Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Hmmm tror lille vofse har skjønt at varmen er kommet for å bli, av med pelsjakka og på med sommerkjolen:

944370_10152845470320262_1768822396_n.jp

Edit: må jo se litt av ironien ved å poste dette rett etter herlig bilder av kortiser :P

Endret av Siri Eveline
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeanette; Er Arya din tan??

Svarer jeg. :P Nei, hun er ikke tan, men både hun og Geo er shadet, dvs lysere der det normalt sett ville vært tan-tegninger. Det tyder på at de er bærere av tan og kan gi tan-farger selv. For Geo sin del varierer det i alle fall litt hvor synlige de er, etter hvordan lyset her. Her synes det ganske godt:

8515427812_5d21227d77_z.jpg

Dette ser ut til å bli en finværsdag! Det er deilig. Geo og jeg skal være "kursekvipasje" for en instruktøreksamen i dag, det kan jo bli litt interessant. Er spent på hvordan dagen er lagt opp, egentlig.

Også er jeg spent på værrapporter fra ring 20 i Drammen. Blir det de svære Vikingstøvlene mine, liksom?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Jeanette; Er Arya din tan??

Nei og ja :P

Hun er ganske så shadet som det heter på AK. Det er når de har markeringer nok til å se at de har tan-genet, men ikke nok til å kalles tan. Men hun kan med stor sannsynliget gi tan fargete valper med en hannhund som også "bare" evt er bærer.

Arya har også mange av de "viktige" tan markeringene som mørkere flekker ved klørene o.l.

400530_10152039458515072_136291913_n.jpg

..fikk jeg vite at en treningsveninne mistet mannen sin i MC ulykke i går :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sitter på jobb og benytter tiden til å surre med styresaker, vi skal jo ha open show, så nå tok jeg med den friheten og mailet alle medlemmene våre med invitasjon :P Håper vi får en del påmeldte, selv om jeg kan ha glemt å skrive hvor vi skal ha det i mailen, lol...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skulle vi egentlig vært på lapphubd utstillinga i Drammen... Men vi er på hytta, hører på sauene utenfor og skal vel snart stå opp, spise frokost og begi oss ut på fjellet for dagstur :D fant ut at siden Leo driver stort med hybelkanin oppdrett om dagen var det like greit å gjøre noe annet som både han og samboer synes er bedre, særlig siden han nå går i voksen klasse, og nedrøyta på spesial utstilling hakke han mye sjans nå :lol: så da ble det hytta og deilige fjell og skikkelig avkobling på oss :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...