Gå til innhold
Hundesonen.no

Game of Thrones - for oss som ikke har lest bøkene (USA sendetid). Advarsel: spoiler av nyeste utgitte episode.


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Regner med det ikke bare er meg...  

Da første scene starta, trudde jeg det var et tilbakeblikk. Og så forsto jeg... Å sitte i storsalen på Colosseum og kjenne gåsehuden reise seg antakelig simultant med 900 andre og kjenne applause

Hurra! Vant billetter til premieren av første episode som vises på Colosseum!!! 

Posted Images

Dæm... nå kom jeg på at jeg sa ja til å få masse spoilere fra en som har lest bøkene. Endelig fikk mamma rett når hun alltid sier at man får dårlig dømmekraft i fylla (det skal hun aldri få vite iallefall).

Men veldig glad for den ene spoileren da!! :D Og sjokkert... så litt irriterende at det ikke blir noen overraskelse for meg.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Jeg gleder meg til en viss liten drittunge av en konge dør i sesong 4 :D Jeg er midt i sesong 2 nå og serien er fortsatt like bra med masse puling, intriger og drap :D Og jeg digger fortsatt Tyrion :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

????? Har dere sett noe jeg ikke har sett??? (Nå er jeg kjempeglad jeg har lest bøkene altså.. dør ikke helt, bare litt, hvis jeg går glipp av en episode..) Kommer på CMore Series ikveld ihvertfall.

Har du ikke sett den siste? Som kom ut i dag. Hjerte og magen vridde seg skikkelig på meg i hvert fall.. Selv om jeg visste at det kom, men jeg visste ikke at det kom på den måten. Gawd, why

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:(

Nedtur! Vanvittig spennende kamp, men er kjempeskuffa av resultatet. Hvordan skal Tyrion komme seg ut av dette? Man kan virkelig ikke ha favoritter i denne serien. :P Jeg har håp om at han kommer seg unna på et vis, det er flere i Kings Landing som ikke tror at han har forgiftet Joffrey, men om de gjør noe med det, vet jeg ikke.

Begynner å bli veldig typisk at Arya kommer frem bittelitt for sent.. Lurer på hva som skjer med henne nå, om hun treffer søsteren sin. Vet ikke om noen av dem kan være trygg der, da.

Og så til slutt Ser Jorah Mormont. Jeg skjønte at det var han som sendte info til Kings Landing da han klarte å stoppe Dany fra å drikke vinen som var forgiftet, men han har da vært en veldig verdifull medspiller for henne. Han er en av de få jeg føler Dany virkelig kan stole på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Tyrion kommer til å overleve til slutten av serien, G.R.R.Martin har uttalt flere ganger at det er yndlingskarakteren hans i boka, da lever vel han forholdsvis trygt? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...