Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

Det problemet slipper jeg, er generelt skrptisk til sukkerfrie produkter, spesielt i brus :P men du kan vist bruke juice og smoothies sto det i heftet som fulgte med :)

Edit, men vanlig slush man får kjøpt ferdig inneholder vel sukker vil heg tro ;)

Er bare det at det er en saft jeg liker sååå godt, men den er sukkerfri! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Dere er så fine folk dere. :)

Nå har jeg sutret på telefonen til ei venninne og har lagt bitterheten litt bak meg. Så mye bak meg at jeg klarte å droppe Doritosen til og med!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man er så sliten at man begynner å grine når man ser det er mer enn to sider igjen av kapitlet, da er det kanskje like greit å ta kvelden. Leste til kl1 igår og stod opp 4.30 idag for å lese før stevne (og fordi jeg ikke fikk sove etter en ringte meg fra fest). Så lite søvn tåler jeg bare ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Advarsel: Mega sutrete innlegg fullt av selvmedlidenhet.

Akkurat fått guttungen i seng etter å ha pint meg gjennom legging. Jeg har møkkvondt i magen. Marimannen har jeg sendt på fest, for hver eneste gang vi skulla hatt voksentid den siste tiden så har sykdom inntruffet, han fortjener litt øl og masse moro.

Måtte dra fra jobb i går, magesmerter av type velkjent, ble verre i dag og tur til legevakta ble uunngålig. Der var legen snill og sa antibiotikakur i stedet for å skrive meg inn, noe som de glatt har gjort de siste 5 (fem!) gangene jeg har hatt den j*vla skiten her. Møkkasykdom som har tatt halve tykktarmen min og som truer med å ta resten. Møkkasykdom som ligger i hver eneste celle i møkkakroppen min og som gir meg herlige symptomer som kroniske leddsmerter, alvorlige tarminfeksjoner, muskelvondter, overelastikk overalt og muligheten for en tidlig død ved at hovedpulsåra mi bare finner på å sprekke. Møkkasykdom. Jesus føkk, jeg er lei og sur og har vondt.

Dette er min framtid de neste ti dagene.

Sykmelding ut uka, dobbel kombo Paracet og Ibux, en antibiotikakur av type hest, en beklagelse fra legen for at han ikke kunne skrive ut opiater til meg fordi det ikke er bra for fordøyelsen, og en streng formaning at om jeg ikke er drastisk mye bedre i morgen så blir det innleggelse. Fingre krysses gjennom bitterheten.

Prikken over i'en er at jeg blir nesten sykere av medisinen enn av sykdommen, så jeg har noen deilige dager foran meg:

8827385926_4e2202c9bd_z.jpg

Så når dere begynner å bli lei av meg i Akkurat nå i neste uke så vet dere hvorfor. Jeg skal vedde på at det blir finvær og at sola rekker ut en lang tunge i min retning, og lager verdens lengste prompelyd.

Bitter.

:hug::hug:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man er så sliten at man begynner å grine når man ser det er mer enn to sider igjen av kapitlet, da er det kanskje like greit å ta kvelden. Leste til kl1 igår og stod opp 4.30 idag for å lese før stevne (og fordi jeg ikke fikk sove etter en ringte meg fra fest). Så lite søvn tåler jeg bare ikke...

Er viktig med pauser også, du blir ikke så mye klokere hvis du er slått ut i hodet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke stille selv for tiden, men dro for å se oppdretter stille halvbror og kullsøsken av min "baby". Og de gjorde det bra :)

Vimur: fra før champion, og vunnet sølvhunden tidligere:

8830471942_d239967448_z.jpg

Hrymr, kullbror, fikk ck og cert, og hvordan det gikk i de neste rundene vet jeg ikke, for jeg måtte hjem.

8830524118_acb9e0e398_z.jpg

Fiine guttene det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye bak meg at jeg klarte å droppe Doritosen til og med!

Bare fordi du skrev om Doritosen, så kom jeg på at jeg hadde en halv pose ostepop i skapet, og den MÅTTE jeg jo bare gafle i meg... :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fordi du skrev om Doritosen, så kom jeg på at jeg hadde en halv pose ostepop i skapet, og den MÅTTE jeg jo bare gafle i meg... :aww:

Jeg er glad jeg kunne hjelpe! :D Mmmm... Ostepop... Love the name, love the flava.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg og irriterer meg over nok et kull med en nervøs mor som har gitt nervøse valper i flere kull tidligere. Hvorfor må folk avle på slike hunder..?

Fordi hun er sikkert SCHEMPESNILL :P:lol:

Vet av et kull nå hvor mor har så alvorlig separasjonsangst at hun (ifølge eier selv) går på antidepressiva for å ikke rasere boligen når hun er alene hjemme. Men hun er flott altså, så da mååå hun jo ha valper :ahappy: Hun har tenkt til å sette hannen sin i avl og. Også alvorlig separasjonsangst, i tillegg hadde han uforklarlige epilepsiaktige anfall fra han ble født til han var ca 1 år :ahappy::thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi hun er sikkert SCHEMPESNILL :P:lol:

Vet av et kull nå hvor mor har så alvorlig separasjonsangst at hun (ifølge eier selv) går på antidepressiva for å ikke rasere boligen når hun er alene hjemme. Men hun er flott altså, så da mååå hun jo ha valper :ahappy: Hun har tenkt til å sette hannen sin i avl og. Også alvorlig separasjonsangst, i tillegg hadde han uforklarlige epilepsiaktige anfall fra han ble født til han var ca 1 år :ahappy::thumbsup:

Jepp

Og så blir det alle naive valpekjøpere som må slite og rive seg i håret av frustrasjon….

I tillegg til at hundene lider.

Hva er det enkelte tenker med?? Thymus??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi hun er sikkert SCHEMPESNILL :P:lol:

Vet av et kull nå hvor mor har så alvorlig separasjonsangst at hun (ifølge eier selv) går på antidepressiva for å ikke rasere boligen når hun er alene hjemme. Men hun er flott altså, så da mååå hun jo ha valper :ahappy: Hun har tenkt til å sette hannen sin i avl og. Også alvorlig separasjonsangst, i tillegg hadde han uforklarlige epilepsiaktige anfall fra han ble født til han var ca 1 år :ahappy::thumbsup:

Vi har en supersøt nusselig kattefrøken, og en lekker brun lappehan, det blir sikkert kjempe fine klapper! :P bare synd frøkna er sterelisert..

Å som jeg synes noen avler fornuftig gitt ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man er så sliten at man begynner å grine når man ser det er mer enn to sider igjen av kapitlet, da er det kanskje like greit å ta kvelden. Leste til kl1 igår og stod opp 4.30 idag for å lese før stevne (og fordi jeg ikke fikk sove etter en ringte meg fra fest). Så lite søvn tåler jeg bare ikke...

Ja da er det best å ta kvelden. Sove litt sånn at du er mer opplagt til å stpå på for fullt i morgen.

Men grattis med stevnet da, det var moro midt oppi all eksamensstresset ;)

Nå skal jeg se ferdig serie og så skal vi legge oss. Tidlig opp i morgen sånn at jeg får trent pelsene mest mulig, og meg selv, før møte midt på dagen. Så føler jeg ikke at alt blir spist opp av reise og innesittiing i fint være osv.

Da blir jeg litt bedre å ha med å gjøre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovet igjen vi, godt jeg har enkle hunder "noen som vil være med å sove seng?" vips spretter alle tre utav sofaer og jogger inn på soverommet og legger seg godt tilrette. Ingen av dem som løfta på huet engang da Bonden stakk huet inn for å se om vi levde. :aww:

Say no more...... :D

Mocca har blitt overloadet i dag. Først fikk hun 1 1/2 time frislipp på hundejordet (vel, mesteparten av tiden ble tilbragt bak meg fordi det var schummelt, men hun tødde da opp etter hvert og sprang noen runder), så hvilte vi en stund, deretter ut på 3 1/2 km rett opp og 3 1/2 km rett ned igjen, ca litt over 2 timer, på tur i skogen. Det resulterte i vill soffahopping mens skravla gikk i ett da vi kom hjem. Bestikkelse med grisehale funket ikke, den ble behørig gravd ned i en seng. Men nå har hun funnet min seng (hva skjedde med de tre soffaene og en Biabed som er hennes?), og jammen er det stille der inne gitt. Rare, fine, goe, skjønne sjoko-bollen min :wub:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi hun er sikkert SCHEMPESNILL :P:lol:

Vet av et kull nå hvor mor har så alvorlig separasjonsangst at hun (ifølge eier selv) går på antidepressiva for å ikke rasere boligen når hun er alene hjemme. Men hun er flott altså, så da mååå hun jo ha valper :ahappy: Hun har tenkt til å sette hannen sin i avl og. Også alvorlig separasjonsangst, i tillegg hadde han uforklarlige epilepsiaktige anfall fra han ble født til han var ca 1 år :ahappy::thumbsup:

Det er så mye merkelig avl. I begynnelsen av mitt liv med shiba så tenkte jeg at det ikke betydde så mye av hvem man kjøpte. Nå har jeg endret litt mening, det er flere jeg ALDRI ville kjøpt av, for å si det sånn....

Når det gjelder avl på angst, så er dette så enormt urettferdig for både hunden som avles på, de valpene som arver dette og ikke minst valpekjøperne. Merkelig at folk ikke kan være LITT objektive når de ser på sine egne hunder altså! :gaah:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kveldstur gått. (Begynner dere å bli lei av den setningen?). Fryktelig lyst på is, men det har jeg ikke. Planlegger en lang arbeidsdag i hagen i morgen. Hvis Sara kommer på besøk blir hun satt i sving med det samme hun jumper ut av bilen sin! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mye merkelig avl. I begynnelsen av mitt liv med shiba så tenkte jeg at det ikke betydde så mye av hvem man kjøpte. Nå har jeg endret litt mening, det er flere jeg ALDRI ville kjøpt av, for å si det sånn....

Når det gjelder avl på angst, så er dette så enormt urettferdig for både hunden som avles på, de valpene som arver dette og ikke minst valpekjøperne. Merkelig at folk ikke kan være LITT objektive når de ser på sine egne hunder altså! :gaah:

Kennel-blindhet.

En egen sykdom det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå synes jeg det er teit at jeg skal bli så fort kvalm av boblevin. I fjor på denne tida drakk jeg lett to flasker på en kveld, og nå holder det med to-tre glass før det er nok. Det er jo godt!

Jaja, hjemmelaget pizza og sjokolade har jeg da fått, ikke verst bare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...