Gå til innhold
Hundesonen.no

Netflix - filmer og serier


LinL
 Share

Recommended Posts

Tenkte vi kunne ha en tråd med anbefalinger av filmer og serier verdt å se som ligger på netflix :) Husk å skriv om de ligger på norske eller am. netflix da.

Hilsen hun som bor helt heelt alene langt oppi nord, og kjeder seg mye :P

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

Serier jeg liker på Netflix (har am. versjon): Pretty little liars, Modern Family, Sherlock, Orange is the new black, LOST har jeg akkurat begynt å se igjen, så mange år siden så husker ikke så mye.

Mange som liker, men som jeg selv synes fort dabbet av: Weeds og Mad Men.

Bruker mer Viaplay.

Red: "Real humans" anbefaler jeg også! Og "The bridge/Broen" for de som ikke fikk med seg den på NRK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suits

On the run from a drug deal gone bad, Mike Ross, a brilliant college-dropout, finds himself a job working with Harvey Specter, one of New York City's best lawyers.

Sjanger: Drama, Komedie

Den er underholdene, og fanger ihvertfall min oppmerksomhet lett. Det er en god rødt tråd og hver episode bygger på de forrige.

White collar

A white collar criminal agrees to help the FBI catch other white collar criminals using his expertise as an art and securities thief, counterfeiter, and conman.

Sjanger: Drama, Komedie, Krim

Denne har jeg digget fra første episodene, og den er fremdeles underholdene på runde nummer to. Det er noe nytt i hver episode, og i starten er den røde tråden ikke sånn veldig fremtredende, men den kommer sterkere og sterkere gjennom sesongene.

Grimm

A homicide detective discovers he is a descendant of hunters who fight supernatural forces.

Sjanger: Drama, Fantasi, Horror

Noe annerledes, og ikke noe jeg trodde skulle falle i smak. Men her sitter både samboer og jeg klistra til skjermen og nåde den som ser en episode uten den andre. Overhodet ikke en typisk supernatural film, tvertimot er minner den mer om en vanlig drama, krim, komedie, bare med overnaturlige skapninger vridd inn. Jeg kan være pinglete, og syntes ikke denne er skummel.

Ellers støtter jeg også opp Orange is the new Black, den falt veldig i smak hos meg ihvertfall. Weeds så jeg også litt på men datt ut halveis i sesong 1. Lost har samboer og jeg begynt å se på, men nja, syntes det er fin kveldsunderholdning.

Jeg har kun norsk netflix.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weeds, House of cards, Arrested Development, South pacific (voiceover av benedict cumberbatch aka sherlock) og wild china - 2 komedier, en dramaserie og 2 dokumentarer alle på norsk netflix.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misfits! Britisk dramakomedie om noen ungdommer som gjør samfunnstjeneste og plutselig får superkrefter. Kjempemorsom, ganske svart humor.

Survivors, britisk spenningsserie om overlevende etter en virussykdom som har drept store deler av jordens befolkning.

Grimm har jeg sett tre episoder av, synes ikke den fenger helt, men skal se noen episoder til for å se om den tar seg opp.

Hunted står på listen over serier jeg skal se, spionserie jeg har hørt skal være bra.

Hemlock Grove, overnaturlige greier, bare sett et par episoder, men skal se mer.

Buffy, så den da den gikk på tv way back when, snart ferdig å se den om igjen :D Etterpå skal jeg begynne å se om igjen Charmed *mimremimre*

The Dudesons in America haha! Supersjarmernde finner som er veldig inspirert av Jackass :D

Dead like me, bare sett to episoder, ikke helt solgt, men skal gi den et par episoder til. Om en 18 år gammel jente som dør og gjenoppstår som dødsengel (komidrama, ikke skummelt).

Battlestar Galactica, så noen episoder da den kom på DVD, men så glemte jeg den og DVD'ene forsvant med eksen, men har planer om å se den ferdig. Sci Fi, skal være veldig bra.

Firefly, selvfølgelig! Om romcowboyer :D

Alt på norske Netflix :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei fellow Finnmarking :)

Jeg har norsk netflix. Før lillingen fant ut at det var namme å smake på matmors bankkort og jeg fikk nytt, ikke somlet meg til å oppdatere betalingsinformasjonen, så hadde jeg begynt å se på både LOST og Chuck. LOST må jeg egentlig si at jeg falt litt ut av, jeg hadde ikke sett det før nå, men noe så tungvindt å følge med i har jeg ikke sett på en stund, alt for mange karakterer og holde følge med på en gang og alle de man liker dauer jo som fluer. Chuck er jeg bare halveis i sesong en på og fått litt mer sansen for.

Ellers er jeg jo blitt Supernatural fan :P Og Sherlock er alltid verdt en titt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norsk Netflix:

Buffy, Sherlock, House of cards, Bones, Star Trek, Doctor Who, Firefly, How i met your mother, Hannibal, The walking dead, Sons of anarchy, Homeland, The Borgias og The Tudors er fine fine serier, for å nevne noen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The killing! Beste noen sinne!

The shield er også veldi bra!

Og av film så jeg grøsseren "the breed" i går, og den må også sees! Den er såååå teit ;D handler om ungdommer på en øde øy og gale hunder! Er ikke særlig skummel, men litt morsomt for oss som nerder hund;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sons of anarchy irriterte vettet av meg, så jeg måtte slutte å se den. Den ble for...dum..

Jeg har sett alt og jeg aner ikke hvorfor. Den driver meg til vanvidd. Jeg har blitt så sint på den serien over hvor dårlig den er at jeg har funnet meg selv stående på stua og rope til tv'n. Så patetisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett alt og jeg aner ikke hvorfor. Den driver meg til vanvidd. Jeg har blitt så sint på den serien over hvor dårlig den er at jeg har funnet meg selv stående på stua og rope til tv'n. Så patetisk.

:lol: :lol:

" if you wanna be a bikerlady, act like one - do as you're told!"

Yeah.. tøffe barske karen *himle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

House of Cards prøvde jeg å se på.. men jeg datt ut etter noen episoder... men mulig det er fordi jeg er særdeles lite interessert i politikk, makt osv.

Samme her, kjedelige greier.

Me har akkurat opna nytt Netflix abonnement, etter å ha vore utan lenge (spare pengar. :D) Etter jul har me sett Grimm, det var gøy, ligg to sesongar der trur eg. Ellers har me sett Firefly, Dr Who, Sherlock, Lost, Heroes, Misfits, Jericho, Falling Skies, Fringe og Black Books, men det er ei stund sidan så er usikker på kva som ligg der no... (Har norsk netflix.) Har og sett 4400 og Taken, men dei var kjedelige. Dersom Walking Dead er på Netflix har me sett det og, men det blir stadig kjedeligare og stort sett berre idioter som er i live etterkvart. :P

Hugsar ikkje kva filmar som ligg der, me har sett mest seriar.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...