Gå til innhold
Hundesonen.no

* Hemmelig julenisse * påmelding og info


Kaja
 Share

Recommended Posts

  • Svar 382
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Absolute Entertainer Alvira Alzenas Ane AnetteH AnnChristin Aslan Aya Bananen Bones borderen Cattn Charleen Christine Djervekvinnen Enits Gråtass HHC ida Ingidano Ingvild Jankaa

Trooor jeg huska alle i ønskeliste tråden. For alle som er med har vel skrevet der? Pippin&Smyra Margrete Tabris Alvira Khela Raksha JeanetteH laikamor LinL borderen MegaMarie Plutt

Jeg har allerede fått inn over 30 påmeldte, vet ikke hvor mange @Krilo har fått inn men vi blir mange !

Er sikkert blitt svart på før, men Posten forlangte avsender med fult navn og adresse på pakken, hvordan skal det gå til? Er ganske innlysende om jeg skriver May Sofie ******* på baksiden :Pissed:

Du skal ha fått adressen til den som gav deg din hemmelige venn og du skal skrive deres adresse på pakken. Så om f.eks. Kaja gav deg Krilo som hemmelig venn, så skal du skrive Kaja som avsender på pakken du sender til Krilo.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sikkert blitt svart på før, men Posten forlangte avsender med fult navn og adresse på pakken, hvordan skal det gå til? Er ganske innlysende om jeg skriver May Sofie ******* på baksiden :Pissed:

Har du ikke fått adressen til en av organisatørene som du skal skrive som avsender? Det har i hvert fall jeg, og det ble gjort i sist runde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ha fått adressen til den som gav deg din hemmelige venn og du skal skrive deres adresse på pakken. Så om f.eks. Kaja gav deg Krilo som hemmelig venn, så skal du skrive Kaja som avsender på pakken du sender til Krilo.

:)

Har du ikke fått adressen til en av organisatørene som du skal skrive som avsender? Det har i hvert fall jeg, og det ble gjort i sist runde.

Åh ja, selvfølgelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, endelig fant jeg hint. Det var så lett sist, selvom Aya ikke syntes det, hihi. Jeg er forhåpentligvis ikke noe snillere nå :)

:lol: Pføy, hadde det vært denne runden du var min hemmelige venn hadde jeg sikkert skjønt det med en gang, det er jo Vallhalltid! ;P

Jeg er så glad fordi jeg har funnet den perfekte gaven. Jeg må bare få somlet meg til å pakke den inn og sende den. Jaja. Har ti dager på meg.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du røper ikke hint her vel!

Jeg sliter med å finne på hintet...

Hihi, nei - selv om det hadde vært typisk meg. Jeg røper bare hintet fra sist runde, da var Ida min hemmelige venn og hintet var bl.a. basert på et småbruk vi forelsket oss i som var med i barnetvserien Jul i Valhall :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ferdig med min gave. Og av alle julegavene mine er det den jeg har brukt mest tid på. :P Ikke at det er noe storslagent, men tror jeg har oppfylt ønskene til min hemmelige venn bra! Og hintet er sånn passe vanskelig tror jeg. :fear: :santadance:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...