Tinkie Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 Får se om bilen skal på verksted i morgen eller ikke, men det er absolutt mulig Wuhu! Så kan hormontrollene våre få kjefte litt på hverandre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 Litt bildespam fra himmelen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 (endret) Hmmm tror lille vofse har skjønt at varmen er kommet for å bli, av med pelsjakka og på med sommerkjolen: Edit: må jo se litt av ironien ved å poste dette rett etter herlig bilder av kortiser Endret 31. Mai 2013 av Siri Eveline 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 Kommer ikke til å få sove i natt, jeg er så klar for min og Kaos' første utstilling! Det får gå som det går, jeg skal i hvertfall kose meg på puddelspesial 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 Jeanette; Er Arya din tan?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 Da har jeg blogget med et hjertesukk, og nå er det natt sier hundene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 Påplass i Drammen. Ligger og deiger meg i sengen. Fyre på meg noe undertøy og krype til sengs ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 Fy flate så sliten jeg er. Altfor mye kjøring. Null mat hjemme. Masse sjokolade etter valpe-hunde-gårdspassing, men det skal jeg jo ikke spise ?! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 ....fikk jeg endelig svar fra kanskje avtalen min. Da er dagen i morgen satt av til lp og spor trening 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 1/4 av Simi børstet og fjernet pels på Nå forsvinner ihvertfall valpepelsen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 1. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2013 Akkurat nå ligger jeg og Milo på sofaen og slapper av.. Den ene mer avslappet enn den andre.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 1. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2013 Noen trøndere som har lyst til å gå tur sånn i morgen ettermiddag/kveld? Du kan komme hit å gå tur med meg så kan jeg stjele Thorvald! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 1. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2013 Jeanette; Er Arya din tan?? Svarer jeg. Nei, hun er ikke tan, men både hun og Geo er shadet, dvs lysere der det normalt sett ville vært tan-tegninger. Det tyder på at de er bærere av tan og kan gi tan-farger selv. For Geo sin del varierer det i alle fall litt hvor synlige de er, etter hvordan lyset her. Her synes det ganske godt: Dette ser ut til å bli en finværsdag! Det er deilig. Geo og jeg skal være "kursekvipasje" for en instruktøreksamen i dag, det kan jo bli litt interessant. Er spent på hvordan dagen er lagt opp, egentlig. Også er jeg spent på værrapporter fra ring 20 i Drammen. Blir det de svære Vikingstøvlene mine, liksom? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 1. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2013 Jeanette; Er Arya din tan?? Nei og ja Hun er ganske så shadet som det heter på AK. Det er når de har markeringer nok til å se at de har tan-genet, men ikke nok til å kalles tan. Men hun kan med stor sannsynliget gi tan fargete valper med en hannhund som også "bare" evt er bærer. Arya har også mange av de "viktige" tan markeringene som mørkere flekker ved klørene o.l. ..fikk jeg vite at en treningsveninne mistet mannen sin i MC ulykke i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 1. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2013 Ingvild: var det 50 vi målte Geo til? Glemte skrive det ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 1. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2013 Det er visst en sånn dag i dag. Kanskje greit at vi drar på Union scene istedenfor Nkk Drammen. Håper på bedre dag i morgen. En vrang unge på hundeutstilling orker jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 1. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2013 Er vi på vei til spesialutstillingen, Pim og jag :-) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 1. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2013 Ingvild: var det 50 vi målte Geo til? Glemte skrive det ned. Jepp, femti blank Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 1. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2013 jeg sitter på jobb og benytter tiden til å surre med styresaker, vi skal jo ha open show, så nå tok jeg med den friheten og mailet alle medlemmene våre med invitasjon Håper vi får en del påmeldte, selv om jeg kan ha glemt å skrive hvor vi skal ha det i mailen, lol... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 1. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2013 Kjørte forresten full edikkvask på brennneslen i går, og den ville ikke dø. Løvetannen så litt trist ut når jeg la meg. Kikke ut på den nå, nope den er ikke død! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 1. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2013 Nå skulle vi egentlig vært på lapphubd utstillinga i Drammen... Men vi er på hytta, hører på sauene utenfor og skal vel snart stå opp, spise frokost og begi oss ut på fjellet for dagstur fant ut at siden Leo driver stort med hybelkanin oppdrett om dagen var det like greit å gjøre noe annet som både han og samboer synes er bedre, særlig siden han nå går i voksen klasse, og nedrøyta på spesial utstilling hakke han mye sjans nå så da ble det hytta og deilige fjell og skikkelig avkobling på oss 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 1. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2013 Er vi på vei til spesialutstillingen, Pim og jag :-) Misunnelig Men masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 1. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2013 Nå skal jeg snart på jobb, men jeg vil myyyye heller sitte i sofaen og kose på pus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 1. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2013 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts