Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

Guest Christine

Sånn bortsett fra at jeg har null peiling på å klippe setter og om han kommer nybadet, nykammet og flokefri så kan jeg helt sikkert stusse og jevne litt om du vil :) Men ikke før om et par uker, jeg er up to my eyeballs i jobb om dagen, og nå skal jeg fortsette på evalueringen av tekstmappene..

Jaa :D Trenger ikke å kunne klippe setter, vil bare bli kvitt litt pels pga varmen. Ikke noe hast altså, men kjekt å få gjort det , for han har så mye pels!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Fytterakkern det er kjipt å sitte inne med oppgave, mens det er 27 grader og rekordvær ute.... jeg trøster meg med at det er bare én gang i livet jeg kan gjøre denne oppgaven, 27 grader får jeg oppleve flere ganger.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa :D Trenger ikke å kunne klippe setter, vil bare bli kvitt litt pels pga varmen. Ikke noe hast altså, men kjekt å få gjort det , for han har så mye pels!

Vi får avtale nærmere om et par uker, og ta det en dag det er greit vær så vi kan stå ute og klippe da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro ut for å trene lydighet med Geo. Kjørte litt fvf og enkeltdekk (nå må jeg bare kjøre på med avstand der, for det har jeg vært dårlig på de siste månedene), men endte til slutt opp med å bare ligge i gresset og slappe av i sola en god stund. Deilig. :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

....kjenner jeg gangsperren komme krypende, i morgen kommer det til å være vondt.... I ræven! :P

2 timers deilig ridetur på en veldig ivrig Blesi, hundene fikk seg et stallbesøk. De enset ikke hestene, men alle folkene var storveis :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føles litt kjipt ut å trekke inn i leiligheten når det er så fint vær ute, men jeg trenger søvn, i en seng. Nå koker jeg meg noen egg som jeg skal ta på skiven, det får bli middag i dag, deretter venter sengen på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig handle på senteret etter jobb/barnehage, men siden jeg er verdens kuleste mamma svingte jeg bare innom butikken og kjøpte lollipop på vei til barnehagen , stappet isen i munnen på ungen når vi kom i bilen, og kjørte rett hjem og fylte opp bassenget. Mammaen sin det!

Mammaen min var aldri så kul...

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukonsentrert.no - leste denne nå nettopp - er overraskende enig med muslimen... :P

http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.11055343

Tja, sånn bortsett fra at tvangsekteskap for mange i den kulturen er godkjent mens det i Norge er forbudt så kanskje. Et overgrep er et overgrep samme hva man kaller det, og tror nok ikke det er verre eller bedre her eller der, men overgrepene har kanskje en annen form.

Småsnuppene mine er hjemme igjen :D:banana::wub:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundene og jeg har vært på tur i tre timer i dag. Da det var et par kilometer igjen fikk Akita vondt under potene, og da jeg sjekket hadde hun "skrubbsår" under de. Hun gikk i bånd 7 km eller noe, og løs de siste 4-5 (rolig, ved siden av meg). Hun løp altså ikke noe, men har da fått "skrubbsår" under tre av beina, som resulterte i at hun så vidt orket å gå resten av turen. La seg ned i alle vanndammer, og satte seg ned/la seg ned i mellom de. Peip som bare det gjorde hun og :( noe jeg kan gjøre nå som vil lindre? Hun har VONDT... Og hva funker best for å forebygge det til neste gang? Har så vondt av henne :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har skrevet her å føler jeg :P

Har hatt mye å tenke på.. Og vært litt deppa.. Men det går bedre nå. Fikk desverre ikke jobben eg hadde søkt på (det var kjempekjipt for jeg hadde trengt det positive akkurat nå) Men man får klare seg uten. Får fortsette å søke! :)

Akkurat vært på tur med Mana. Ikveld blir det middag ute med jentene og det gleder jeg meg til :)

Imorgen skal jeg feire bursdagen min og det blir nok stas! :D Og imorgen er det forresten EFIT og! DET må jeg huske! Så får vi se hvordan det går utover kvelden haha :P

Og så søker jeg romkamerat her på Tveita!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brannbilbrun :P

Eller, det er ikke sååå ille, men jeg kjenner jeg har fått nok sol. Nå skal vi grille hamburgere og poteter, med masse godt tilbehør. Resten av kvelden skal jeg sitte på svaberget og kose meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har skrevet her å føler jeg :P

Har hatt mye å tenke på.. Og vært litt deppa.. Men det går bedre nå. Fikk desverre ikke jobben eg hadde søkt på (det var kjempekjipt for jeg hadde trengt det positive akkurat nå) Men man får klare seg uten. Får fortsette å søke! :)

Akkurat vært på tur med Mana. Ikveld blir det middag ute med jentene og det gleder jeg meg til :)

Imorgen skal jeg feire bursdagen min og det blir nok stas! :D Og imorgen er det forresten EFIT og! DET må jeg huske! Så får vi se hvordan det går utover kvelden haha :P

Og så søker jeg romkamerat her på Tveita!

Du får en klem av meg for det tror jeg du trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker dette været :D

Først noen timer på runderingdtrening, før jeg tok flokken med meg til skogs :ahappy:

Etter et par timer med tur og bading så var alle tre fornøyd :ahappy:

Nå er leiligheten vasket, fløtegratinerte poteter i ovnen, og biffen ligger klar :ahappy:

Sommer :D

post-117-13700175569685_thumb.jpg

Dagens siste bilde, jeg lover :aww:

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lyst å klage på varmen, men ... jaja - sette opp litt gjennomtrekk så blir det bra.

Sagan om fylltømmern fortsetter - nå var det noe nytt galt :lol: Så møtte en oppgitt Per da jeg var på tur hjem fra fjøset - nå var han og drittlei. Og han skal inn på sykehus på mandag, og blir satt ut av spill ei uke eller to, så han har jo ikke noe lyst å reise fra uten at alt er i orden. Men vi løser det med rundballer og lar siloen hvile til han er på beina igjen tenker jeg. Enklere for meg og Bonden og Kompanjongen som må drive å hjelpe meg. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, sånn bortsett fra at tvangsekteskap for mange i den kulturen er godkjent mens det i Norge er forbudt så kanskje. Et overgrep er et overgrep samme hva man kaller det, og tror nok ikke det er verre eller bedre her eller der, men overgrepene har kanskje en annen form.

Men de sender ikke 14-15 år gamle døtre på hotellturer med gamle gubber. Det er noe vi liker å kritisere muslimer for, er det ikke? At de overbeskytter jentene sine og ikke lar de omgås gutter/menn utenfor familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Tror jeg har en ny kjærlighet :wub: Ja jeg er forelsket i "mine" andre også, men Arya er liksom en stor del min :P

Ja jeg kan pirke på ting, men totalen er virkelig min type, ikke for lett og ikke for tung, moderate vinkler, rygglinjen har virkelig utviklet seg, godt med muskler og gemyttet til sin mamma. :wub:

933957_10152864120880072_1409647896_n.jp

7888_10152864120585072_1762465575_n.jpg

252281_10152864120575072_1739522094_n.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...