Guest Belgerpia Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 ...og dobbeltposter....... ett kull med MISS Personality som mor og MR Personality som far - må vel være ett Personality kull eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Hehe hadde alle annonsert ut valpekull på den måten, så hadde det vært gøy å sett etter valper! Kreativt og morsomt. Flotte hunder! Masse lykke til 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Hvilken bokstav skal navnene starte på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Herlig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Beste annonseringen av et kull jeg har sett i hele mitt liv! Herregud for en utrolig dødskul film! Helt overlegent! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Herregud! The awesomeness is strong within this one! Fantastisk film! Helt utrolig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snickers Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Ååh, så fin film! Fikk IKKE lyst på basenji altså, ikke i det hele tatt Tror ikke du blir å mangle valpekjøpere, altså Kamar er spesielt nydelig syns jeg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Haha, kul film! Lykke til! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Haha, fantastisk film! "Vi MÅ ha en sånn!" sa mannen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 4. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2013 Guttungen har sett den 4 ganger nå og ønsker seg veldig en Jippie 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 4. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2013 Hvilken bokstav skal navnene starte på? L eller M, det kommer an på hvem som får løpetid først av jippi og pim 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GryAnettN Skrevet 4. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2013 Haha, for en herlig film! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 4. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2013 Utrolig herlig film Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 10. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2013 Takk dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2013 Siden de deler oldeforeldre x2, eller sagt på en annen måte, 2 av besteforeldrene er kullsøsken - hva blir innavlsgraden? Kamar er skikkelig hunk så det blir spennende å se the outcome! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 11. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2013 Herlig Den første sangen passet jo perfekt til Jippi! Det er som at hun gjorde det til sin destiny når hun fikk navnet sitt, å bli en treklatrende Jitterbug Jeg er veldig forelsket i de begge to Ingen tvil om at de har fantastiske personligheter ihvertfall 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 11. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2013 For en herlig presentasjon! Dette blir spennende 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 11. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2013 Siden de deler oldeforeldre x2, eller sagt på en annen måte, 2 av besteforeldrene er kullsøsken - hva blir innavlsgraden? Kamar er skikkelig hunk så det blir spennende å se the outcome! I følge dogweb er det ikke innavlkoffesient før jeg så på 8 generasjoner, og da var det 0.006 % Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 11. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2013 I følge dogweb er det ikke innavlkoffesient før jeg så på 8 generasjoner, og da var det 0.006 % Men om man ser på navnene så stemmer det med at en oldemor/far er doblet på ene siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 11. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2013 Ser ut til at dogweb ikke regner rett innavlskoi pga av at hundene bak ikke ligger inne som søsken og at de har samme foreldre, derfor det blir feil "systemet" er langt ifra feilfritt, så man bør jo ikke basere seg på det uten å sjekke opp nøyere 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 11. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2013 Ja vi gleder oss veldig til denne kombinasjonen! Det blir linjeavl, men ikke for nære. Det stemmer at en av besteforeldrene på hver side er kullsøsken. Disse er to av mine favorittbasenjier gjennom alle tider. Tuuli og Sunny. Tuuli var en av de mestvinnende basenjiene i Finland, INT Ch med så mange titler at jeg ikke er sikker på om jeg har fått på alle på hjemmesiden en gang. Sunny er en av Australias mestvinnende gjennom alle tider. Ikke bare på basenji, men også av spisshunder. Han er den som kjappest oppnådde australias gjeveste tittel Grand Champion. De har i tillegg herlig gemytt og super helse. Ikke dårlige dyr å linjeavle mot, noe som har vært planen lenge 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 11. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2013 Åååå, basenjinurk frister når den komboen kommer. Godt jeg har planer om å holde meg til lapphunder. Men derimot er det flere lapphundeier som har hellet mot lundehunder så kanskje noen må gå andre veien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 11. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2013 Er det mulig å å se bilder av de du linjeavler på? Allttid morro å se når valpene kommer om det som er doblet slår igjennom! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 11. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2013 Er det mulig å å se bilder av de du linjeavler på? Allttid morro å se når valpene kommer om det som er doblet slår igjennom! Tuuli:C.I.B. NORDIC BALTIC FI EE RU SE LT NO LV CH LTUW-08 Afrikenji Hot Sumabreeze Sunny: Her vinner han best in show (alle aldre) fra veteranklasse 8 år gammel!:MBIS,MBISS,Australian Supreme Champion Afrikenji Hot Sumaknight 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 11. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2013 Tuuli:C.I.B. NORDIC BALTIC FI EE RU SE LT NO LV CH LTUW-08 Afrikenji Hot Sumabreeze Sunny: Her vinner han best in show (alle aldre) fra veteranklasse 8 år gammel!:MBIS,MBISS,Australian Supreme Champion Afrikenji Hot Sumaknight Huff, de var jo ekle 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts