Gå til innhold
Hundesonen.no

* Hemmelig julenisse * påmelding og info


Kaja
 Share

Recommended Posts

Ho Ho Ho!

Jeg og @Krilo drar i gang sonens 3 runde med hemmeligvenn, og sonens aller første hemmelig julenisse!

Påmelding sendes på PM til @Kaja eller @Krilo innen 18 november!
Husk navn og adresse!

I denne tråden, skriver dere ned hva dere ønsker dere til jul av deres hemmelige venn.

Nytt for runden er at gaven skal åpnes på julaften, og den må pakkes inn som en julegave:)

Når påmeldingsfristen er gått ut vil alle få utdelt sin hemmelige venn, innen 20 november.
Pga julerush får dere ekstra god tid til å finne gave. Pakken skal sendes SENEST 12 desember!

I pakken legger du ved et hint om hvem du er, hvor lett eller vanskelig du vil det skal være er opp til deg.

Send en PM til den du fikk utdelt hemmelig venn av, med bilde av pakken, bilde kvitteringen eller sporingsnummeret fra posten når pakken er sent.

Når du så mottar din pakke skal du ta bilde av innholdet, og post det i egen gjette tråd sammen med hintet som lå i pakken, og hvem du tror pakken er fra (skriv kun en person av gangen når du gjetter, vent til det blir bekreftet eller avkreftet før du gjetter på ny, slik at det ikke blir noen misforståelser).

Pakken kan være hjemmelaget eller kjøpt, men den skal koste maks 150,-

Melder du deg på binder du deg til å fullføre, gjør du ikke det får du ikke bli med senere heller.

Kort oppsumert:

De som melder seg på er pliktet til å:
- Legge ut ønskeliste her: http://hundesonen.no/forum/topic/71633-hemmelig-julenisse-oenskelister/
- Kjøpe/lage en gave og sende den, samt sende @Kaja eller @Krilo enten sporingsnr eller et bilde av pakken.

- Følge opp alle frister.
- Legge ut bilde av gaven og hintet, samt gjette seg frem til sin hemmelige venn.

GOD JUL! :)

68dfd04bbae48c59c8e3a7f81a36b754.gif

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 382
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Absolute Entertainer Alvira Alzenas Ane AnetteH AnnChristin Aslan Aya Bananen Bones borderen Cattn Charleen Christine Djervekvinnen Enits Gråtass HHC ida Ingidano Ingvild Jankaa

Trooor jeg huska alle i ønskeliste tråden. For alle som er med har vel skrevet der? Pippin&Smyra Margrete Tabris Alvira Khela Raksha JeanetteH laikamor LinL borderen MegaMarie Plutt

Jeg har allerede fått inn over 30 påmeldte, vet ikke hvor mange @Krilo har fått inn men vi blir mange !

Jeg er med jeg er med jeg er med!!! Håper jeg får vite hvem som er min hemmelige venn tidlig :D Må kjøre litt for å få tak i noe kult, bor jo ikke videre sentralt til. hehe.
Gleder meg :D Så må jeg pønske ut hva jeg ønsker meg, og hva som kan være mitt hint. hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å bli med, men jeg pleier å reise vekk fra alt som heter internett og mobildekning i julen, så jeg kan få problemer med å legge ut bilde av pakken før det har gått noen dager hvis jeg må vente til julaften for å åpne den. Det er kanskje litt dumt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...