Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Jeg liker å tisse utendørs! :lol: **** IT ILL ADMIT IT liksom. Det er så... naturlig :lol: Neida, det er nok mest at jeg forbinder det med skogturer = best times of my life = hygge. Det er jo litt keitete, I'll admit that aswell. Men når man har det fint på skogtur så er det en enkel ofring, og jeg lager heller en hyggelig assosiasjon ut av det enn å irritere meg :ahappy: Så yess, det er diggere å tisse ute enn inne!

Som en bonus kan man jo si at særlig offentlige toaletter (også de på jobb) er litt ubehagelige og jeg står nøyaktig like mye i 90graders stiv balanse på jobb som i skogen. Da foretrekker jeg faktisk skogen, hvor jeg slipper å ta i skitne dørhåndtak og knapper :P

Haha, jeg kom over denne en gang da jeg titta på telt på finn :P Blir litt nysgjerrig, samtidig som det nesten virker litt ekkelt og :Phttp://www.go-girl.com
  • Svar 767
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det er fordi du tenker for mange skitne tanker når du kjører bil, som manifisterer seg på frontruten på din side, som igjen fører til at vindusviskerne på den siden må jobbe ekstra hardt.

Søtpotetreklamen. Hvis en potet, som ikke er en potet likevel, kan brukes som en vanlig potet - hvorfor er det ikke en potet da?

Er vel en grunn til at Harry Potter har en ugle og ikke en brev due liksom! :-P

Skrevet

Haha, jeg kom over denne en gang da jeg titta på telt på finn :P Blir litt nysgjerrig, samtidig som det nesten virker litt ekkelt og :Phttp://www.go-girl.com

De har slike på en sportsbutikk på Island vi alltid er innom :P Tenker også det er litt ekkelt, må jo vaskes osv :P

Skrevet

Hver gang jeg drikker alkohol. Hvorfor våkner jeg gjerne i 6tiden? Av og til 5, av og til 7 eller nærmere 8.. Det har hendt at jeg har vært på nach til sent-sent, og våknet en time eller to etterpå for da er klokken 7... :|

(Skjer uansett om jeg drikker vin, øl, rusbrus/cider, vodka eller hjemmebrent.) Noen teorier? :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Skrevet

Hver gang jeg drikker alkohol. Hvorfor våkner jeg gjerne i 6tiden? Av og til 5, av og til 7 eller nærmere 8.. Det har hendt at jeg har vært på nach til sent-sent, og våknet en time eller to etterpå for da er klokken 7... :|

(Skjer uansett om jeg drikker vin, øl, rusbrus/cider, vodka eller hjemmebrent.) Noen teorier? :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Det lurer jeg også på! For noen uker siden nachet jeg til kl. halv 7 om morgenen, kl 10 var jeg lys våken og hadde ikke sjans om å sove mer :huh: Og jeg er skikkelig b-menneske, så det er jo ikke fordi jeg er lys våken rundt 8-9tiden til vanlig heller.

Skrevet

Det lurer jeg også på! For noen uker siden nachet jeg til kl. halv 7 om morgenen, kl 10 var jeg lys våken og hadde ikke sjans om å sove mer :huh: Og jeg er skikkelig b-menneske, så det er jo ikke fordi jeg er lys våken rundt 8-9tiden til vanlig heller.

Sånn var jeg også i mine yngre dager... Det går over.

  • Like 3
Skrevet

Det lurer jeg også på! For noen uker siden nachet jeg til kl. halv 7 om morgenen, kl 10 var jeg lys våken og hadde ikke sjans om å sove mer :huh: Og jeg er skikkelig b-menneske, så det er jo ikke fordi jeg er lys våken rundt 8-9tiden til vanlig heller.

Fordi alkohol gir dårlig søvnkvalitet. "At all dosages, alcohol causes a reduction in sleep onset latency, a more consolidated first half sleep and an increase in sleep disruption in the second half of sleep". Hvilket betyr at både innsovningsdelen forstyrres, og den senere søvnen forstyrres med økning i søvnavbrudd. Slik at man feks våkner tidligere enn vanlig.

Skrevet

Hver gang jeg drikker alkohol. Hvorfor våkner jeg gjerne i 6tiden? Av og til 5, av og til 7 eller nærmere 8.. Det har hendt at jeg har vært på nach til sent-sent, og våknet en time eller to etterpå for da er klokken 7... :|

(Skjer uansett om jeg drikker vin, øl, rusbrus/cider, vodka eller hjemmebrent.) Noen teorier? :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Det gjør jeg å, verst av alt, jeg er lys våken, men har utrolig lyst å bare sove et døgn til!

  • Like 1
Skrevet

Neeei, hundepoter lukter ikke godt.

Hvor mange ganger er det normalt å bruke en bh før den vaskes?

Min sin gjør i hvert fall :D Og jeg kan umulig være den eneste.... :P

Skrevet

Hvorfor finner man de fineste tingene når man er blakk, mens når man har penger finner man ingenting?

Man blir mer kritisk på hva man faktisk vil ha? Når jeg har penger blir jeg litt sånn "vil jeg virkelig bruke penger på det?". Mens når jeg ikke har penger så dagdrømmer jeg om dagen jeg har råd til å kjøpe hele verden :P

Skrevet

Man blir mer kritisk på hva man faktisk vil ha? Når jeg har penger blir jeg litt sånn "vil jeg virkelig bruke penger på det?". Mens når jeg ikke har penger så dagdrømmer jeg om dagen jeg har råd til å kjøpe hele verden :P

Et godt poeng. Men jeg opplever det slik uansett om det er noe jeg vil ha eller trenger. Sist nå med nye tursko, hvor de jeg hadde ikke lenger kunne brukes - tok inn vann og var så vonde å gå i at jeg kjente det i kroppen resten av dagen. Finner ingenting i flere måneder og så, samtidig som jeg blir blakk, tada!!!! Der fant jeg supre tursko!!!

Skrevet

Åh, hundepotelukt :heart:

Og nå lurer jeg på hva alle dere som lukter på hundepoter har røyka for no... :lol:

:lol:

Hvis du ikke har lukta på hundepoter har du virkelig gått glipp av noe, jeg ligger og snuser på Melvin sine hver kveld når vi koser på sofaen :teehe:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...