Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

...er humøret hakket lettere, vurderer å lage lasagne og slenge beina på bordet med en episode av.. Noe. Dagen så langt har stort sett blitt tilbragt i en stol ute med pepsi max i glasset og Istra surrende hit og dit. Det er snodig hvor mye riktigere verden er med hund i hus igjen. :) Nå har jeg en million myggstikk (ihvertfall ti) og har sikkert fått mer enn nok sol for en dag.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de sender ikke 14-15 år gamle døtre på hotellturer med gamle gubber. Det er noe vi liker å kritisere muslimer for, er det ikke? At de overbeskytter jentene sine og ikke lar de omgås gutter/menn utenfor familien.

Nei, de gifter dem bort til dem istedenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... sitter jeg sånn halvveis på nåler og er redd for å lage lyd - selv om det ikke spiller noen rolle om jeg gjør det. Naboen klipper plena og H sover med vinduet åpent. Hun har ynka seg litt, men sover ennå. Kryss fingrene for at hun ikke våkner! Dumme naboen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooops, da har jeg plutselig klart å bestille nytt brodert halsbånd til Leo gitt.. :P sånn kan det gå når man kjeder seg i bilen på vei til hytta og teknologien er slik den har blitt :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har skrevet her å føler jeg :P

Har hatt mye å tenke på.. Og vært litt deppa.. Men det går bedre nå. Fikk desverre ikke jobben eg hadde søkt på (det var kjempekjipt for jeg hadde trengt det positive akkurat nå) Men man får klare seg uten. Får fortsette å søke! :)

Akkurat vært på tur med Mana. Ikveld blir det middag ute med jentene og det gleder jeg meg til :)

Imorgen skal jeg feire bursdagen min og det blir nok stas! :D Og imorgen er det forresten EFIT og! DET må jeg huske! Så får vi se hvordan det går utover kvelden haha :P

Og så søker jeg romkamerat her på Tveita!

Stor klem til deg :console:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så imponert over Linus! Han er litt "kavete" enda, sliter litt med å finne seg til ro, går mye rundt og surrer. Blir det for mye stenger jeg han inne på et 2x2 område med grind, da legger han seg til ro med en gang. Men han virker å ha et veldig godt hode. Så langt er han ikke redd noen ting. Vi var ute å gikk i stad, da begynte det plutselig å tordne, det merka han vel nesten ikke :P gikk bare å surra. Så kom mamma og pappa på besøk på veg til Olso, de hadde så lyst å hilse på. Pappa la seg på sofaen her og Linus bare gikk å la seg i armkroken han <3 fine hunden det! Aro har blitt kjempe flink og lager ikke noe unødvendig tull, og Linus respekterer grensene hans veldig bra.

Er rart med en hund som legger merke til alt da, han følger med på tv'n, og løper bort når det kommer en hund der. Når han hadde tenkt seg oppi sofaen mellom meg og Aro, hvor det er litt trangt rista jeg bare på hodet, så snudde han. Da fikk han komme oppi på andre siden istedet. Jeg rakk ikke engang å si at han ikke skulle bompe oppi der. :) Jeg tror dette blir veldig bra jeg. Nå må jeg bare få sendt inn papirene så han står i mitt navn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: dalmatinerhår altså! Tanta mi hadde vært hos legen med vond fot, men legen hadde ikke funnet noe, så hun hadde humpet rundt på krykker noen dager... også gikk hun til en fotpleier, som fant et innkapslet hvitt hundehår :lol:

Dalatinerhår er virkelig spesielle greier :lol: Bodde på hybel ett år med en dalmattiner (og eieren hans :P ) og jeg finner enda dalmatinerhår, særlig i dynetrekk og bh-er :huh: Det er åtte år siden han døde, men hårene er enda med oss :lol: Jeg husker jeg satt med pinsett i blant og fjernet hår fra tær og knær :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen trøndere som har lyst til å gå tur sånn i morgen ettermiddag/kveld?

Åhh, jeg jobber til 5 i morgen, så det tror jeg ikke at jeg orker. :(

Med mindre du kommer og henter oss og kjører oss hjem igjen. :lol: Da kan jeg bli med. Hvis ikke så får du finne deg noen andre. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, jeg jobber til 5 i morgen, så det tror jeg ikke at jeg orker. :(

Med mindre du kommer og henter oss og kjører oss hjem igjen. :lol: Da kan jeg bli med. Hvis ikke så får du finne deg noen andre. :P

Får se om bilen skal på verksted i morgen eller ikke, men det er absolutt mulig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...