Gå til innhold
Hundesonen.no

På det fjerde skal det skje? - Foenix er parret


SFX
 Share

Recommended Posts

  • Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg hadde tenkt til å ha litt is i magen og avvente til eventuelt etter ultralyd, men tisper som går tom er en del av oppdretterhverdagen, så får vi se hvor lenge denne tråden har livets rett. Etter a

Du må ha lest litt fort, for Foenix var to og et halvt år gammel i jula, og ble parret for første gang nå - men hennes mor har gått tom flere ganger. Jeg skal selvfølgelig prøve igjen - som jeg gjorde

Jeg må liksom innom denne tråden for å se om det er noen utvikling, det er kanskje bittelitt tidlig ennå?

Jeg har noen kaniner som sikkert får masse unger snart om du vil begynne med det isteden :P

Æsj altså, jeg ble skikkelig lei meg på dine vegne nå. Det er så blodig urettferdig at jeg ikke har ord for det fordi jeg vet hvor mye du ønsket deg dette. Fy flate så dritt dette vi driver med kan være noen ganger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig veldig lei meg nå, på dine vegne.
Når det er sagt. Jeg tok UL på dag 23 en gang uten å se noe. TOk ny UL en uke senere og så 4. Ut kom 5.
Men nå er det stor forskjell på dag 23 og 27.
Æsj, dette unnet jeg deg virkerlig ikke. Heldigvis får vel Bernere løpetid litt oftere enn basenjien?
Skjønner dette er DRITT, men ikke gi opp snille deg!
Jeg er helt sikker på at Foenix får noen alldeles nydelige teddybjørner om ikke altfor lenge!
Jeg ser allerede en alldelses nydelig liten overglad, logrende tispe for meg. Hun har et litt stort bless og er bare BLID med utstråling, karisma og er bare BLID! Bare tenk at det bare er litt lenger til du får møte henne -og de andre :hug:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så kjipt! Vet dessverre så alt for godt hvordan det der er...

Men jeg har også ultralydet en tispe som ble dokumentert tom - hun fikk 9 valper... Så også veterinærer kan ta feil!

Gi ikke opp håpet riktig ennå, da..

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...