Gå til innhold
Hundesonen.no

* Hemmelig julenisse * påmelding og info


Kaja
 Share

Recommended Posts

  • Svar 382
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Absolute Entertainer Alvira Alzenas Ane AnetteH AnnChristin Aslan Aya Bananen Bones borderen Cattn Charleen Christine Djervekvinnen Enits Gråtass HHC ida Ingidano Ingvild Jankaa

Trooor jeg huska alle i ønskeliste tråden. For alle som er med har vel skrevet der? Pippin&Smyra Margrete Tabris Alvira Khela Raksha JeanetteH laikamor LinL borderen MegaMarie Plutt

Jeg har allerede fått inn over 30 påmeldte, vet ikke hvor mange @Krilo har fått inn men vi blir mange !

Mamma måtte hente pakken for meg, fikk dessverre ikke tid til det før vi dro. Hun ringte for å spørre hva hun skulle gjøre med den, så kom det plutselig "Hvorfor har noen tegnet en jakke til deg?", deretter stilt. Hva i alle dager!? En jakke? Skulle det være et hint liksom? Hjelp! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit altså.

Jeg har syndet! Og det var både jeg og hundene happy med godtesyke som vi var :D Ligger syk hjemme og jula så mørk og dyster ut før pakken min :unsure:

Sååååå... Skal jeg poste bilde av min herlige gave fra HV? :lol::D

Nei det skal du ikke, 24.12 er datoen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvor dårlig hint det er lov å gi jeg... Nå har jeg ikke sjekket inni bakken, men utenpå har jeg kun fått en tust av grå underull. HALLO! Det er jo nesten ingen hunder med grå underull på sonen!! Alt fra schæfer til ja 200 andre raser... slemme deg!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma måtte hente pakken for meg, fikk dessverre ikke tid til det før vi dro. Hun ringte for å spørre hva hun skulle gjøre med den, så kom det plutselig "Hvorfor har noen tegnet en jakke til deg?", deretter stilt. Hva i alle dager!? En jakke? Skulle det være et hint liksom? Hjelp! :lol:

ÅH, da vet jeg hvem det er :lol::banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten på min står det bare at jeg vet hvem det er så man trenger ikke skive noe. Jaaaaaaaa, så smart er jeg vist..... (Not)

Kommer forresten til å åpne min i morgen. Det er siste julefridagen min :) skal jeg lage ny pakke-hint trå da? Så blir det ikke så rotete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trooor jeg huska alle i ønskeliste tråden. For alle som er med har vel skrevet der?

Pippin&Smyra

Margrete

Tabris

Alvira

Khela

Raksha

JeanetteH

laikamor

LinL

borderen

MegaMarie

Plutte

Justisia

Ingvild

Bananen

Enits

Ozzy

Djervekvinnen

SFX

Nemi

ida

Nymeria

Gråtass

Malinka

Aya

Christine

Martine_Teddy

Susselussa

Nirm

Paranomia

Ingidano

Charleen

SiriEveline
Absolute Entertainer
Aslan
Marie
AnnChristin
Bones
maysofie
Ane
Krilo
Cattn
Line
AnetteH
Kaja
Lill
marjea
Poter
Tone S
2ne
Jankaa
Alzenas
Tinkie
HHC
Siden jeg har fritidsproblemer og irriterer meg over at det ikke var noen liste så lagde jeg en. :lol:
Men jeg er trøtt så hvis noen vil ha den alfabetisk så må dere gjøre det sjøl!

Shit vi er mange da! Det blir tøft å gjette. Jeg er utrolig usikkert på hintet mitt. Det er vanskelig å ikke gjøre det for lett og ikke for vanskelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig ræva at jeg som skreiv ned alle navna får mindre liker enn hu som bare sorterte de! :ermm::(

Neimen Ozzy da, ville jo ikke ta fra deg oppmerksomheten :cry:

For å si det sånn, jeg hadde ALDRI giddi å lage den første lista du lagde. Og som andre har sagt før meg - du gjorde det svært enkelt for meg :flowers:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo jul, og da må man gjøre det litt annerledes så har vi gitt 1 person TO venner. Så det blir litt som å finne mandelen i grøten, ekstra spennende ;) og litt vanskeligere :shifty:

Lykke til! :santadance:

edit: @ , gidder du å legge dette inn i første post i gjettetråden også? :)

Endret av Krilo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo jul, og da må man gjøre det litt annerledes så har vi gitt 1 person TO venner. Så det blir litt som å finne mandelen i grøten, ekstra spennende ;) og litt vanskeligere :shifty:

Lykke til! :santadance:

edit: @ , gidder du å legge dette inn i første post i gjettetråden også? :)

ordnet :)

liste og info ligger i @Nirm sin post siden han er så gira :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...