Gå til innhold
Hundesonen.no

* Hemmelig julenisse * påmelding og info


Kaja
 Share

Recommended Posts

  • Svar 382
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Absolute Entertainer Alvira Alzenas Ane AnetteH AnnChristin Aslan Aya Bananen Bones borderen Cattn Charleen Christine Djervekvinnen Enits Gråtass HHC ida Ingidano Ingvild Jankaa

Trooor jeg huska alle i ønskeliste tråden. For alle som er med har vel skrevet der? Pippin&Smyra Margrete Tabris Alvira Khela Raksha JeanetteH laikamor LinL borderen MegaMarie Plutt

Jeg har allerede fått inn over 30 påmeldte, vet ikke hvor mange @Krilo har fått inn men vi blir mange !

Fikk beskjed i går at jeg reiser nordover den 18. desember og hjem igjen den 3. januar. Kan jeg vente til den 4.? :(

Det beste er jo hvis du har anledning til å ta med pakken slik ida foreslår. Jeg samme problem, men har tenkt å finne en sonis å tigge litt hjelp av. Så lenge jeg får pakken før jeg reiser så hadde jeg tenkt å åpne den og ta bilde, og få en sonis til å legge ut bildet og mitt forslag til hvem som er min hemmelige julenisse på mine vegne på julaften. Ja, og så få samme sonis til å bekrefte for den som har fått pakke fra meg. Jeg reiser vekk og har ikke tilgang på internett før etter nyttår nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh, nå har jeg også fått pakke i posten! Foxy er så syyykt interessert i det gråpapiret, så noe sier meg at det er noe annet enn gamle aviser og sure sokker oppi der.. Tror ventetida blir lenge for oss begge :lol:

Jeg våknet av at Kuro prøvde å spise på pakken min... :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våknet av at Kuro prøvde å spise på pakken min... :lol:

Det kan jeg love deg at hu her hadde gjort om jeg ikke hadde pakket den laaangt vekk! Haha, har ikke sett hu så fiksert på noe på lenge. Stakkars, hu fikk en dentastix som trøstepremie da.. :innocent:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Gikk brått opp et lys for meg her - nevnte at jeg hadde fått pakke her en dag? Plutselig kobla jeg at det stod en annen avsender enn forventa på den, så ba Bonden finne den frem igjen, og joda, ganske riktig, den var fra en venninne av mamma :lol::icon_redface: Men da kunne jeg åpne den nå da, og kan be bonden gjemme hemmeligvennpakken når den kommer på ordentlig. :lol:

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler bare for å beklage til min hemmelige venn at deler av gaven kunne vært bedre. "Noen" glemte nemlig en bag på toget etter at "noen" hadde vært på hemmelig-venn-shoppingtur og måtte dermed på ny hemmelig-venn-shoppingtur et annet sted. :icon_redface::gaah:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...