Yodel Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Without further ado. De fleste vet vel at Jippi skal ha valper. Men med hvem? Se her, så får dere svar: 33 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Enn at du var litt i tvil ang henne når de ble født Lykke til!! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 For en herlig film! Fikk rent lyst på Basenji plutselig! Sååååå søt "mjauing" på Kamar da! Lykke til! *krysser fingrer for små nurk* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Å kjære vene. Hvem her i verden får ikke lyst på basenji etter å ha sett den filmen der da??? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Og der fikk jeg lyst på basenji! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Ntaaaw Nesten så jeg ønska meg basenji og nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 OMG for en fantastisk herlig film . Lykke til!!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Hahaha dette er jo bare herlig!! Lykke til! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Det der er den råeste kullannonseringen evver! Jeg var så -> <- nære å bråbestemme meg for Basenji 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Ååå, for en film! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenK Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Herlig presentasjon av herlige hunder Men jeg skal aldri ha basenji. De er søte og morsomme personligheter, men de gjør altfor mye rart i forhold til hva jeg ønsker meg i mitt hundehold 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Hahaha så fantastisk herlig film 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Ååååååååååååå fantastisk film! Og 2 skjønne skjønne basselusker - de valpene blir jo noe helt for seg selv! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Stilig Når skal hun løpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Jeg ler og ler! For en film:D 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Herre for en herlig film!! Og Jippi er smellvakker altså. Fineste basselusken jeg har sett i alle fall. Kamar er også kjekk, men Jippi har noe "it" over seg. Tror den kombinasjonen der blir vilt bra, uten å ha det spor peiling på rasen Fikk brått litt lyst på basenji jeg også gitt. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Herlig! Lykke til! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Jippi! Hun er en innmari kul frøken, altså. Og Kamar er selvsagt helt enig - de gjør seg godt sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 2. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Stilig Når skal hun løpe?Basenjivalper fødes nesten uten unntak i desember, løpetid pleier dermed å starte rundt september - oktober Takk dere, de er kule, de to. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Det er den herligste hundepresentasjonen jeg noen gang har sett! Du er et geni Yodel! Og hvem er ikke sjarmert av den rasen der! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Fyyyyyyyyyyyyyyy du er bare slem, yodel, SLEM! *Trampe ut av tråden* ( ) 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Helt enestående presentasjon! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Utrolig bra video! Den derre Jippi virker passe kul altså. Gleder meg til valpebilder, basenjivalper er jo bare helt bedårende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 HERLIG film Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2013 Vi får holde oss langt unna denne tråden. Ikke trekk den opp, folkens. Spesielt ikke i desember/januar. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts