Gå til innhold
Hundesonen.no

* Hemmelig julenisse * påmelding og info


Kaja
 Share

Recommended Posts

jeg sendte lørdag hundegodt pakke og var fremme mandag. så gikk ganske fort :P

Men dere er bedrift? Vet at bedrifter ofte blir raskere behandlet enn private, i hvertfall her i byen :P men hvordan er det med de som ble sendt på mandag da mon tro? Litt utålmodig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 382
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Absolute Entertainer Alvira Alzenas Ane AnetteH AnnChristin Aslan Aya Bananen Bones borderen Cattn Charleen Christine Djervekvinnen Enits Gråtass HHC ida Ingidano Ingvild Jankaa

Trooor jeg huska alle i ønskeliste tråden. For alle som er med har vel skrevet der? Pippin&Smyra Margrete Tabris Alvira Khela Raksha JeanetteH laikamor LinL borderen MegaMarie Plutt

Jeg har allerede fått inn over 30 påmeldte, vet ikke hvor mange @Krilo har fått inn men vi blir mange !

Tipper pakker bruker ca en uke om de ble sendt mandag, det er jo en grunn til sendefristen, det er siste garanti for å få frem pakkene før julaften :)

Blir spennende fremover :D Ingen pakke her enda.. Og gleder meg til min hemmelige venn får sin pakke og kan åpne den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Posten garanterer vel at pakker sendt senest 16. desember skal være fremme innen julaften? Jeg vet at post-i-butikk her hos meg generelt er treige, og der tar alt en ekstra dag. Så hvis det egentlig skulle tatt to dager å sende en pakke fra meg, så vil det via den drittbutikken ta tre dager - og sånn kan det vel hende at er flere steder? Og så kommer det an på om pakken får komme i postkassen, eller om de må sende en hentelapp - som i mitt tilfelle gjør at ventetiden forlenges med 1-2 dager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere er bedrift? Vet at bedrifter ofte blir raskere behandlet enn private, i hvertfall her i byen :P men hvordan er det med de som ble sendt på mandag da mon tro? Litt utålmodig :P

Nei sendte som privat :-) fikk tilbakemelding fra tre stk om at alle var fremme mandag. Sendte før fristen lørdag.

Så burde jo ikke ta all verdens tid.

Spent jeg!!!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Nei sendte som privat :-) fikk tilbakemelding fra tre stk om at alle var fremme mandag. Sendte før fristen lørdag.

Så burde jo ikke ta all verdens tid.

Spent jeg!!

OT: men da har du vært heldig, for posten henter ikke pakker på lørdag fra post i butikk hvertfall.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men atte, eller så ville jo Kaja visst hvem som er hennes hemmelige venn, så det er jo egentlig bare logisk :)

Så kult det hadde vært om Kajas venn fikk beskjed om å skrive Kajas adresse! Da hadde vedkommende måttet vri hodet sitt rundt :)

Men som jeg sa, det er uansett så mange å velge mellom at jeg tror det blir endel gjetting uansett.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woho har fått pakke fra @Krilo så det betyr hemmelig venn med mindre @Krilo plutselig vil gi meg julegave :D

*klemmeristeklemmegitilThorvaldsåhankanlukte* gleder meg til tirsdag :ahappy:

Litt sånn morsomt, Leo skulle egentlig gi julegave til Thorvald i år, men matmor glemte det bort i alt styret før jul :lol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått tre gaver fra hemmelig venn, og la alle i kjøleskapet, siden det sto en vennlig oppfordring om det på den ene lappen. Jeg tenkte at det er mindre sjanse for at jeg glemmer gavene når jeg pakker til søndag om den ene grønnsakskurven er full av gaver, enn om bare en liten gave i et hjørne bak gulosten ligger der :D

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...