Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Ute blåser det opp nå. Deilig å sitte inne. :) Gleder meg til eksamen i morgen, på merkelig vis. :lol: Og gleder meg til etter eksamenen, da skal jeg få ordnet opp i ting jeg har forsømt de siste par ukene. Ordne litt i hagen, bade hund, skifte sengetøy, vaske badet, rydde skrivebordet, vaske klær. Sånne ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg fortalt at jeg forsov meg i dag? Jeg forsover meg aldri, men hadde blingsa da jeg stilte klokka i går, så den sto på vekking 06 30 i stedet for 05 30. Det visste jo ikke jeg, så jeg slapp ut Tinka, ropte på Tinka, tisset og dusjet og da jeg lurte på om jeg måtte skyndte meg ut med hundene, eller om jeg kunne lete etter den toppen jeg egentlig ville ha på meg, så jeg på klokka. Da jeg skjønte hvilken tabbe jeg hadde gjort, fortsatte jeg å la være å stresse og kom 10 minutter for sent på jobb! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ute blåser det opp nå. Deilig å sitte inne. :) Gleder meg til eksamen i morgen, på merkelig vis. :lol: Og gleder meg til etter eksamenen, da skal jeg få ordnet opp i ting jeg har forsømt de siste par ukene. Ordne litt i hagen, bade hund, skifte sengetøy, vaske badet, rydde skrivebordet, vaske klær. Sånne ting.

Lurer på om jeg ikke må ta med shampo jeg ass. Hvis vi skal gå spor og trene lp (ihvertfall jeg må trene lp) på lørdagen. Det må jo være dusj og sånn på hytta og ikke sånn fellesting? Ikke det at du vet det, det burde jeg vite :P

Men jeg kan ikke stille møkkete hund altså, selv om jeg vet at det preller av henne allikevel :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg fortalt at jeg forsov meg i dag? Jeg forsover meg aldri, men hadde blingsa da jeg stilte klokka i går, så den sto på vekking 06 30 i stedet for 05 30. Det visste jo ikke jeg, så jeg slapp ut Tinka, ropte på Tinka, tisset og dusjet og da jeg lurte på om jeg måtte skyndte meg ut med hundene, eller om jeg kunne lete etter den toppen jeg egentlig ville ha på meg, så jeg på klokka. Da jeg skjønte hvilken tabbe jeg hadde gjort, fortsatte jeg å la være å stresse og kom 10 minutter for sent på jobb! :lol:

Får du lapp med hjem fra en lærer når du er for sen? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valpen har ladet opp, og er akkurat nå litt :w00t::jump::bananas: Vi trenger en bitesmiley her også :P Urokråka har virkelig pågangsmot ja...

Biting_emoticon.gif

Det er deilig når valper/unghunder er litt syke. Da sover de mer... Selv om den lille ikke trenger å bli så veldig mye mer "stille", for da blir maven bekymret.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg ikke må ta med shampo jeg ass. Hvis vi skal gå spor og trene lp (ihvertfall jeg må trene lp) på lørdagen. Det må jo være dusj og sånn på hytta og ikke sånn fellesting? Ikke det at du vet det, det burde jeg vite :P

Men jeg kan ikke stille møkkete hund altså, selv om jeg vet at det preller av henne allikevel :aww:

Er bad i hytta ja. Men hallo, vi skal ha sol hele helga, da er det helt tørt og vi får ikke skitne hunder. :aww: Tror jeg dusjer han i morgen jeg, han får så fluffy pels dagen etter dusjing. :P Så får jeg heller skylle bein og mage litt om han skulle bli gjørmete på lørdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bad i hytta ja. Men hallo, vi skal ha sol hele helga, da er det helt tørt og vi får ikke skitne hunder. :aww: Tror jeg dusjer han i morgen jeg, han får så fluffy pels dagen etter dusjing. :P Så får jeg heller skylle bein og mage litt om han skulle bli gjørmete på lørdagen.

Ja men du har pelshund du, min hakke så masse og blir ganske flott når hun er nydusja :lol:

Retting: Nei det ble feil, men han har liksom litt per pels sånn all over :P

Jeg har også bestilt sol, og da er det ingen problem :D

Endret av LXT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men du har pelshund du, min hakke så masse og blir ganske flott når hun er nydusja :lol:

Retting: Nei det ble feil, men han har liksom litt per pels sånn all over :P

Jeg har også bestilt sol, og da er det ingen problem :D

Sant nok. Skikkelig pelshund. :lol:

Nei, nå skal jeg snart lufte hund i vinden og så legge meg. Dagens sengelektyre er noe så spennende som notatboka mi i plan- og bygningsrett. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det hørtes ikke bra ut! :hug: :hug:

Hva har jeg ikke fått med meg nå? :shocked::hmm::hug:

Neimen? :(:hug:

Neimen. Vil du fortelle hva som er galt? :hug:

:console:

Teserere :hug:

Det er en lang historie... For å gjøre den kort. For de som gidder...

Bilen min døde idag. No futt i motoren... Tomgang, ok, kjøring, not so much. Ringte naf, mannen kom, fylte på olje og sa at bilen var frisk, nektet å prøvekjøre. Veten kjefte meg deretter huden full for at jeg våget å gjøre det i arbeidstiden som jeg ikke får betalt for. Etter endt dag skulle jeg hjem, men bilen var jo like død. Naf igjen, nye mann kom etter 1,5 timer, Aïda stakkars ventet og ventet. Mannen prøvekjørte bilen og fant ut at jeg hadde rett, men han kunne ikke ta den med på verksted for de var stengt... Så da står bilen fortsatt ved jobben, jeg måtte sitte 1 time på bussen. Stakkars stakkars dyret mitt var alene i nesten 12 timer, jeg har så dårlig samvittighet :hmm:

Bare en bil sier du. Men dette var altså dråpen. (bilen er mitt sosialliv, agility, tur, besøke familien i wales, korte ned alenetiden til Aïda med 1,5 time per dag etc) Når slike ting skjer innser man hvor ensom man er... Alene, hjelpesløs i et fremmed land... Ingen trøstende skulder... Bare to uker siden bilulykken, i tillegg til masse problemer på utplassering, med veileder og universitetet... Nå er det nok. Jeg pakker snart sekken... Var det noen som sa at det var glamorøst å være utenlandsstudent?? :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært aktiv schäfervalp gis bort til førstbydende..

Akkurat nå er Qule Qnut alt annet enn kuuul, han er tvert imot en liten dritt som jeg snart hiver i bilen, så jeg kan få 5 min uten faenskap..

Den som sier at valper er såå søte og gromme, de kan komme hit å være barnevakt noen timer så tenker jeg pipa får en annen lyd, de er ikke søte, de er slitsomme.

Det er noe gæærnt me'n. Ingen av mine valper har vært sånn :innocent::P
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Det er noe gæærnt me'n. Ingen av mine valper har vært sånn :innocent::P

Er det ikke du som ikke vil ha valper.. ? Det er vel ikke en grunn til det vel?! Hæ HÆ?!!! :P

Men nå sover'n så nå er han kjempegrom :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg nesten helt sikker på at jeg skal klippe ned Blondie. Hun er full i floker som går helt inn til huden etter bodyen. Hvorfor klarer jeg ikke å bare bestemme meg for å gjennomføre det? :lol: Pene hunden min skal jo slå ut alle i veteranklasse en dag, tenk! :aww: Det kommer til å ta en stund før pelsen på magen er på plass uansett.. Så, hva venter jeg på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en lang historie... For å gjøre den kort. For de som gidder...

Bilen min døde idag. No futt i motoren... Tomgang, ok, kjøring, not so much. Ringte naf, mannen kom, fylte på olje og sa at bilen var frisk, nektet å prøvekjøre. Veten kjefte meg deretter huden full for at jeg våget å gjøre det i arbeidstiden som jeg ikke får betalt for. Etter endt dag skulle jeg hjem, men bilen var jo like død. Naf igjen, nye mann kom etter 1,5 timer, Aïda stakkars ventet og ventet. Mannen prøvekjørte bilen og fant ut at jeg hadde rett, men han kunne ikke ta den med på verksted for de var stengt... Så da står bilen fortsatt ved jobben, jeg måtte sitte 1 time på bussen. Stakkars stakkars dyret mitt var alene i nesten 12 timer, jeg har så dårlig samvittighet :hmm:

Bare en bil sier du. Men dette var altså dråpen. (bilen er mitt sosialliv, agility, tur, besøke familien i wales, korte ned alenetiden til Aïda med 1,5 time per dag etc) Når slike ting skjer innser man hvor ensom man er... Alene, hjelpesløs i et fremmed land... Ingen trøstende skulder... Bare to uker siden bilulykken, i tillegg til masse problemer på utplassering, med veileder og universitetet... Nå er det nok. Jeg pakker snart sekken... Var det noen som sa at det var glamorøst å være utenlandsstudent?? :icon_cry:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj det bare regner og blåser om dagen så vi får ikke trent på øvelsene som vi trenger å ha inne til 26 mai så jeg vuderer faktisk og Trekke Tindra

kan jo gå for treningsens skyld da ;) og heller stå over de du ikke vil presse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..driver pc'en min å henger hele tiden, hodet mitt tetter seg mer og mer og jeg er trøtt. Tror det er på tide å stenge ned pc'en og la lady få tissetur og så sove...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phuh, da har jeg gjort unna litt arbeid for raseklubben, sendt ut et dusin mailer med spørsmål og utkast til tekster, så nå skal jeg belønne meg med pizza og cola før jeg går på litt husarbeid. Også må jeg vel komme i gang med å komme i pinsemodus. Hittil har jeg bare pakket inn gavepremien fra kennel Latruda, men det må vel litt mer til for å bli pinsetreff. Også trenger jeg et kort til gavepremien. Lurer på om jeg har liggende noe som ikke er julekort.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...