Krilo Skrevet 16. Desember 2013 Rapporter Skrevet 16. Desember 2013 Krilo, jeg sendte til Kaja, er det ok? Jada, for du meldte deg på hos Kaja om hun mangler noen vet jeg ikke, men jeg mangler fra 4 av de som meldte seg på hos meg Siter
Krilo Skrevet 16. Desember 2013 Rapporter Skrevet 16. Desember 2013 Du har husket meg @Krilo? Ja, du er telt med 1 Siter
Symra&Pippin Skrevet 17. Desember 2013 Rapporter Skrevet 17. Desember 2013 Pakkelapp i posten! :santadance: 2 Siter
Guest Gråtass Skrevet 17. Desember 2013 Rapporter Skrevet 17. Desember 2013 Pakke pakke pakke!!! Weeee! Siter
borderen Skrevet 17. Desember 2013 Rapporter Skrevet 17. Desember 2013 Fikk dere sendt med sporing? På posten her sa de det kostet 130 kroner å sende med sporing, så jeg sendte uten Siter
Anette Skrevet 17. Desember 2013 Rapporter Skrevet 17. Desember 2013 Fikk dere sendt med sporing? På posten her sa de det kostet 130 kroner å sende med sporing, så jeg sendte uten… Det kostet 35 liksom. Spørs jo litt på hvor stor pakke man sender da Siter
Ane Skrevet 17. Desember 2013 Rapporter Skrevet 17. Desember 2013 Uten Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Anette Skrevet 17. Desember 2013 Rapporter Skrevet 17. Desember 2013 Uten! Sent from my iPhone using Tapatalk Alt går på vekt, så det går igjen på hvor stor pakka er så sender man f.ex en veldig liten pakke som inneholder lette ting vil den jo koste lite å sende. Tviler du ble lurt. Jeg sender ekstremt mye nå pga hundegodt og er ganske god på posten takster og vekt alt går på størrelse og vekt. JEg har ikke tenkt til å si hva min kostet å sende fordi hello, vennen kan jo da se på portoen hva det kostet og se her hva folk sa Siter
Enits Skrevet 17. Desember 2013 Rapporter Skrevet 17. Desember 2013 Det går som sagt på vekt og størrelse. Liten og lett er billig. Stor og tung er dyrt. Like så er liten og tung dyrt, samme med stor og lett. Hehe.. Siter
Nirm Skrevet 17. Desember 2013 Rapporter Skrevet 17. Desember 2013 Pakken min kostet det som står på frimerkene på pakken. Siter
Alzenas Skrevet 17. Desember 2013 Rapporter Skrevet 17. Desember 2013 Det går både på vekt og størrelse. Husker ikke målene i farta, men er den litt tjukkere og breiere enn x og x flyger du raskt til over 100 kr :-) 1 Siter
AnnChristin Skrevet 17. Desember 2013 Rapporter Skrevet 17. Desember 2013 Sender man veldig tunge ting er norgespakke løsninga, sender man lette ting er pakke/brev billigsy Siter
Raksha Skrevet 17. Desember 2013 Rapporter Skrevet 17. Desember 2013 Går på størrelse også på brev ja. Blir fort dyrt. Sendte uten Sporing jeg og, sendte den med Bonden og sa den skulle sendes på billigst måte Dyrt ble det, men det får være. Mest spent på mottakelsen! Siter
Symra&Pippin Skrevet 17. Desember 2013 Rapporter Skrevet 17. Desember 2013 Hvordan skal jeg greie å la være å stikke en pupill inn i den pakken jeg skal hente i morgen? 1 Siter
Guest LXT Skrevet 17. Desember 2013 Rapporter Skrevet 17. Desember 2013 (endret) Pakkelapp i posten i dag! Sendte uten sporing jeg også, 100kr i frakt var liksom mye nok Jeg klarer helt fint å vente til julaften med å åpne. Null stress, det er kult å ha noe å glede seg til Endret 17. Desember 2013 av LXT Siter
Poter Skrevet 17. Desember 2013 Rapporter Skrevet 17. Desember 2013 Jeg må være selvbeherskelsen selv, for jeg har lagt alle pakkene våre under treet allerede og jeg har ikke klemt på en eneste en! 3 Siter
Nirm Skrevet 17. Desember 2013 Rapporter Skrevet 17. Desember 2013 Jeg må være selvbeherskelsen selv, for jeg har lagt alle pakkene våre under treet allerede og jeg har ikke klemt på en eneste en! Ingen dyr som stikker av med de heller? Siter
AnnChristin Skrevet 17. Desember 2013 Rapporter Skrevet 17. Desember 2013 Mine ligger i pakkehaugen alt de! Siter
Ane Skrevet 17. Desember 2013 Rapporter Skrevet 17. Desember 2013 Alt går på vekt, så det går igjen på hvor stor pakka er så sender man f.ex en veldig liten pakke som inneholder lette ting vil den jo koste lite å sende. Tviler du ble lurt. Jeg sender ekstremt mye nå pga hundegodt og er ganske god på posten takster og vekt alt går på størrelse og vekt. JEg har ikke tenkt til å si hva min kostet å sende fordi hello, vennen kan jo da se på portoen hva det kostet og se her hva folk sa Så ta å rediger siteringa di da Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
plutte Skrevet 17. Desember 2013 Rapporter Skrevet 17. Desember 2013 Eg har henta pakke. Den var diger! 1 Siter
borderen Skrevet 17. Desember 2013 Rapporter Skrevet 17. Desember 2013 Så ta å rediger siteringa di da Sent from my iPhone using Tapatalk Hihi! Ja, jeg fjernet det nemlig Tror ikke det sååå farlig da. Folk tar vel pakka ut av konvolutten og glemmer det før julaften uansett. 1 Siter
SFX Skrevet 17. Desember 2013 Rapporter Skrevet 17. Desember 2013 Oh man, det lå pakkelapp i postkassa mi da jeg kom hjem i dag! Men hva var da den konvolutten med pakke som kom for fjorten dager siden? Har jeg lov til å åpne den nå da? Siter
Kaja Skrevet 17. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Desember 2013 Den kan du få åpne ja. Hva var avsendern på den? For HV bruker min avsender, men du har bare en Siter
Alzenas Skrevet 18. Desember 2013 Rapporter Skrevet 18. Desember 2013 Om jeg verken får pakke fra min hemmelige venn, eller fra Ebay i morgen går jeg å legger meg igjen! Vil ha paaakke :-P 1 Siter
Recommended Posts