommen til George R R Martins verden. Bare at der stopper BØKENE sånn og det eneste man får vite om neste bok er det minst interessante :lol: Har omsider lært meg å leve med det etter 5 bøker :getlost:

:cry: :cry: :cry: :cry:

Men hva skal jeg gjøre så lenge da? Det er jo lenge til mandag :cry: Må se litt Walking Dead så lenge da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger at de tør å drepe favorittene til folket. Ellers hadde det blitt som hvilken som helst annen serie. Men han kunne jo vunnet om han ikke drev å skulle ha han til å si det. Sykt irriternes. Stabeiste fyr. Bedre å drepe han enn å høre han si hva han gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært slem :cry: Jeg klarte ikke holde ut lenger, så jeg leste litt om hva som kommer til å skje.. These lips are sealed.

Hvorfor det? Synes det er litt teit hvis det ikke er fordi du leser bøkene. Det ville jo vært en mye bedre løsning.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært slem :cry: Jeg klarte ikke holde ut lenger, så jeg leste litt om hva som kommer til å skje.. These lips are sealed.

Det er ikke sikkert det har så mye å si hvis det er bøkene du har lest, jeg tror jeg blir mer overrasket enn de som ikke har lest bøkene hver eneste episode :lol:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

@mushi Teit fordi...? Den eneste som blir utsatt for spoilere er meg selv, og jeg trenger ikke være "uviten" om hva som kommer til å skje for å digge en serie. Bøkene driver jeg og leser, men jeg har ikke tid til å sette meg ned og lese dem ordentlig.

@Mud Er det såpass mye forskjell fra bøkene? :P Det overrasker meg egentlig ikke når jeg tenker meg om :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ødelegger jo spenningen for deg selv og får lite igjen for det i forhold til hvis du hadde lest bøkene.

Bøkene er ekstremt detaljerte og det er med fler mennesker enn R R Martin selv greier å holde styr på så mye er forenklet. De tar flere historier inn i en karakter, dropper flere viktige, lager nye for å binde historien sammen etc. Det er også flere av karakterene som blir helt borte nesten en hel bok, og da må de jo strekke ting ut og finne på noe.

Hovedtrekkene er like og jeg synes de gjør en god jobb. Man kan ikke forvente at alt er 100% likt. Da hadde Jamie vært med i tre episoder denne sesongen for eksempel.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Du ødelegger jo spenningen for deg selv og får lite igjen for det i forhold til hvis du hadde lest bøkene.

Bøkene er ekstremt detaljerte og det er med fler mennesker enn R R Martin selv greier å holde styr på så mye er forenklet. De tar flere historier inn i en karakter, dropper flere viktige, lager nye for å binde historien sammen etc. Det er også flere av karakterene som blir helt borte nesten en hel bok, og da må de jo strekke ting ut og finne på noe.

Hovedtrekkene er like og jeg synes de gjør en god jobb. Man kan ikke forvente at alt er 100% likt. Da hadde Jamie vært med i tre episoder denne sesongen for eksempel.

Til det første: Nei, jeg gjør ikke det :) Jeg kan godt lese alle spoilere i hele verden og fortsatt se en serie som om jeg aldri hadde gjort det ved da å sitte i total spenning og lure på hva som skal skje. Når jeg ser en serie er jeg der og da, uansett om jeg vet hva som skjer eller ikke. Men dette er bare meg da :)

Jeg forventer meg ikke at alt er likt, det er umulig å få til. At hovedtrekkene er like og de følger hovedhistorien er dog fint å høre og det eneste jeg på en måte "krever" når jeg ser en filmatisert bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt med hjerte i halsen under episoden 9 nå! Fantastisk episode, og jeg må si jeg elsker Jon Snow. Endelig trer han inn i rollen som leder, og den kler ham så godt :) Det blir uhyre spennende med sesong avslutning neste uke!! Dette var en av mine favoritt episoder så langt i hele serien.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Jeg ville også se hva som skjer med Tyrion :(

Men på den andre siden: DIS IS SO EXCITE :D Har dog litt smått dårlig samvittighet for at jeg ser uten sambis... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kampen om Castle Black idag jeg.. er det virkelig siste episode neste uke allerede? Fanker'n..

Det der med å bytte fokus er typisk i bøkene også, man dør av spenning men må skifte til en annen del av historien - og det er jo nesten ikke til å holde ut! Men jeg kunne virkelig ønske at siste bok kom snart altså..venter skrekkelig på den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kampen om Castle Black idag jeg.. er det virkelig siste episode neste uke allerede? Fanker'n.. 

 

Det der med å bytte fokus er typisk i bøkene også, man dør av spenning men må skifte til en annen del av historien - og det er jo nesten ikke til å holde ut! Men jeg kunne virkelig ønske at siste bok kom snart altså..venter skrekkelig på den!

Det skal komme to eller tre til. Håper de er litt mer spennende. Synes bok 4 er hard å komme seg igjennom. Bok 3 gikk på ei uke, har brukt snart et år på fireren.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syyykt spennende, og så trist at han døde han der fra langtvekkistan, Oberyn var det ja.. :( Jeg så episode 8 og 9 i går. Gaad så spennende. Lurer på hva som skjer videre med Jorah, om han spiller noen rolle videre eller om han bare glir ut. Kanskje jeg også må begynne å lese bøkene, evt høre lydbok :P Er aaaaaalt for lenge å vente 1 år. Det går bare ikke!

og all slossingen :D:D :D :D :D Det liiiker jeg! Deilig å endelig få se hva Jon faktisk kan, og hvor sykt modig han er, og at de andre også får se det! Men, når han går ut, han går vel ikke uten Ghost? Ble superforvirra! Han er vel med, de bare viste det ikke? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...