Gå til innhold
Hundesonen.no

* Hemmelig julenisse * påmelding og info


Kaja
 Share

Recommended Posts

  • Svar 382
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Absolute Entertainer Alvira Alzenas Ane AnetteH AnnChristin Aslan Aya Bananen Bones borderen Cattn Charleen Christine Djervekvinnen Enits Gråtass HHC ida Ingidano Ingvild Jankaa

Trooor jeg huska alle i ønskeliste tråden. For alle som er med har vel skrevet der? Pippin&Smyra Margrete Tabris Alvira Khela Raksha JeanetteH laikamor LinL borderen MegaMarie Plutt

Jeg har allerede fått inn over 30 påmeldte, vet ikke hvor mange @Krilo har fått inn men vi blir mange !

Nei, faktisk ikke :shocked: Hadde forventet at begge to skulle snoke og hente seg noe, men de bare ser på haugen og lar det være med det. Veloppdragne dyr, vet du :P

Ha ha. Da Bogar levde, så kunne ikke gaver legges fram før sent julaften. Når man trudde man hadde han under oppsikt. Og likevel var det flere runder med Bogar først med en pakke og jeg etter for å hindre han i å pakke opp. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha. Da Bogar levde, så kunne ikke gaver legges fram før sent julaften. Når man trudde man hadde han under oppsikt. Og likevel var det flere runder med Bogar først med en pakke og jeg etter for å hindre han i å pakke opp. :lol:

Så herlig :heart: Eine elsker pakker, så jeg er overrasket over at han ikke står mer på hodet under juletreet og prøver å få med seg en pakke eller tre. Han var to ganger bortom for å snuse, holdt å be ham gå derifra og etter det har han ikke brydd seg. Blir vel noe annet på julaften, da står han med snuten inni pakken og er så med :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal jeg greie å la være å stikke en pupill inn i den pakken jeg skal hente i morgen?

Den pakken inneholdt jo ikke noen julegave, den inneholdt et hurtadekken som eksen kjøpte til Pippin sist han var der, og som han glemte å ta med når han kom med han. Da må jeg vente litt mer på julegave da, men ble glad for å få dekkenet hit!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvem den er fra!! :santa-smiley-ho-ho-ho:

Jeg fikk SGT-pakke fra Madam Mim!

Også har jeg vært på posten og hentet pakke fra Kaja, eller Hemmelig Venn. Stakkars, ingen kommer til å gjette på at Kaja er hemmelig venn, nettopp fordi hun står som avsender :D

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk SGT-pakke fra Madam Mim!

Også har jeg vært på posten og hentet pakke fra Kaja, eller Hemmelig Venn. Stakkars, ingen kommer til å gjette på at Kaja er hemmelig venn, nettopp fordi hun står som avsender :D

På en hel haug eller noe så står det mitt navn og adresse bak som hemmelig venn, deriblant Kajas hemmelige venn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en hel haug eller noe så står det mitt navn og adresse bak som hemmelig venn, deriblant Kajas hemmelige venn ;)

Måkke røpe sånt da, nå vet jo Kajas venn at det står deg som avsender og ikke henne... Jaja vi er vel nok å gjette på uansett!!

Hvor mange var vi tilsammen forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måkke røpe sånt da, nå vet jo Kajas venn at det står deg som avsender og ikke henne... Jaja vi er vel nok å gjette på uansett!

Hvor mange var vi tilsammen forresten?

Det vet den personen sånn egentlig fra før da, da det er logisk at ikke Kaja står på sin liste med venner men på min, og der har alle fått beskjed om å bruke min adresse ;)

Vet ikke totalt antallet på Kajas liste, men hun skal lage en oversikt til dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet sånn ca hvor lang tid posten bruker på pakker disse dagene nå før jul, når kan man forvente at den kommer om den ble sendt på mandag? Ble den sendt før vil jeg tro den er kommet alt, ihvertfall erfaring med noen andre pakker jeg sendte før helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måkke røpe sånt da, nå vet jo Kajas venn at det står deg som avsender og ikke henne... Jaja vi er vel nok å gjette på uansett!

Hvor mange var vi tilsammen forresten?

Men atte, eller så ville jo Kaja visst hvem som er hennes hemmelige venn, så det er jo egentlig bare logisk :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men atte, eller så ville jo Kaja visst hvem som er hennes hemmelige venn, så det er jo egentlig bare logisk :)

Jepp, det et jo liksom en av grunnene til at vi er 2 som arrangerer, så vi også får vært med og skal kunne gjette :lol:

Edit: og ja vi et nok å gjette på, jeg husker forøvrig ikke alle som står på min liste om jeg ikke sjekket den :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet sånn ca hvor lang tid posten bruker på pakker disse dagene nå før jul, når kan man forvente at den kommer om den ble sendt på mandag? Ble den sendt før vil jeg tro den er kommet alt, ihvertfall erfaring med noen andre pakker jeg sendte før helgen.

jeg sendte lørdag hundegodt pakke og var fremme mandag. så gikk ganske fort :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...