Enits Skrevet 23. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2014 Har du prøvd å lage is av fryste bananer? Det er godt i varmen! Nei hvordan gjør man det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hundelykke Skrevet 23. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2014 Nei hvordan gjør man det? Jeg har tatt bare fryste bananer og tatt i en blender, til det ikke er klumper, også tatt oppi det jeg vil ha! Kakaopulver om du vil ha sjokoladeis. Jeg prøvde med bringebær, og det var kjempe godt! Søker du litt rundt på nettet får du opp mange gode oppskrifter! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 23. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2014 http://lindastuhaug.blogg.no/1405626052_bananis_p_pinne.html 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 24. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2014 Hmmm, hjemme en snartur og sjekka vekta. Den hadde ikke gått opp så mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 24. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2014 Jobber så mye og er usunnjeg :-P Er alt for lett å raske med seg en sjokolade, brus e.l i kassa! Godt feriejobbinga snart er over :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 24. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2014 Kjøpt bananer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 24. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2014 Jeg har tatt bare fryste bananer og tatt i en blender, til det ikke er klumper, også tatt oppi det jeg vil ha! Kakaopulver om du vil ha sjokoladeis. Jeg prøvde med bringebær, og det var kjempe godt! Søker du litt rundt på nettet får du opp mange gode oppskrifter! Takk for tips! Det var jo kjempe godt! Prøvde med kakao! (nevner noe om at jeg ikke tenkte på å ta av skallet før jeg puttet den i fryseren ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hundelykke Skrevet 24. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2014 @sham - ja, også er det så lett å lage! Kanskje lurt å tå av skallet neste gang 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 31. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2014 Veldig lite trening i ferien, ikke fordi jeg ikke gidder men det har vært så utrolig varmt i Bergen at jeg ikke har orket. Litt godt med en "tvangspause" men har litt dårlig samvittighet også. Vi var i Hemsedal 8 dager, da fikk jeg lagt inn 2 joggeturer og 1 fjelltur på de kjøligere dagene. Nå har regnet kommet til Bergen igjen og temp begynner å bli levelig. Har fått unna en langtur og 2 turer med joggeintervaller denne uken, veldig fornøyd med det på en 40 timers jobbeuke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 1. August 2014 Rapporter Share Skrevet 1. August 2014 Da skal jeg prøve meg på en sukkerfri mnd! Hadde egentlig tenkt å prøve å være sukkerfri frem til jul, men fant ut at det ikke var noen vits å sette for store mål Endelig er det blitt litt kjøligere ute også så da blir det lengre turer fremover ! Er dog ganske fornøyd med å ikke ha gått opp mer enn 1 kg iløpet av ferien, det rare er dog at både jeg og min kjære synes vi ser tynnere ut uten at vi har gått ned noe, og ikke trent annet enn endel svømming. Redd det bare er brunfargen som lurer oss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 1. August 2014 Rapporter Share Skrevet 1. August 2014 Da skal jeg prøve meg på en sukkerfri mnd! Hadde egentlig tenkt å prøve å være sukkerfri frem til jul, men fant ut at det ikke var noen vits å sette for store mål Endelig er det blitt litt kjøligere ute også så da blir det lengre turer fremover ! Er dog ganske fornøyd med å ikke ha gått opp mer enn 1 kg iløpet av ferien, det rare er dog at både jeg og min kjære synes vi ser tynnere ut uten at vi har gått ned noe, og ikke trent annet enn endel svømming. Redd det bare er brunfargen som lurer oss Muskler veier mer enn fett, svømming er kjempegod styrke- og kondisjonstrening. Så kan godt hende at dere begge er tynnere,, men det syns ikke på vekta fordi dere har byttet ut fett med muskler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 1. August 2014 Rapporter Share Skrevet 1. August 2014 Muskler veier mer enn fett, svømming er kjempegod styrke- og kondisjonstrening. Så kan godt hende at dere begge er tynnere,, men det syns ikke på vekta fordi dere har byttet ut fett med muskler Satser på at du har rett Går også trappene på jobb hver dag istedenfor å ta heisen, og jobber i 8 etasje så håper det kan hjelpe litt på kondisen etterhvert. Går fint til 5 etasje også føles det ut som jeg skal dø de siste 3 etasjene. Skal sies at jeg går fort da og tar 2 og 2 trinn, skal jo helst ikke bruke særlig mye lengre tid enn heisen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 1. August 2014 Rapporter Share Skrevet 1. August 2014 Gått ned 3,7 kg! Yay! 4,1 to go. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 1. August 2014 Rapporter Share Skrevet 1. August 2014 Gått ned 3,7 kg! Yay! 4,1 to go. Du er jo ikke tjukk. Hvordan skal du klare å gå ned så mye? 4 kg er ganske mye hvis man er normalvektig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 1. August 2014 Rapporter Share Skrevet 1. August 2014 Du er jo ikke tjukk. Hvordan skal du klare å gå ned så mye? 4 kg er ganske mye hvis man er normalvektig. Gikk opp 8 kg på to mnd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 1. August 2014 Rapporter Share Skrevet 1. August 2014 Gikk opp 8 kg på to mnd Oj, da skjønner jeg at du vil ned igjen. Hvordan greide du å gå ned? Her gikk jeg ned noen kilo etter jeg ble sjuk og matlei. Levde at potetgull og sjokolade i nesten en måned. Ikke gått opp igjen enda, men kommer vel når rutiner kommer tilbake. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 1. August 2014 Rapporter Share Skrevet 1. August 2014 Oj, da skjønner jeg at du vil ned igjen. Hvordan greide du å gå ned? Her gikk jeg ned noen kilo etter jeg ble sjuk og matlei. Levde at potetgull og sjokolade i nesten en måned. Ikke gått opp igjen enda, men kommer vel når rutiner kommer tilbake. Ingen sukker og generelt sunt. Speltlomper, sport+ knekkebrød, kjøtt, kylling, fisk, salat, grønnsaker, bær, mager kesam og mager cottagecheese ++ og registrerer alt i My Fitness Pal appen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 1. August 2014 Rapporter Share Skrevet 1. August 2014 Hvor mange kalorier ligger du på daglig før aktivitet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 1. August 2014 Rapporter Share Skrevet 1. August 2014 Må bare skyte inn: Ikke tenk kun på kalori-inntak da. Få ordentlig rettledning mht til mat og trening osv. Målet er jo ikke bare å gå ned i vekt (eller gå ned i vekt i det hele tatt), men det er snakk om å trene og endre kroppen + legge om livsstilen og holde seg der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 1. August 2014 Rapporter Share Skrevet 1. August 2014 Trener crosstrening to ganger i uka (tre når sommerferien er slutt). Er en livsstilendring absolutt. Og det er jo så mye sunt og godt! Men for å gå ned i vekt må en jo nødvendigvis passe litt på kaloriene også 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 3. August 2014 Rapporter Share Skrevet 3. August 2014 Har laget sunne vafler til lunsj. Nam http://lindastuhaug.blogg.no/1395704271_den_store_vaffeldagen.html 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 3. August 2014 Rapporter Share Skrevet 3. August 2014 Lagde også noe lignende til lunsj. Hadde også oppi en scoop bakepro. Klinte de inn med nutella, veit ikke om det tells som sunt lengre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 3. August 2014 Rapporter Share Skrevet 3. August 2014 Idag prøvde jeg på å jogge opp en bakke som jeg har hatt som mål å jogge helt opp uten stans iløpet av sommeren, og jaggu gikk det ikke over all forventing! Ferien er nå slutt for denne gang, og alt har gått mye bedre enn fryktet Selv om jeg har kost meg masse med usunne ting så har jeg rørt mye på meg, så det har ikke gitt noe spesielt utslag på vekta 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. August 2014 Rapporter Share Skrevet 3. August 2014 Svar gjerne på tråden min om 'Meal-prep' de som har gode ideer og peiling :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 9. August 2014 Rapporter Share Skrevet 9. August 2014 Løpt Sommerløpet idag. 10 km i motvind og øsende regnvær.. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts