Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

:|*noen er litt trege i avtrekker'n skjønner jeg :D*

Japp, det gjorde jeg, vettu :). Altså - jeg har aldri eid noen gressklipper før, men har jo vært profesjonell plenklipper på somrene da jeg var ung, så jeg tenkte at søren heller - jeg er heller ingen Armstrong og sliter alltid med å starte slike motorgressklippere, så da fant jeg ut at elektrisk var tingen :). Jeg søkte litt rundt etter gressklippere, så litt på spesifikasjoner, så hvor mye oppsamleren kunne ta på en gang (greit å slippe sånn tømming alt for ofte), kikket litt på kapasitet - og bare tok en råsjanse *ler*. Jeg kjøpte en med ledning, men vurderte oppladbar, og om jeg hadde hatt litt mindre plen hadde jeg nok gått for en slik, men jeg var litt usikker på hvor lang tid jeg ville bruke på å klippe plena her og gikk for en med ledning slik at jeg evt slapp å gå tom for strøm før jeg var ferdig :).

Jeg kjøpte en Bosch ettellerannet da, og den er såååå lett og fin å bruke :). De går jo ikke av seg selv, de har ikke drivverk liksom, men er derfor også superlette å bruke, merker liksom ikke at jeg dytter den rundt :).

Nå er jeg for øvrig ferdig med dagens plenklipp, og perfeksjonisten i meg fikk utløp for sine lyster, så jeg gikk over alle kanter med kantklipper også etterpå :). Nå skal jeg ut i godstolen sammen med Harry Hole :D

Kjører på vinterdekk enda jeg :P De er riktignok piggfrie, så egentlig gjør jeg ikke noe ulovlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Unner deg så veldig å føle deg litt bedre!

:hug: Takk! :)

Oppe igjen, en paracet og sove flatt funka :D Sovet leenge uten å våkne av vondt ved hver minste bevegelse! :ahappy: Og ikke hosta noe videre heller.

Sofajakten min fortsetter - enten så står sofaene milelagt unna, eller så er de kjempefine, og aaaaaaaaaaaaalt for dyre, eller så er de direkte ødelagte. Den som bodde i oslo og hadde sofaer til salgs på alle kanter. :aww: (Jeg har omsider fått Bonden til å innse at lys stoffsofa uten vaskbart trekk IKKE funker med baby, det er vrient nok med hund liksom :lol: Så vi jakter på skinn/imitasjon. )

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug: Takk! :)

Oppe igjen, en paracet og sove flatt funka :D Sovet leenge uten å våkne av vondt ved hver minste bevegelse! :ahappy: Og ikke hosta noe videre heller.

Sofajakten min fortsetter - enten så står sofaene milelagt unna, eller så er de kjempefine, og aaaaaaaaaaaaalt for dyre, eller så er de direkte ødelagte. Den som bodde i oslo og hadde sofaer til salgs på alle kanter. :aww: (Jeg har omsider fått Bonden til å innse at lys stoffsofa uten vaskbart trekk IKKE funker med baby, det er vrient nok med hund liksom :lol: Så vi jakter på skinn/imitasjon. )

Ligger mye ute til en relativt billig penge i trondheim :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger mye ute til en relativt billig penge i trondheim :)

Ja, titter der og, men vet ikke når vi skal til trondheim og blir for langt å dra nå bare for å hente sofa. :(

Men skal til elverum og flytte svigersøster i løpet av juni, så titter i området der også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har syklet 17,6 km med Kiyomi i dag og syns jeg må skryte litt! Det blir definitivt UHP i løpet av sommeren, hvis vi får være med på prøve og rekker før løpetida. :P Hvis ikke får vi vel ta den neste år, nå vet jeg at det er oppnåelig i alle fall!

Og så vil jeg nevne at det kan være lurt å ikke dra på langtur med nyklipte klør. Det kan bli litt blodig.. :hmm:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, titter der og, men vet ikke når vi skal til trondheim og blir for langt å dra nå bare for å hente sofa. :(

Men skal til elverum og flytte svigersøster i løpet av juni, så titter i området der også. :)

Ligger en i klæbu der til underkant av 500 kr for 3+2+1.. Mange som kjører trondheim-tolga lastebil også, så kanskje dere kan ordne noe avtale der? Galaaen kjører den strekninga vet jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger en i klæbu der til underkant av 500 kr for 3+2+1.. Mange som kjører trondheim-tolga lastebil også, så kanskje dere kan ordne noe avtale der? Galaaen kjører den strekninga vet jeg..

500?! Finner ikke. *blind*

Men jeg er skikkelig dårlig på å ringe og be om hjelp til frakt og sånt. :lol:

Edit: fant! Men får se litt - regner med vi skal en tur på hytta til mamma i slutten av juni - begynnelsen av juli, kanskje det ligger noe brukbart da om vi ikke har funnet noe.

Edit 2. Fant riktig, men fullstendig feil farge her desverre. Jeg vil ha noe sånt http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=41315749&searchQuery=skinn Kan fin betale 2000 for en sånn altså - men så var det å få den hit da. :aww: Krysser fingre for at det dukker opp noe nærmere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

500?! Finner ikke. *blind*

Men jeg er skikkelig dårlig på å ringe og be om hjelp til frakt og sånt. :lol:

Edit: fant! Men får se litt - regner med vi skal en tur på hytta til mamma i slutten av juni - begynnelsen av juli, kanskje det ligger noe brukbart da om vi ikke har funnet noe.

Ta deg sammen :aww: Ring litt rundt du og plutselig har du en sofa i løpet av neste uke :aww::teehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja :( Jeg må innrømme at jeg har utviklet fordommer mot settereiere, og jeg liker det ikke! Får dårlig samvittighet over de som ikke er sånn..

Kanskje det er NABOLAGET det er noe galt med? :wacko: Jeg kjenner mange setter-eiere som alltid har hundene i bånd, og jeg kjenner NOEN som aldri gidder å ta frem kobbelet.

Jeg tror forøvrig at adferd blandt eiere er ganske så jevnt fordelt uansett rase.

Nå kommer jeg akkurat fra Søvhunden utstillingen. Og der var mange settere :) (bla kullsøsken til min) og alle var i bånd. Et par greidde å slite seg i løpet av de tre timene jeg var der, men de er lett å ta tak i for fremmede, så de kom raskt tilbake til eier.

Jeg liker settere jeg! :) Spesielt de irske :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det i hvert fall helt klart at foten min ikke er bra - den er hoven og øm etter kun en halv utstillingsdag. Så da blir det ny kortisonbehandling.

Men det var en koselig utstillingsdag, med blide utstillere, god stemning i og utenfor ringen, og da en utstiller stoppet meg på vei hjem for å skryte av "disiplinen og ordenen" jeg holdt i ringen ble jeg skikkelig blid.

Nå kjenner jeg at jeg har så --><-- mye lyst til å starte i LP i morgen. En dag i sola på vond fot er i grunnen nok. Men det er uoffisielt, klubben som arrangerer, og jeg skulle jo bruke det som en motivasjonsøkt for X'en, med masse belønning mellom øvelsene for å gjøre henne litt større tilhenger av sola for sommerens planer. Men hvem skal gi MEG godbiter for at jeg skal bli mer tilhenger av sola?

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Jeg lurer veldig på en sak, når ble døde inntørkede padder en slik delikatesse?! QQ har holdt på med en i flere dager nå og uansett hvor jeg prøver å bli kvitt den, så klarer han å spore den opp igjen. Sist fra møkkademma, æsj!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var de siste guttene fra selskapet i går reist hjem. Nesten ett døgn siden de kom, men de har da kost seg i det minste. :)

Lady har fått seg ny sele i dag, en rød trixiesele som sitter litt bedre på henne enn den gamle enkle hun hadde.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isj... hadde tenkt å ta en fin kveldstur i dag opp over hoppbakkene, er fantastisk vær. Men etter morgenturen så jeg plutselig blodflekker i sengen, og oppdager at Casper har et skikkelig kutt i tredeputen bak. Bandasjerte og tok på potesokk før vi ruslet en tur i byen og parken, også møtte vi en han ville snakke med så da lå han og sparket og kavet på bakken og da vi kom inn igjen var sokken våt av blod...

Ser ikke ut som det blør noe særlig nå heldigvis, så har bandasjert på nytt og tatt på sokk, også tror jeg det eneste jeg bør gjøre nå er å holde ham mest mulig i ro :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer veldig på en sak, når ble døde inntørkede padder en slik delikatesse?! QQ har holdt på med en i flere dager nå og uansett hvor jeg prøver å bli kvitt den, så klarer han å spore den opp igjen. Sist fra møkkademma, æsj!!

Er ikke mye kinesisk medisin basert på tørkede urter, insekter og dyr av ymse sorter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Kan noen slå meg og si at det IKKE hjelper gå ut å kjøre generalprøve i dag?

Jeg vet jo at det hun ikke kan til nå får jeg ikke lært henne i dag, men det rykker litt i nerven min :innocent::hyper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppe, ikke gråter. Om en uke har Noomi gått sin MH også. Det blir spennende...

Og jeg har bestemt at hundene flytter fredag om 14 dager. Nå klør Vida også. :( Og hun er ikke allergisk... Og vi kommer nok til å være en del i Særp til uka pga dette.... Samt at vi drar til Sverige da. Så blir det litt i arbeidsuka neste gang, og fredags morgen kjører jeg de til Særp rett og slett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen slå meg og si at det IKKE hjelper gå ut å kjøre generalprøve i dag?

Jeg vet jo at det hun ikke kan til nå får jeg ikke lært henne i dag, men det rykker litt i nerven min :innocent::hyper:

:poke::pirate::fish::fish::fish::twisted::twisted:

Sitt i ro! Om du på død og liv må gjøre noe treningsrelatert, kan du forsøke å få gullfiskene til å svømme gjennom en tom dorullhylse.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste fredag skal jeg ta en skikkelig sjekk av hjerte, lunger, livmor osv på Amira. Jeg føler at det er noe galt! Hun vant konkurranse idag med 287 poeng, men hun peste noe voldsomt. Greit nok at det kanskje er litt varmt, men SÅ ille var det da ikke. Gruer meg til å sjekke kjenner jeg.

:hug:

Det må ikke være noe galt med fineste Amira! Men sånne magefølelser må man ta alvorlig dessverre.

Kan noen slå meg og si at det IKKE hjelper gå ut å kjøre generalprøve i dag?

Jeg vet jo at det hun ikke kan til nå får jeg ikke lært henne i dag, men det rykker litt i nerven min :innocent::hyper:

:fish:

Derfor du skulle spart noe pelsstell til idag! Hvordan ligger det ann på Blaze? SFX har sikkert noen bernere du kan gre! :lol:

Vi greide det!! :D :D :D

Opprykket altså. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste fredag skal jeg ta en skikkelig sjekk av hjerte, lunger, livmor osv på Amira. Jeg føler at det er noe galt! Hun vant konkurranse idag med 287 poeng, men hun peste noe voldsomt. Greit nok at det kanskje er litt varmt, men SÅ ille var det da ikke. Gruer meg til å sjekke kjenner jeg.

Håper de finner noe som er lett å gjøre noe med! Så slipper du å lure. Krysser fingrene!

Vi greide det! :D :D :D

Opprykket altså. :ahappy:

:D :D :bananas::sorcerer::cheer::punk:

Så kult er det, sånn ca!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Noen som vet ca pris på å sende alubur fra Vestfold til Trøndelag? Funnet meg to kurrante dobbeltbur nå, og de var billige. Siden jeg mest sannsynlig har kjøpt meg bil så trenger jeg bur...

Nå er jeg litt glad igjen. Typen pushet meg til en treningsøkt før vi tar en liten pause, og bikkja fungerte. *puh*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...