Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

En video til alle som er midt i eksamenstiden:

:lol:

:lol: Og jeg burde kanskje ikke nevne at jeg akkurat nå sitter med NSB-Interaktiv og irriterer meg grønn over hvor tregt det går :lol:.

Edit: og det ble bare kjemperart når jeg så det her hjemme - for på PC'en på toget kom det en add for NSB Interaktiv :lol:. Jaja :lol:

Endret av Siri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Guest Michellus

Kjøpte oss klosliper i dag! Og jeg har kommet frem til at jeg aldri igjen vil klippe klør, men heller slipe dem ned! Fy så effektivt og ikke nervepirrende for meg det var! Fikk tatt kjempemasse og stoppet akkurat da en liten bloddråpe kom til syne. Effektivt som bare f altså :D Superfornøyd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenkes at det er kartlegging av havbunnen ja, men om den drar noe etter seg er ikke nødvendig for at den skal kartlegge havbunnen. Noen kartlegger vha sonar, og den sitter bare festa under båten :) Det er mange måter å kartlegge på; man kan kartlegge kun havbunnen "visuelt", man kan kartlegge den øverste meteren med havbunn, man kan kartlegge den øverste kilometeren med havbunn, eller flere kilometer... :frantics: Hav :wub:

Pappa jobber faktisk med det. Det vil si finne olje. Husker jeg så mye spennende fremvisning av gode distanser ned i havbunnen. Geologi og geofysikk og slikt er kjempespennende!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Og jeg burde kanskje ikke nevne at jeg akkurat nå sitter med NSB-Interaktiv og irriterer meg grønn over hvor tregt det går :lol:.

Video på NSBs nett? Tror du er tullerusk, jeg.

..skal jeg snart legge meg, så jeg kan stå opp tidlig og spane etter postbilen. :fear:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en lang historie... For å gjøre den kort. For de som gidder...

Bilen min døde idag. No futt i motoren... Tomgang, ok, kjøring, not so much. Ringte naf, mannen kom, fylte på olje og sa at bilen var frisk, nektet å prøvekjøre. Veten kjefte meg deretter huden full for at jeg våget å gjøre det i arbeidstiden som jeg ikke får betalt for. Etter endt dag skulle jeg hjem, men bilen var jo like død. Naf igjen, nye mann kom etter 1,5 timer, Aïda stakkars ventet og ventet. Mannen prøvekjørte bilen og fant ut at jeg hadde rett, men han kunne ikke ta den med på verksted for de var stengt... Så da står bilen fortsatt ved jobben, jeg måtte sitte 1 time på bussen. Stakkars stakkars dyret mitt var alene i nesten 12 timer, jeg har så dårlig samvittighet :hmm:

Bare en bil sier du. Men dette var altså dråpen. (bilen er mitt sosialliv, agility, tur, besøke familien i wales, korte ned alenetiden til Aïda med 1,5 time per dag etc) Når slike ting skjer innser man hvor ensom man er... Alene, hjelpesløs i et fremmed land... Ingen trøstende skulder... Bare to uker siden bilulykken, i tillegg til masse problemer på utplassering, med veileder og universitetet... Nå er det nok. Jeg pakker snart sekken... Var det noen som sa at det var glamorøst å være utenlandsstudent?? :icon_cry:

:hug::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom meg ikke tidlig i seng, visste jeg det ikke. Måtte jo se House, og så har jeg gått en kveldstur med hver hund. Pippin stresser så voldsomt i kveld, jeg trodde kanskje det duftet løpetispe i nabolaget, men han sniffet ikke uvanlig mye ute. Inne vimser han fra rom til rom og pistrer hele tiden! Når jeg kommanderer han til å ligge så spretter han opp igjen med en gang. Helt ulik seg selv! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke du som ikke vil ha valper.. ? Det er vel ikke en grunn til det vel?! Hæ HÆ?!! :P

*stikker fingrene i øra og synger høyt tralalalala* :P

Men nå sover'n så nå er han kjempegrom :heart:

Jeg er sikker på at det blir "folk" av han også en dag :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en lang historie... For å gjøre den kort. For de som gidder...

Bilen min døde idag. No futt i motoren... Tomgang, ok, kjøring, not so much. Ringte naf, mannen kom, fylte på olje og sa at bilen var frisk, nektet å prøvekjøre. Veten kjefte meg deretter huden full for at jeg våget å gjøre det i arbeidstiden som jeg ikke får betalt for. Etter endt dag skulle jeg hjem, men bilen var jo like død. Naf igjen, nye mann kom etter 1,5 timer, Aïda stakkars ventet og ventet. Mannen prøvekjørte bilen og fant ut at jeg hadde rett, men han kunne ikke ta den med på verksted for de var stengt... Så da står bilen fortsatt ved jobben, jeg måtte sitte 1 time på bussen. Stakkars stakkars dyret mitt var alene i nesten 12 timer, jeg har så dårlig samvittighet :hmm:

Bare en bil sier du. Men dette var altså dråpen. (bilen er mitt sosialliv, agility, tur, besøke familien i wales, korte ned alenetiden til Aïda med 1,5 time per dag etc) Når slike ting skjer innser man hvor ensom man er... Alene, hjelpesløs i et fremmed land... Ingen trøstende skulder... Bare to uker siden bilulykken, i tillegg til masse problemer på utplassering, med veileder og universitetet... Nå er det nok. Jeg pakker snart sekken... Var det noen som sa at det var glamorøst å være utenlandsstudent?? :icon_cry:

Huff :(:hug:

Kaniner og hester pratet med, nå har de to yngste kullene begynt å gå på utforske, så er det brått veeeeeeeeeeldig mange kaninunger der :o Overgangen fra 21 til 35 merkes, gitt - selv om de minste er knøttsmå enda :wub:

Så da skal jeg bare sitte her litt og være sosial med Bonden før jeg lufter hunder og går og legger meg. Svigermor hoster og harker og man tar ikke hensyn til retninger eller holde for munnen når man hoster hjemme, kun borte - så er vel for mye forlangt å ikke bli smitta. :aww: Men håper det egentlig bare er aaaaltforlite søvn i natt (yep - begynt å tilgi lukisen nå altså :aww: ) som gjør at jeg er tung og vond i kroppen og egentlig bare vil sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:console:

Det er en lang historie... For å gjøre den kort. For de som gidder...

Bilen min døde idag. No futt i motoren... Tomgang, ok, kjøring, not so much. Ringte naf, mannen kom, fylte på olje og sa at bilen var frisk, nektet å prøvekjøre. Veten kjefte meg deretter huden full for at jeg våget å gjøre det i arbeidstiden som jeg ikke får betalt for. Etter endt dag skulle jeg hjem, men bilen var jo like død. Naf igjen, nye mann kom etter 1,5 timer, Aïda stakkars ventet og ventet. Mannen prøvekjørte bilen og fant ut at jeg hadde rett, men han kunne ikke ta den med på verksted for de var stengt... Så da står bilen fortsatt ved jobben, jeg måtte sitte 1 time på bussen. Stakkars stakkars dyret mitt var alene i nesten 12 timer, jeg har så dårlig samvittighet :hmm:

Bare en bil sier du. Men dette var altså dråpen. (bilen er mitt sosialliv, agility, tur, besøke familien i wales, korte ned alenetiden til Aïda med 1,5 time per dag etc) Når slike ting skjer innser man hvor ensom man er... Alene, hjelpesløs i et fremmed land... Ingen trøstende skulder... Bare to uker siden bilulykken, i tillegg til masse problemer på utplassering, med veileder og universitetet... Nå er det nok. Jeg pakker snart sekken... Var det noen som sa at det var glamorøst å være utenlandsstudent?? :icon_cry:

:hug:

Vet godt hvor avhengig man blir av bilen. Jeg har bare hatt min kort tid, men den blir på en måte en forlengelse av meg. Man kan være litt mer sosial, dra andre steder og gå tur osv :) Tror ikke jeg kan tenke meg et liv uten bil nå :P Selv om det er dyrt å ha :)

Og vet godt hvordan det er å ha dårlig samvittighet over at hunden er for lenge hjemme. Min var alene 11 timer en gang, og jeg hadde sååååå dårlig samvittighet og kunne ikke komme meg fort nok hjem :)

:console:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir nesten sjokkert over meg selv jeg.. Som faktisk blir sjokkert over avlen til andre :|

"XXXX fikk-d på albuene men hd fri. Var ikke det vi håpet på. Kan hende det kom fra når jentene slost. Så få vi se om det blir paring. Eller ny røntgen for å se."

yes da...

:|

Sloss på seg AD??

:lol: Sant.. Jeg har hørt noen av de gamle traverne har sagt at en hund kan rundere på seg AD, men da er det snakk om c. Men altså, å sloss på seg D er vel heller lite trolig vil jeg tro..

Særlig når hunden kommer ifra en oppdretter som verken røngter eller tester noe..

RUNDERE på seg AD? *Ser bort på mine runderingshunder som er fri i alle hjørner...*. Tåler ikke en hund å springe i skogen så har den ingenting å gjøre som avlshund :huh:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg ødelagt utstillinghunden min for noen år kanskje.. Heia brukspapillonen min :D

Må nesten kaste inn et før bilde også.

Tihi! :teehe:

Hun ser så liten ut uten all pelsen. Ikke det at hun er så stor i utgangspunktet da men. :P:lol:

Det er en lang historie... For å gjøre den kort. For de som gidder...

Bilen min døde idag. No futt i motoren... Tomgang, ok, kjøring, not so much. Ringte naf, mannen kom, fylte på olje og sa at bilen var frisk, nektet å prøvekjøre. Veten kjefte meg deretter huden full for at jeg våget å gjøre det i arbeidstiden som jeg ikke får betalt for. Etter endt dag skulle jeg hjem, men bilen var jo like død. Naf igjen, nye mann kom etter 1,5 timer, Aïda stakkars ventet og ventet. Mannen prøvekjørte bilen og fant ut at jeg hadde rett, men han kunne ikke ta den med på verksted for de var stengt... Så da står bilen fortsatt ved jobben, jeg måtte sitte 1 time på bussen. Stakkars stakkars dyret mitt var alene i nesten 12 timer, jeg har så dårlig samvittighet :hmm:

Bare en bil sier du. Men dette var altså dråpen. (bilen er mitt sosialliv, agility, tur, besøke familien i wales, korte ned alenetiden til Aïda med 1,5 time per dag etc) Når slike ting skjer innser man hvor ensom man er... Alene, hjelpesløs i et fremmed land... Ingen trøstende skulder... Bare to uker siden bilulykken, i tillegg til masse problemer på utplassering, med veileder og universitetet... Nå er det nok. Jeg pakker snart sekken... Var det noen som sa at det var glamorøst å være utenlandsstudent?? :icon_cry:

Uff, kan ikke annet enn å sende en: :console:

Håper at du ser litt lysere på ting i morgen og at alt ordner seg med bilen, universitetet og jobben din. Har du mulighet til å få besøk/dra hjem en (lang)helg som en liten oppmuntring? :console:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bråvåknet jeg... Drømte at jeg hadde skaffet meg en grosser sweiser sennenhund til å dra trallen med Mopsene rundt på utstilling. Jeg nektet å stille hunden og det endte med at Emma/sfx og Jeanette kidnappet hunden, limte på den pels og stilte den ut som en Berner.. Hunden ble internasjonal ch på en utstilling.... Erhmmmm ja...

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå sitter jeg og irriterer meg over at jeg ikke får sove. Jeg er ikke trøtt, det er akkurat for varmt på soverommet, om jeg åpner vinduet er jeg livredd for å sovne uten å lukke det(øverste etg i blokk, og senga står helt inntil vinduet, så Milo klarer lett å hoppe ut der om han finner ut at det kan være "lurt"), 4-5 russ står utenfor og bråker og jeg må tidlig opp i morgen. :icon_confused:

Bråvåknet jeg... Drømte at jeg hadde skaffet meg en grosser sweiser sennenhund til å dra trallen med Mopsene rundt på utstilling. Jeg nektet å stille hunden og det endte med at Emma/sfx og Jeanette kidnappet hunden, limte på den pels og stilte den ut som en Berner.. Hunden ble internasjonal ch på en utstilling.... Erhmmmm ja...

:lol: :lol: :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bråvåknet jeg... Drømte at jeg hadde skaffet meg en grosser sweiser sennenhund til å dra trallen med Mopsene rundt på utstilling. Jeg nektet å stille hunden og det endte med at Emma/sfx og Jeanette kidnappet hunden, limte på den pels og stilte den ut som en Berner.. Hunden ble internasjonal ch på en utstilling.... Erhmmmm ja...

LOL, og jeg som har tenkt mer enn en gang hvor enklere det hadde vært å få X'en til champion som grosser når hun er naken enn som berner når hun er pelset. Det er stort sett 2 grossere i snitt på NKK-utstillinger, mens det er i snitt 50 bernere. You do the darn title math :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får hun puste egentlig?? Blir klaustrofobisk bare av å se på henne :P

599426_10152818647440072_1178234903_n.jp

Haha! Thorvald ligger alltid sånn nesten, nesegrevet godt planta ned i sofaen eller saueskinnet. Jeg klarer ikke forstå hvordan det går an :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...