Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

Føler jeg meg helt gal. Har med Pim + en evig tung bag. Skal hente en kake til 1000kr på Bøler nå og balansere denne til tbanen sammen med Pim og bagen, bytte til tog på oslo s og så gå til bussterminalen i Sandefjord og ta bussen hjem. Jeg håper den dyre kaken overlever turen :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Æsj, jeg får nabo igjen. :P Spent på nøyaktig hvor bråkete det vil bli her med en fyr på 20 eller så som visstnok driver med motorsykler og en hund som etterhvert helt sikkert vil mene noe om akkurat det. :lol: Er hundevant da, i det minste. Ikke mørkredd og skrønete som han forrige (det løp hester uti skauen her, fikk jeg vite - og det var så tørt at det gnistra i skoene deres når de løp villmann rundt, så da vart'n gamlefar skremt. Så rart da, siden alle hestene i området her de siste årene har vært barfot. :icon_confused::lol: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaah herreguud så deilig det er med sommerferie! Har ingenting jeg skulle ha gjort og som henger over meg!

Æ e så sjalu at æ trur æ spyr...... :x:x:x

*prøver å rikke på de 20 tonnene som ligger over meg* - nei, det var det jeg visste. De rikker seg ikke foreløpig, de jævlene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Æ e så sjalu at æ trur æ spyr... :x:x:x

*prøver å rikke på de 20 tonnene som ligger over meg* - nei, det var det jeg visste. De rikker seg ikke foreløpig, de jævlene :P

da er vi to.... blærgh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem :) Du kan bli med på onsdag kl 16 også om du vil :P

Nå har jeg våt valp sovende i sofaen. Fryktelig teit gjort, for da blir sofaen også våt, men han er så søt når han ligger og sover med hodet oppå meg :P

Er på Brekstad på onsdagen, og neppe tilbake i Trondheim før i 16-17 tida :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, jeg får nabo igjen. :P Spent på nøyaktig hvor bråkete det vil bli her med en fyr på 20 eller så som visstnok driver med motorsykler og en hund som etterhvert helt sikkert vil mene noe om akkurat det. :lol: Er hundevant da, i det minste. Ikke mørkredd og skrønete som han forrige (det løp hester uti skauen her, fikk jeg vite - og det var så tørt at det gnistra i skoene deres når de løp villmann rundt, så da vart'n gamlefar skremt. Så rart da, siden alle hestene i området her de siste årene har vært barfot. :icon_confused::lol: ).

Åh kjedelig med nabo! Men høres ikke ut som den værste naboen å få sånn egentlig, krysse fingre for at han ikke bråker allverdens.

:lol: !! Stakkars gamlefar, ja hestene mine utgjorde stoor skogbrannfare med barføttene sine *fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gleder jeg meg litt til i morgen, jeg! Skal ta toget til Oslo og buss til Drammen, og så gå ned hunden min litt, kikke litt på stands, stille hund (tar med støvler tror jeg :P), se litt på NM i lydighet, øyelyse hunden min og så dra hjem igjen og slappe av her hele kvelden. Det blir en ålreit dag tror jeg. :ahappy: Men først skal jeg ha en ålreit lørdagskveld! Chili con carne, pils, jordbær, sjokolade og Six Feet Under. :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Jeg hadde gledet meg sånn til å spise spekeskinke igjen. Ble så skuffet da jeg spiste parmaskinke i dag for den smakte skikkelig svett gris :( Holde meg til Stranda skinke neste gang.

Åååå - sånne derrane fancy skinkegreier smaker skikkelig skikkelig dritt - fy søren og dritt det smaker.

Takke meg til Strandaskinke eller vanlig norsk spekeskinke sier jeg bare - italienere og spanjoler kan stappe spekeskinka si ett sted sola ikke skinner for det er jo ikke spisendes.... ugh og grøss..... (og jeg er glad i spekemat altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Åååå - sånne derrane fancy skinkegreier smaker skikkelig skikkelig dritt - fy søren og dritt det smaker.

Takke meg til Strandaskinke eller vanlig norsk spekeskinke sier jeg bare - italienere og spanjoler kan stappe spekeskinka si ett sted sola ikke skinner for det er jo ikke spisendes.... ugh og grøss.... (og jeg er glad i spekemat altså)

Jeg er helt uenig ;) Norsk spekeskinke er helt grei, men oftest for salt syns jeg, Stranda går an da og noen westfalere. Serranoskinke derimot...mmmmmmm det er skinke det!

Nå vurderer jeg om jeg skal åpne en flaske amarone bare til meg.. Drakk hvitvin i går, så jeg er rent drikkfeldig nå på sommeren jeg. Nå spiser jeg nøtteblanding etter å ha spist grill middag ( 2 slidersburgere og en maiskolbe) og dessert (hermetisk frukt med vaniljesaus) er det mulig å være så sulten da..?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha :lol: Nei, skjønner den altså :)

For å si det sånn, denne Replicator-personen er den ekleste som har vært i Criminal Minds. Usj. Det topper seg veldig i episde 23 og 24, og det er også sånne lang-episoder, så du har mye Criminal Minds foran deg selv om det er de siste i sesongen :)

Mye CM foran meg du liksom, er jo ferdig nå og har både gått med bikkja og laget vafler innimellom :P

Æsj at det var sesongavslutning altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye CM foran meg du liksom, er jo ferdig nå og har både gått med bikkja og laget vafler innimellom :P

Æsj at det var sesongavslutning altså.

Ja jeg misforsto :( Trodde det var to langepisodee, men det var jo bare en som lå dobbelt :( Men har sesong 1 å se videre på heldigvis :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg misforsto :( Trodde det var to langepisodee, men det var jo bare en som lå dobbelt :( Men har sesong 1 å se videre på heldigvis :D

Haha, jeg så først 6-7-8, så 3-4-5 og var nettopp ferdig med 1 og 2. Hadde spart de siste, men nå har jeg ikke de heller :( Hva skal jeg gjøre med livet mitt nå? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg så først 6-7-8, så 3-4-5 og var nettopp ferdig med 1 og 2. Hadde spart de siste, men nå har jeg ikke de heller :( Hva skal jeg gjøre med livet mitt nå? :o

Se på the wire and the blood! Har bare sett en halv episode, men det skal visstnok være litt i samme retning som Criminal Mind.

...er det nå jeg skal si at jeg har en slektning som har vært med å bygge opp det ordentlige BAU og jobbet der i 30 år? :D Jeg har enda ikke turt å spørre om han har sett Criminal Minds og om det er reelt :lol: Men han har skrevet en bok om profiling med fokus på seksualiserte seriemordere BAU har vært med å avsløre, veldig spennende :)

Edit: denne

$T2eC16NHJH8E9qSEU6VsBQ!ow5340g~~60_1.JP

John er min slektning. Han har lovt meg omvisning på Quantico om jeg kommer til Virginia en gang, så jeg må jo bare det! Han er pensjonert nå da.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på the wire and the blood! Har bare sett en halv episode, men det skal visstnok være litt i samme retning som Criminal Mind.

...er det nå jeg skal si at jeg har en slektning som har vært med å bygge opp det ordentlige BAU og jobbet der i 30 år? :D Jeg har enda ikke turt å spørre om han har sett Criminal Minds og om det er reelt :lol: Men han har skrevet en bok om profiling med fokus på seksualiserte seriemordere BAU har vært med å avsløre, veldig spennende :)

Edit: denne

John er min slektning. Han har lovt meg omvisning på Quantico om jeg kommer til Virginia en gang, så jeg må jo bare det! Han er pensjonert nå da.

Jeg hadde ALDRI spørt! Tenk om det ikke er sånn, også knuses alle Criminal Minds-drømmene dine? :o

Nei, bedre å ikke vite altså! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.... er sur. Dårlig dømming på NM (en dommer dømte ganske bra da). Når dommerne følger så dårlig med at de klarer å beskylde meg for å ha dobbeltkommandoen som sidemann hadde på fellesdekk, da blir jeg ganske skuffet. Det kostet med 4 poeng, 4 plasser og 4 uttakspoeng mot Nordisk (fikk da 4 isteden for 8). En 8'er istedenfor en 10'er har MYE å si det!

Kom til finalen med 293,5 poeng. Amira gikk dritbra! Bare synd når dommerne gir 10 på ruta til de som også hadde 3 ekstra kommandoer, for da kan jeg liksom ikke få noen "ekstra" poeng for Amira som gikk såpass bra. Rangeringen blir jo da helt på trynet. Uansett er jeg jo glad for at Amira gikk bra! Imorgen er det 4 dommere, så da blir det bedre.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ALDRI spørt! Tenk om det ikke er sånn, også knuses alle Criminal Minds-drømmene dine? :o

Nei, bedre å ikke vite altså! :P

Nei, det er det jeg har landa på jeg og :lol: Besøkte ham sist i april, og var veldig nære på å spørre. Men jeg tror jeg bare beholder drømmen min om at det er superduperreelt og heeeelt sant :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

..jeg er så lei av å konstant føle at jeg har en GROV ... ball eller noe.. i halsen..

det utløser kvalme,og brekninger.. which is NOT good..

sukk... telle ned til legetime.. BARE 5 dager igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...