ida Skrevet 7. Desember 2013 Rapporter Skrevet 7. Desember 2013 Fikk beskjed i går at jeg reiser nordover den 18. desember og hjem igjen den 3. januar. Kan jeg vente til den 4.? Ta med pakken? Siter
Artemis Skrevet 7. Desember 2013 Rapporter Skrevet 7. Desember 2013 Fikk beskjed i går at jeg reiser nordover den 18. desember og hjem igjen den 3. januar. Kan jeg vente til den 4.? Det beste er jo hvis du har anledning til å ta med pakken slik ida foreslår. Jeg samme problem, men har tenkt å finne en sonis å tigge litt hjelp av. Så lenge jeg får pakken før jeg reiser så hadde jeg tenkt å åpne den og ta bilde, og få en sonis til å legge ut bildet og mitt forslag til hvem som er min hemmelige julenisse på mine vegne på julaften. Ja, og så få samme sonis til å bekrefte for den som har fått pakke fra meg. Jeg reiser vekk og har ikke tilgang på internett før etter nyttår nemlig. Siter
maysofie Skrevet 7. Desember 2013 Rapporter Skrevet 7. Desember 2013 Ta med pakken? Hvis den er kommet til da, så hadde jo det vært supert. Men så er det litt plassproblemer med en kolli bagasje for to uker... Siter
marjea Skrevet 8. Desember 2013 Rapporter Skrevet 8. Desember 2013 Oooh, nå har jeg også fått pakke i posten! Foxy er så syyykt interessert i det gråpapiret, så noe sier meg at det er noe annet enn gamle aviser og sure sokker oppi der.. Tror ventetida blir lenge for oss begge 4 Siter
Tinkie Skrevet 8. Desember 2013 Rapporter Skrevet 8. Desember 2013 Oooh, nå har jeg også fått pakke i posten! Foxy er så syyykt interessert i det gråpapiret, så noe sier meg at det er noe annet enn gamle aviser og sure sokker oppi der.. Tror ventetida blir lenge for oss begge Jeg våknet av at Kuro prøvde å spise på pakken min... 2 Siter
AnnChristin Skrevet 8. Desember 2013 Rapporter Skrevet 8. Desember 2013 Jeg venter spent enda, men pakkemannen min er alltid litt treig når jeg venter på saker! Dessuten er det jo åtte dager til fristen går ut Siter
marjea Skrevet 8. Desember 2013 Rapporter Skrevet 8. Desember 2013 Jeg våknet av at Kuro prøvde å spise på pakken min... Det kan jeg love deg at hu her hadde gjort om jeg ikke hadde pakket den laaangt vekk! Haha, har ikke sett hu så fiksert på noe på lenge. Stakkars, hu fikk en dentastix som trøstepremie da.. 1 Siter
Raksha Skrevet 9. Desember 2013 Rapporter Skrevet 9. Desember 2013 Åååh pakken min kom i dag... Måtte be Bonden gjemme den, ellers hadde jeg aldri holdt til julaften 1 Siter
Ozzy Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Oi en dag til fristen jo! Godt siste delen av gaven kom i går! Må bare pakke om da jeg egentlig var ferdig men ombestemte meg Siter
Djervekvinnen Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 I min PM fra Kaja står det 16 des. Er det ikke det? Siter
Alzenas Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Jo, det er innen den 16. Jeg er også ferdig :-D Siter
laikamor Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Jo, det er innen den 16. Jeg er også ferdig :-D I startinnlegget her står det vel innen 12.? Siter
Alzenas Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Mener det var noen som kommenterte hvorfor det ikke var den 16. da det fortsatt kommer frem før julaften, og at det da ble forandret fra 12 til 16.Står 16 hos meg også. Hva er rett? :-P Siter
Ozzy Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 I hovedinnlegget og i min PM fra Krilo står det 12. Trodde det blei 12. siden det hender folk er for slappe med å sende til fristen, så alle får før jul? Er det den 16 blir det sikkert til at noen ikke får før 24. Siter
Ozzy Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Tror det er Kaja som har surret litt, og vært opphengt i postens frist og derfor skrevet feil i PM? Pust JeanetteH! Fristen er 16 desember:) Ok kaja dreit seg ut! Igjen:p posten har frist for julepost 16 Siter
Kaja Skrevet 11. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Kaja har surret en hel masse i denne runden:p (leste først sutret og det kan også stemme) haha Siter
Krilo Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Jeg har fulgt fristen i startinnlegget som er 12. Men ser at @Kaja har skrevet 16. Posten har frist den 16. For å få pakkene før jul. Så sånn sett spiller det jo ikke så stor rolle denne runden med tanke på at ingen skal åpnes før 24. Siter
Ane Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Oi en dag til fristen jo! Godt siste delen av gaven kom i går! Må bare pakke om da jeg egentlig var ferdig men ombestemte meg Nei, imorgen Event. 16. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Ozzy Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Nei, imorgen Event. 16. Sent from my iPhone using Tapatalk Ja er jo en dag til i morgen 1 Siter
Kaja Skrevet 11. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Jeg ehm kremt sender innen den 16! 2 Siter
Poter Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Trodde også det var innen den 16. Går det greit innen den 16. da, eller er det den 12.? Siter
Raksha Skrevet 11. Desember 2013 Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Gikk brått opp et lys for meg her - nevnte at jeg hadde fått pakke her en dag? Plutselig kobla jeg at det stod en annen avsender enn forventa på den, så ba Bonden finne den frem igjen, og joda, ganske riktig, den var fra en venninne av mamma Men da kunne jeg åpne den nå da, og kan be bonden gjemme hemmeligvennpakken når den kommer på ordentlig. 7 Siter
Artemis Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Skrevet 12. Desember 2013 Jeg føler bare for å beklage til min hemmelige venn at deler av gaven kunne vært bedre. "Noen" glemte nemlig en bag på toget etter at "noen" hadde vært på hemmelig-venn-shoppingtur og måtte dermed på ny hemmelig-venn-shoppingtur et annet sted. Siter
Symra&Pippin Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Skrevet 12. Desember 2013 Å pjuh! Så fint at det går bra å sende den 16! Siter
Recommended Posts