Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

post-880-0-54612000-1369416781.jpg

post-880-0-23538000-1369416792.jpg

Jeg rydder på maskina, og fant igjen noen bilder som Siri tok. Er det veldig egoprump å lage forstørrelser av de for å ha på sin egen vegg? Og da mener jeg stuevegg, ikke facebookwall'en.

Jeg ble bare på så godt humør av å se de.

Synes du skal være egoprump å ha de forstørret på stueveggen! Synes det er veldig fint og koselig med slike bilder jeg :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig hjemme med Blondie ved min side :wub: Jeg tror jeg skal komme meg i sengs tidlig i dag, prøve å sove bort forkjølelsen som enda ikke har sluppet taket etter første natten i hytten på kelpiespesialen :lol: Så håper jeg på fint vær i morgen så jeg kan ta på den nye bikinien min og brune meg på terrassen :ahappy:

Natta sonen!

Borte bra, men hjemme best :ahappy:

.....er det snart tid for middag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg skikkelig lyst på en kald en! Sover som en baby etterpå jo!

Ja bortsett fra at jeg faktisk skal trene før jeg legger meg. Så jeg har tatt dette i litt feil rekkefølge :hmm:

Herregud, her sitter jeg og hører på "Rompa mi" i fullt alvor, helt edru. Jeg må enten skifte sang eller skylle nedpå med litt karsk. Det hadde i grunnen vært litt godt. Dessverre mangler jeg passende sprit. :(

Jeg har galliano, kaffe og krem, samt Jameson til Irish coffe (må hentes hos Anette kom jeg på). Mangler bare rørsukker.

Så jeg er klar for fæst, bare ikke i dag :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil sitte ute med venner etter en grillkveld, være litt solbrent, litt full, pakket inn i et teppe nå som sola har gått ned. Sånn vil jeg at denne kvelden skal være. Isteden sitter jeg i stua aleine fordypet i stressbiologi (og ligger langt etter planen) og har hatt persiennene nede i hele dag. Jeg skulle på butikken for å kjøpe melk, men bilen startet ikke. NAF ordnet heldigvis den saken. Jeg prøve å lage lasange, men det syntes jeg ikke var noe godt. Ikke rødvin eller sjokolade heller. Så da spiser jeg gulerøtter og dikker cola (jeg drikker jo aldri cola!). Dessuten tørker jeg lever så det stinker i hele kåken.

Livet er ikke alltid like inspirerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil sitte ute med venner etter en grillkveld, være litt solbrent, litt full, pakket inn i et teppe nå som sola har gått ned. Sånn vil jeg at denne kvelden skal være. Isteden sitter jeg i stua aleine fordypet i stressbiologi (og ligger langt etter planen) og har hatt persiennene nede i hele dag. Jeg skulle på butikken for å kjøpe melk, men bilen startet ikke. NAF ordnet heldigvis den saken. Jeg prøve å lage lasange, men det syntes jeg ikke var noe godt. Ikke rødvin eller sjokolade heller. Så da spiser jeg gulerøtter og dikker cola (jeg drikker jo aldri cola!). Dessuten tørker jeg lever så det stinker i hele kåken.

Livet er ikke alltid like inspirerende.

Jeg kjenner at det er sånn jeg også vil at denne kvelden skal være.

Men jeg skal ikke klage, for jeg har ingen eksamen hengende over meg.

Er det på mandag du har den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom jeg akkurat hjem fra Fast & Furious 6. Den var kjempe bra synes jeg :D Åh, elsker de filmene altså, så er det bare å smøre seg med tålmodighet til 7ern kommer :D

Hjemme ventet en liten overraskelse, huseiern har flytta føll og mor rett utenfor gårdsplassen og vinduene, så nå har jeg sittet på trappa med Aro og kost meg med å se på det lille knøttet løper rundt etter mora si :D han er vel en 3-4 uker tror jeg. Så koselig å se på :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bortsett fra at jeg faktisk skal trene før jeg legger meg. Så jeg har tatt dette i litt feil rekkefølge :hmm:

Jeg har galliano, kaffe og krem, samt Jameson til Irish coffe (må hentes hos Anette kom jeg på). Mangler bare rørsukker.

Så jeg er klar for fæst, bare ikke i dag :aww:

Jaja, da mister du litt hemninger da :P

Tror ølen min spares til imorgen jeg.. må legge meg snart om jeg skal komme meg opp "tidlig" imorgen. Jeg burde egentlig dusjet.. for jeg vet at hvis jeg utsetter det til imorgen så skjer det et eller annet som gjør at jeg ikke rekker det...

Og jeg har utstilling til 12-13 og familiebursdag kl 15... dermed svært liten tid til å gjøre meg klar! For en gangs skyld har jeg klart å bestemme meg for hva jeg skal ha på meg imorgen da, det er en bekymring mindre, og masse tid spart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner at det er sånn jeg også vil at denne kvelden skal være.

Men jeg skal ikke klage, for jeg har ingen eksamen hengende over meg.

Er det på mandag du har den?

Tirsdag litt utpå dagens (kullets siste). Det er muntlig og SÅ vanskelig!!! Ah... Fikk gjort ca halvparten av det jeg hadde planlagt idag. Jeg skal på stevne imorgen, så jeg MÅ lese litt mer før jeg kan gi meg for idag. Hvis ikke får jeg ikke lov av meg selv til å dra. Første bud er vel å blokke ut sonen og facebook :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har galliano, kaffe og krem, samt Jameson til Irish coffe (må hentes hos Anette kom jeg på). Mangler bare rørsukker.

Så jeg er klar for fæst, bare ikke i dag :aww:

Men heimert har du itj!

Ååh, hater selvluftere og folk som slipper hundene sine uten å ha kontroll!

Haha! Sånn apropos - Geo og jeg syklet en tur tidligere i kveld. Da vi nesten var hjemme fikk vi selskap av noe som så ut som en illsint papillon/jack russel-mix. Jeg fortsatte bare å sykle jeg, et par-tre hundre meter. Da møtte vi på et menneske som visste hvor den bodde, så da syklet vi dit og fikk levert kreket. Det var Geo glad for, for kjøteren var temmelig masete der den sprang og bjeffet etter oss. :teehe:

Nå skal jeg legge meg jeg! Spor og lydighet i morgen formiddag, og så skal jeg vurdere om jeg skal dra til Ski for å fortsette brillejakten i morgen. Jeg har jo ikke så mye annet å finne på. Jeg kjenner allerede at det kan bli temmelig stusslig her ute i sommer, når alle vennene mine har dratt hjem på ferie. Har to venninner som ikke har dratt hjem ennå, så kan vel hende jeg kan finne på noe med dem i morgen, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aah :D Det lukter sommer ute, det er sommerlyder, og jeg er glad :D Humøret går nok sakte men sikkert ned i helgen i påvente av muntlig mandag, så jeg tror bare jeg skal dra ut denne kvelden så langt det lar seg gjøre :lol: Ikke lenge til jeg skal 2 uker til hellas (har faktisk ikke vært på hundefri ferie på snart 4 år!) så det gleder jeg meg til. Jeg får stipend neste år, har et sted å bo (forhåpentligvis, kontrakten er ikke underskrevet enda), og for en gangs skyld føles det faktisk som om livet går riktig vei! :D Bortsett fra at jeg fortsatt har masse øresus, men heldigvis kjenner jeg at jeg har masse ørevoks (som jeg ikke får ut), så da satser jeg på at det ikke er permanent.

Sånn. Blabla liksom! Nå tenker jeg at jeg skal belønne meg selv med en ny rogz sele til Casper.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i samme humør som borderen i dag tror jeg. Eksamen om tre uker, som jeg er null motivert for, og ikke helt skjønner hvordan jeg skal klare å lese på når omtrent alle rundt meg tok sommerferie denne uka. I tillegg er jeg sinsykt lei av å pendle. Bruker halvannen time til skolen, og litt over en time til begge jobbene mine. De dagene jeg har både skole og jobb (to-tre ganger i uka) bruker jeg godt over tre timer bare på kollektiv transport. I tillegg har jeg vært så lur at jeg har funnet jobb helt i andre retning av skolen, så om jeg flytter på meg vil det si lenger pendling en av veiene. Jeg er lei av å bo vegg i vegg med bråkete småbarnsfamilie som synes det er ok å spille musikk til alle døgnets tider, og jeg er lei meg fordi jeg ikke fikk ha hund. I tillegg er jeg lei av at kjæresten bor halvannen time unna, og at når jeg trenger å se han mest er vi i hver vår by. Pendle, pendle, pendle! :gaah:

Dagens sutring, og så legger jeg meg og håper å våkne i bedre humør enn i dag. Skal på Pink-konsert med Pia i morgen, og det må jo bli bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal være egoprump å ha de forstørret på stueveggen! Synes det er veldig fint og koselig med slike bilder jeg :)

Jeg synes det er så fantastisk at jeg fikk noen til å bruke det modne uttrykket mitt egoprump! :D

Tror ølen min spares til imorgen jeg.. må legge meg snart om jeg skal komme meg opp "tidlig" imorgen. Jeg burde egentlig dusjet.. for jeg vet at hvis jeg utsetter det til imorgen så skjer det et eller annet som gjør at jeg ikke rekker det...

Og jeg har utstilling til 12-13 og familiebursdag kl 15... dermed svært liten tid til å gjøre meg klar! For en gangs skyld har jeg klart å bestemme meg for hva jeg skal ha på meg imorgen da, det er en bekymring mindre, og masse tid spart!

Skal vi på samme utstilling i morgen, mon tro?

Jeg har i hvert fall gjort mye av det samme som deg i kveld - repetert utstillingsreglene (for gruppe 7), sjekket veibeskrivelse, sjekket værvarsel opptil flere ganger, vasket penklær (som henger til tørk med vifteovn under for å bli tørre til i morgen tidlig), lakket negler så jeg er fiiiiiin, funnet fram skriveunderlaget, og bestemt meg for å dusje i morgen fordi det er så varmt og klamt her at jeg kommer til å svette i natt uansett.

Også har jeg googlet braque du bourbonnais.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag litt utpå dagens (kullets siste). Det er muntlig og SÅ vanskelig! Ah... Fikk gjort ca halvparten av det jeg hadde planlagt idag. Jeg skal på stevne imorgen, så jeg MÅ lese litt mer før jeg kan gi meg for idag. Hvis ikke får jeg ikke lov av meg selv til å dra. Første bud er vel å blokke ut sonen og facebook :P

Ja kom deg ut herfra nå, og Facebook! Snakkes etter eksamen! ;)

Og masse lykke til!

Men heimert har du itj!

Haha! Sånn apropos - Geo og jeg syklet en tur tidligere i kveld. Da vi nesten var hjemme fikk vi selskap av noe som så ut som en illsint papillon/jack russel-mix. Jeg fortsatte bare å sykle jeg, et par-tre hundre meter. Da møtte vi på et menneske som visste hvor den bodde, så da syklet vi dit og fikk levert kreket. Det var Geo glad for, for kjøteren var temmelig masete der den sprang og bjeffet etter oss. :teehe:

Nå skal jeg legge meg jeg! Spor og lydighet i morgen formiddag, og så skal jeg vurdere om jeg skal dra til Ski for å fortsette brillejakten i morgen. Jeg har jo ikke så mye annet å finne på. Jeg kjenner allerede at det kan bli temmelig stusslig her ute i sommer, når alle vennene mine har dratt hjem på ferie. Har to venninner som ikke har dratt hjem ennå, så kan vel hende jeg kan finne på noe med dem i morgen, da.

Nei fysj, sånt drikker man da ikke når man har råd til noe bedre :P

Endret av LXT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

En pose ostepop og en pose melkesjokolade med venner fortert... Uff, klarte ikke styre meg da jeg så film. Så Django Unchained. Veldig bra film! Anbefales! :)

Oooog imorgen er det min siste dag i postbilen. Det skal bli godt å bli ferdig.

Åherregud jeg elsker den filmen :D Den er awesome på alle mulige måter!

Nå er jeg sliten. Har planer om å ikke røre meg fra sofaen resten av denne kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F******** Nå er begge veiene på både østsiden og vestsiden fra meg til kongsvinger stengt. Svarte!!

:hug:

Hatt en flott tur sammen med 8 hunder og 2 venninner i sola i dag :D Treningen gikk dritt med frøken vil ikke 1 og 2 :sint_01:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk plutselig telefon for et par timer siden, med spørsmål om jeg kunne begynne å jobbe igjen fra i morra, istedet for ved månedsskiftet. Jeg har en følelse av at døgnrytmen min kommer til å bli et stort problem i morra tidlig :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Vi er to :sint_01: Dessverre her hvor jeg bor består de stort sett av settere eller andre fuglehunder.. :(

Har en lekse på lager til en settereier her! Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig for folk med settere å holde bikkja i bånd! Nei, settere er ikke fritatt for båndtvang.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en lekse på lager til en settereier her! Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig for folk med settere å holde bikkja i bånd! Nei, settere er ikke fritatt for båndtvang.

Huff ja :( Jeg må innrømme at jeg har utviklet fordommer mot settereiere, og jeg liker det ikke! Får dårlig samvittighet over de som ikke er sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens sutring, og så legger jeg meg og håper å våkne i bedre humør enn i dag. Skal på Pink-konsert med Pia i morgen, og det må jo bli bra!

ååååååh,jeg vil også så. duste bryllup :aww: Kos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

]

Jeg synes det er så fantastisk at jeg fikk noen til å bruke det modne uttrykket mitt egoprump! :D

Skal vi på samme utstilling i morgen, mon tro?

Jeg har i hvert fall gjort mye av det samme som deg i kveld - repetert utstillingsreglene (for gruppe 7), sjekket veibeskrivelse, sjekket værvarsel opptil flere ganger, vasket penklær (som henger til tørk med vifteovn under for å bli tørre til i morgen tidlig), lakket negler så jeg er fiiiiiin, funnet fram skriveunderlaget, og bestemt meg for å dusje i morgen fordi det er så varmt og klamt her at jeg kommer til å svette i natt uansett.

Også har jeg googlet braque du bourbonnais.

Jepp, dere skal på samme utstilling :)

Ses i morgen :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: :lol:

Har Willy og jeg vært en runde på jordet her og kikket på alle plantene som dukker opp. Mitt eget lille biologiske mangfold liksom :lol:. Og snart blomstrer tulipanene mine også, faktisk *yeyy*. Har gumlet i meg ost og kjeks, litt fenalår etc, også har jeg spist årets første MORELLER! Å herreguuuuuud de var gode, de :D. Jordbær har jeg også, og de var faktisk ikke så verst, de heller :).

Nå skal jeg straks sykle en tur med Willy også må jeg vel pusle litt i hagen og få vekk de siste gresstorvene som vokser over kantsteinene mine. Når det er gjort, skal jeg vurdere om jeg fyller på med grus av noe slag i inngangspartiet - det tror jeg kan bli bra :). Jeg burde strengt tatt kjøpt meg en ny kantklipper også, snart på tide å ta litt kantpuss. Også håper jeg at morgendagen får tørket opp gresset så jeg får klippet det igjen. Det har vokst myyyye den siste uka, så det er på tide med en stuss igjen... Bablebablebablebablebable...

Åååå, jeg håper morellene og jordbærene er kommet på Romsås, også. Det har de sikkert. Det er mye nærmere godset og det biologiske mangfoldet der, enn Enebakk! :lol:

Ellers har vi vært og kjøpt seng til prinsessa i dag. Det var da forferdelig dyrt. Etterpå ble det køttbullar på IKEA og enda i sjokk over senga på Skeidar, ble det med fem pakker med kleshengere derfra.

Kikket på garderobeskap og bokskap både her og der og IKEA har virkelig mye ræl. Det kan se pent ut, men så er det jo bare søppel når du tar litt i det.

Jeg har fått hjelp i heimen i kveld og nye femten søplesekker med skrot, har funnet veien ned i containerne rundt omkring. Fint med hytterenovasjon. De tømmer søpla,selv om hyttefolket ikke er kommet enda. Ia fikk gjort så mye oppe, at hun fikk bli med søstra innover igjen for å sove på kjærestearm i natt.

Det står igjen en stor og en liten TV oppe + en dvd-spiller. Dessuten har jeg en svart skinnsofa som også er sovesofa og et Bombay stuebord. Noen som vil ha?

Hvis dere tror jeg har lest meg opp her inne i dag, tar dere feil.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...