Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Jeg har ikke tenkt å kjøre på vinterdekka hele året altså :P Har bare ikke fått somlet meg til å kjøpe sommerdekk enda, da det er en del andre utgifter på den bilen akkurat nå :)

Nei det trodde jeg da ikke heller. Men selv en uke på vår/sommerføre reduserer levetiden til dekkene betraktelig :) Men ja, er dyrt med bil og ikke alltid så lett å ha råd til disse hersens dekkene!

Advarsel: Mega sutrete innlegg fullt av selvmedlidenhet.

Akkurat fått guttungen i seng etter å ha pint meg gjennom legging. Jeg har møkkvondt i magen. Marimannen har jeg sendt på fest, for hver eneste gang vi skulla hatt voksentid den siste tiden så har sykdom inntruffet, han fortjener litt øl og masse moro.

Måtte dra fra jobb i går, magesmerter av type velkjent, ble verre i dag og tur til legevakta ble uunngålig. Der var legen snill og sa antibiotikakur i stedet for å skrive meg inn, noe som de glatt har gjort de siste 5 (fem!) gangene jeg har hatt den j*vla skiten her. Møkkasykdom som har tatt halve tykktarmen min og som truer med å ta resten. Møkkasykdom som ligger i hver eneste celle i møkkakroppen min og som gir meg herlige symptomer som kroniske leddsmerter, alvorlige tarminfeksjoner, muskelvondter, overelastikk overalt og muligheten for en tidlig død ved at hovedpulsåra mi bare finner på å sprekke. Møkkasykdom. Jesus føkk, jeg er lei og sur og har vondt.

Dette er min framtid de neste ti dagene.

Sykmelding ut uka, dobbel kombo Paracet og Ibux, en antibiotikakur av type hest, en beklagelse fra legen for at han ikke kunne skrive ut opiater til meg fordi det ikke er bra for fordøyelsen, og en streng formaning at om jeg ikke er drastisk mye bedre i morgen så blir det innleggelse. Fingre krysses gjennom bitterheten.

Prikken over i'en er at jeg blir nesten sykere av medisinen enn av sykdommen, så jeg har noen deilige dager foran meg:

Så når dere begynner å bli lei av meg i Akkurat nå i neste uke så vet dere hvorfor. Jeg skal vedde på at det blir finvær og at sola rekker ut en lang tunge i min retning, og lager verdens lengste prompelyd.

Bitter.

Du får en STOR klem og masse medlidenhet fra meg!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, lykke! I dag hentet jeg min finefine flinke Slush mug på posten! Nå spiser/drikker jeg hjemne snekret super digg slush! Ahhh, nå er sommeren reddet, eller ihvertfall mye billigere, kan lage meg slush hver dag :D nam! Må bare finne noen smarte skje-sugerør..

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeanette: med så mange bilder som taes på badet, så er det visst mulig. Husk å ha møkkete speil og dolokket oppe. :P

Siri: jeg må jo leve opp til mine... ehhhh... hormoner. Genene kan jeg ikke skylde på. :lol: og lurer på å sende flyttemelding til deg. :P

Mari: håper de finner ut hvordan du kan bli bedre. For helt bra kan du vel ikke bli? Kjenner ikke til sykdommen, men det høres jæv**** ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke typisk da... Casper skal forhåpentligvis debutere seksuelt akkurat mens jeg er på hundefri ferie for første gang på evigheter! :( Jaja... mamma og pappa får overvære herligheten istedenfor da. (Ingen bilder eller navn før det er helt sikkert og oppdretter har gått ut med det...)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, lykke! I dag hentet jeg min finefine flinke Slush mug på posten! Nå spiser/drikker jeg hjemne snekret super digg slush! Ahhh, nå er sommeren reddet, eller ihvertfall mye billigere, kan lage meg slush hver dag :D nam! Må bare finne noen smarte skje-sugerør..

slush mug? enlighten me!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mari: håper de finner ut hvordan du kan bli bedre. For helt bra kan du vel ikke bli? Kjenner ikke til sykdommen, men det høres jæv**** ut.

Det er ikke annet å gjøre enn å forebygge og behandle symptomer. :hmm:

Nå skal jeg legge neglelakk og så skal jeg spise Doritos til kvalmen kommer og tar meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slush mug? enlighten me! :D

I know, slush når du vil liksom! :D

Bestilte denne først, det er den jeg koser meg med nå :ahappy:

http://www.coolstuff.no/Slush-Mug

Men så fikk jeg reklame fra Trumf/ flust.. Og der hadde jeg penger, sååååå da kommer denne også snart

https://www.flust.no/Find/?SearchKeyWords=Slush

Greit å ha 2, da er det alltid en som er klar til bruk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke annet å gjøre enn å forebygge og behandle symptomer. :hmm:

Nå skal jeg legge neglelakk og så skal jeg spise Doritos til kvalmen kommer og tar meg.

Huff. :( så trist å høre. Stor klem til deg. Og lov å sutre litt når man har det slik...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Advarsel: Mega sutrete innlegg fullt av selvmedlidenhet.

Akkurat fått guttungen i seng etter å ha pint meg gjennom legging. Jeg har møkkvondt i magen. Marimannen har jeg sendt på fest, for hver eneste gang vi skulla hatt voksentid den siste tiden så har sykdom inntruffet, han fortjener litt øl og masse moro.

Måtte dra fra jobb i går, magesmerter av type velkjent, ble verre i dag og tur til legevakta ble uunngålig. Der var legen snill og sa antibiotikakur i stedet for å skrive meg inn, noe som de glatt har gjort de siste 5 (fem!) gangene jeg har hatt den j*vla skiten her. Møkkasykdom som har tatt halve tykktarmen min og som truer med å ta resten. Møkkasykdom som ligger i hver eneste celle i møkkakroppen min og som gir meg herlige symptomer som kroniske leddsmerter, alvorlige tarminfeksjoner, muskelvondter, overelastikk overalt og muligheten for en tidlig død ved at hovedpulsåra mi bare finner på å sprekke. Møkkasykdom. Jesus føkk, jeg er lei og sur og har vondt.

Dette er min framtid de neste ti dagene.

Sykmelding ut uka, dobbel kombo Paracet og Ibux, en antibiotikakur av type hest, en beklagelse fra legen for at han ikke kunne skrive ut opiater til meg fordi det ikke er bra for fordøyelsen, og en streng formaning at om jeg ikke er drastisk mye bedre i morgen så blir det innleggelse. Fingre krysses gjennom bitterheten.

Prikken over i'en er at jeg blir nesten sykere av medisinen enn av sykdommen, så jeg har noen deilige dager foran meg:

8827385926_4e2202c9bd_z.jpg

Så når dere begynner å bli lei av meg i Akkurat nå i neste uke så vet dere hvorfor. Jeg skal vedde på at det blir finvær og at sola rekker ut en lang tunge i min retning, og lager verdens lengste prompelyd.

Bitter.

Uff, jeg blir lei meg på dine vegne altså :no::cry:

Det hjelper ikke stort, men mange klemmer til deg Mari :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know, slush når du vil liksom! :D

Bestilte denne først, det er den jeg koser meg med nå :ahappy:

http://www.coolstuff.no/Slush-Mug

Men så fikk jeg reklame fra Trumf/ flust.. Og der hadde jeg penger, sååååå da kommer denne også snart

https://www.flust.no/Find/?SearchKeyWords=Slush

Greit å ha 2, da er det alltid en som er klar til bruk ;)

*For at den skal fungere må det benyttes sukkerholdige drikker (ikke light eller sukkerfrie produkter).* blæææ :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Advarsel: Mega sutrete innlegg fullt av selvmedlidenhet.

Akkurat fått guttungen i seng etter å ha pint meg gjennom legging. Jeg har møkkvondt i magen. Marimannen har jeg sendt på fest, for hver eneste gang vi skulla hatt voksentid den siste tiden så har sykdom inntruffet, han fortjener litt øl og masse moro.

Måtte dra fra jobb i går, magesmerter av type velkjent, ble verre i dag og tur til legevakta ble uunngålig. Der var legen snill og sa antibiotikakur i stedet for å skrive meg inn, noe som de glatt har gjort de siste 5 (fem!) gangene jeg har hatt den j*vla skiten her. Møkkasykdom som har tatt halve tykktarmen min og som truer med å ta resten. Møkkasykdom som ligger i hver eneste celle i møkkakroppen min og som gir meg herlige symptomer som kroniske leddsmerter, alvorlige tarminfeksjoner, muskelvondter, overelastikk overalt og muligheten for en tidlig død ved at hovedpulsåra mi bare finner på å sprekke. Møkkasykdom. Jesus føkk, jeg er lei og sur og har vondt.

Dette er min framtid de neste ti dagene.

Sykmelding ut uka, dobbel kombo Paracet og Ibux, en antibiotikakur av type hest, en beklagelse fra legen for at han ikke kunne skrive ut opiater til meg fordi det ikke er bra for fordøyelsen, og en streng formaning at om jeg ikke er drastisk mye bedre i morgen så blir det innleggelse. Fingre krysses gjennom bitterheten.

Prikken over i'en er at jeg blir nesten sykere av medisinen enn av sykdommen, så jeg har noen deilige dager foran meg:

8827385926_4e2202c9bd_z.jpg

Så når dere begynner å bli lei av meg i Akkurat nå i neste uke så vet dere hvorfor. Jeg skal vedde på at det blir finvær og at sola rekker ut en lang tunge i min retning, og lager verdens lengste prompelyd.

Bitter.

Stor klem :hug: Jeg mistenker at jeg skjønner akkurat hvordan du har det, og om jeg har rett så er det noe dritt, og det er faktisk lov å synes synd på seg selv :console:

Håper du er mye bedre i morgen så du slipper innleggelse :hug:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*For at den skal fungere må det benyttes sukkerholdige drikker (ikke light eller sukkerfrie produkter).* blæææ :P

Det problemet slipper jeg, er generelt skrptisk til sukkerfrie produkter, spesielt i brus :P men du kan vist bruke juice og smoothies sto det i heftet som fulgte med :)

Edit, men vanlig slush man får kjøpt ferdig inneholder vel sukker vil heg tro ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Advarsel: Mega sutrete innlegg fullt av selvmedlidenhet.

Akkurat fått guttungen i seng etter å ha pint meg gjennom legging. Jeg har møkkvondt i magen. Marimannen har jeg sendt på fest, for hver eneste gang vi skulla hatt voksentid den siste tiden så har sykdom inntruffet, han fortjener litt øl og masse moro.

Måtte dra fra jobb i går, magesmerter av type velkjent, ble verre i dag og tur til legevakta ble uunngålig. Der var legen snill og sa antibiotikakur i stedet for å skrive meg inn, noe som de glatt har gjort de siste 5 (fem!) gangene jeg har hatt den j*vla skiten her. Møkkasykdom som har tatt halve tykktarmen min og som truer med å ta resten. Møkkasykdom som ligger i hver eneste celle i møkkakroppen min og som gir meg herlige symptomer som kroniske leddsmerter, alvorlige tarminfeksjoner, muskelvondter, overelastikk overalt og muligheten for en tidlig død ved at hovedpulsåra mi bare finner på å sprekke. Møkkasykdom. Jesus føkk, jeg er lei og sur og har vondt.

Dette er min framtid de neste ti dagene.

Sykmelding ut uka, dobbel kombo Paracet og Ibux, en antibiotikakur av type hest, en beklagelse fra legen for at han ikke kunne skrive ut opiater til meg fordi det ikke er bra for fordøyelsen, og en streng formaning at om jeg ikke er drastisk mye bedre i morgen så blir det innleggelse. Fingre krysses gjennom bitterheten.

Prikken over i'en er at jeg blir nesten sykere av medisinen enn av sykdommen, så jeg har noen deilige dager foran meg:

8827385926_4e2202c9bd_z.jpg

Så når dere begynner å bli lei av meg i Akkurat nå i neste uke så vet dere hvorfor. Jeg skal vedde på at det blir finvær og at sola rekker ut en lang tunge i min retning, og lager verdens lengste prompelyd.

Bitter.

:hug: :hug: og :hug:

Calle ville ha mat. Calle ble skikkelig skuffet da han forstod at den mexicanske gryten ikke var til han. Calle nektet å spise maten sin.

En helt vanlig episode på Harestua.

:lol: Lupin har prøvd det der noen ganger, med samme resultat hver gang, han blir dritsulten og masete rett før vi skal legge oss. Heldigvis har han funnet ut at det er greit å spise maten sin selv om vår lukter myyyyyyyyyyyyyyyyye bedre.

Sovet igjen vi, godt jeg har enkle hunder "noen som vil være med å sove seng?" vips spretter alle tre utav sofaer og jogger inn på soverommet og legger seg godt tilrette. Ingen av dem som løfta på huet engang da Bonden stakk huet inn for å se om vi levde. :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når bør man oppsøke veterinær for potekutt egentlig?

Det er relativt dypt (Eller, er vel kanskje ikke sååå dypt egentlig) i bakre tredepute, men ser rent ut, og det blør ikke mye... men det begynner å blø på tur, skulle lufte ham i stad, og da ble potesokken rødflekkete igjen... har vært inne i 4 timer nå, og det har ikke blødd. Så er tydelig at det slår seg opp når han går på det... så tur blir utelukket. Men er det slik at så lenge det ikke fossblør er det greit at jeg venter til mandag isåfall? Vet ikke hvor sybare tredeputene er heller jeg? Er det dumt av meg å surre det inn med selvklebende bandasje? For da blir det vel tett? Men har ikke noe annet å bruke, og tenker at det er greit å surre det stramt og kanskje?

Casper ser bebreidende på meg nå, han hadde skikkelig lyst på tur, men så snudde vi etter 100 meter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siri: jeg må jo leve opp til mine... ehhhh... hormoner. Genene kan jeg ikke skylde på. :lol: og lurer på å sende flyttemelding til deg. :P

:lol: :lol:

Vanne litt planter både inne og ute, og så skal jeg jaggu følge Siri sitt eksempel og lese bok på verandaen! Burde ha børstet et par pjusketroll også, men i morgen er det atter en dag, får vi tro.

:D

Bare innom en snartur, men skal straks sette meg ut igjen, tenker jeg :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...